![]() |
[vraag] Nokia 6500 Slide
Ik zit hier met een Nokia 6500 Slide en al ruim een jaar blijk ik niet in staat 't ding zo ver te krijgen dat ik zie wie me belt. Inkomende gesprekken van telefoonnummers die in m'n contactenlijst staan (zowel op sim als de telefoon zélf én los van elkaar, dus alleen op sim of alleen op de telefoon zelf) worden niet weergegeven op 't scherm. Met andere woorden; ieder telefoontje is basically NUMMER ONBEKEND want er staat alleen "INKOMENDE OPROEP" of zo.
Google heb ik al uitgewoond, collega's/vrienden er al mee laten spelen maar tot op heden is het allemaal huilen met de pet op. En nu? |
fabrieksinstellingen gebruiken?
|
Hij heeft 't nooit gedaan P, vanaf dag één al niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo niet, reken er niet op :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar bijna alle providers passen de software in de telefoons aan om bijv. hun diensten te promoten, de telefoon te locken, etc. Mijn laatste abbo was van t-mobile, en normaal was ik zo'n set doos gewend (roze doos met telefoon + sim) nu had ik los zo'n sim pakket + telefoon.. die doos leek ook ongeopend, maar dat bleek uiteindelijk niet zo ;) |
Geen dubbele nummers enzo? ;) De mijne trekt het bvb niet als ik dezelfde contactpersoon met dezelfde gegeven naam op de sim en op de telefoon heb staan, dan geeft hij ook geen nummer weer..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Topic verplaatst van Onzin naar hier op verzoek TS, de onzinreplies zijn daarom verwijderd.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |