![]() |
Sneeuwpoppen maken is saai #776
Omdat sneeuwpoppen maken saai en moeillijk is, weer een nieuw/new/neue vermaak je mede forumer topic deel 776 :")
Gebruikersnaam Berichten Rivka* 65 JasperJD 64 Rode Panda 49 imène 33 Stefenootje 32 Paranoide 30 Archont 29 Martiño 22 Absinthe 21 Commendatore 19 Trimm Trabb 18 Havock 17 Chick Rock 16 fizzle-fluffy 13 *Miekje* 11 deadlock 10 Barabas 9 White Trash 8 Mean 7 Pippeloen 6 Arachnia 5 Uice 4 Sarah 4 Tink* 3 Jaeger 2 Missy 1 CreativeMusic 1 Yukari-sensei 1 Kazet Nagorra 1 |
hoi :)
|
Till the roof comes off, till the lights go out
Till my legs give out, cant shut my mouth. Till the smoke clears out - am I high? Perhaps I'ma rip this shit till my bone collapse. Till the roof comes off, till the lights go out Till my legs give out, cant shut my mouth. Till the smoke clears out and my high burn out I'mma rip this shit till my bone collapse. *o* |
oei! feli + dat wou ik doen + ik wil niet blowen mallerd
|
Hehe du bist te laat :p
Maar panda, dat topic opende je omdat je toch wel benieuwd bent? Dus ik dcaht dat je wel wou blowen |
nieuwschierig alleen, of geestelijke allergie zo'n dikke impact heeft of niet
Wat een heerlijk lied is dit |
We gaan vanmiddag met de hele familie schaatsen. Vriend gaat ook mee. Dat is lang geleden.
*o* |
Citaat:
|
Sneeuwpoppen maken is niet saai en al helemaal niet moeilijk.
|
Citaat:
Ze lijken nooit echt op een sneeuwpop. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou nou ik heb er 3 uur werk opzitten. korte diensten ftl.
|
M'n hele kamer is volgehangen met kerstslingers, kerstboompjes en sterren. Daarnaast zijn de ramen beplakt met stickers van elfjes en bosdieren en staat er 2 kerststukjes op m'n bureau:|
|
how cute :cool:
|
Citaat:
|
Tijd voor chocomel met slagroom.
Omdat ik die ook nóóit drink enzo. :o |
ik heb uberhaupt geen kerstdecoratie. Zou bij mij ook tot april blijven liggen gok ik. ik mot die troep niet.
|
Citaat:
|
:'(
|
Citaat:
|
de zon schijnt
|
de sneeuw gaat straks weg
|
wat wel jammer is *toch wel* want ik had een sneeuwbalgevecht in de stad gepland
|
update : ik heb net zo'n kerststerplantje gekregen dus ik heb iets kerstigs in huis!!!!!
|
YES verdomme mooi man pipje! YEAH
|
I can't wait for the weekend to begin :o
|
Wow lange lijst op die DK-meet!
|
ik moet gaan schatjes
|
sneeuw is mooi! Maar ik ben 3 uren te laat op school...
|
Geen enkele bus reed op tijd! Dus heeft mn moeder me maar moeten afzetten! Lekker warm in de autoooo huhuhuhuh
|
Citaat:
Ik dacht eerst dat je je kamer thuis bedoelde, ik dacht al wtf. |
Citaat:
|
Haha, misschien helpt het als je aliminiumfolie rond je hoofd wikkelt. ;)
|
waarom loopt borrelen op het plein altijd zo uit de hand? een of andere relpoot probeerde me te versieren en daarna probeerde fleur agema (!) me te koppelen aan een koe van een vriendin van haar.
al met al een geslaagde avond weer! |
Fleur Agema? wtf ieuw :(
Heb je haar gevraagd waar het geld van n00dles bleef? |
ze was nog dronkerderder dan ik en was door de kroeg aan het stuiteren.
het n00dles stukje heb ik niet meegekregen denk ik :) |
John Cale <3333333333333333333333
|
N00dles had een mailtje gestuurd naar de PVV waarin hij vriendelijk verzocht om het belastinggeld dat de PVV verspilt aan het stellen van nutteloze kamervragen (over bijvoorbeeld liedjes van Kinderen voor Kinderen) te storten op de rekening van stichting PRIMO (dat is een afkorting, vraag maar aan Fleur Agema).
|
Up in the air there's no time for hurry (8)
|
Oh, weer zo'n gevleugelde uitspraak van Agema: "Het is natuurlijk wel iemand met een dubbel paspoort, dat op zijn minst de schijn van een dubbele nationaliteit met zich meebrengt".
No shit, sherlock. (n) :D Aan de PVV heb je wat jongens! |
Vakantieeieio*o*
|
NOez 2de:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vreten en gluhwein drinken *o*
|
ik had me voorgenomen om niet te snoepen maar ik heb duizend snoep gekocht :o :bloos:
maar voor ik dat ga eten eerst een quiche zo in de oven zetten. en met kerst ga ik werken. lekker 160% cashen. |
en 1 januari moet ik om 8 uur op m'n werk zijn. Dus dat wordt vroeg naar bed met O&N. En verder heb ik geen vakantie.
|
Citaat:
|
Nieuwjaarsdag is ook +60% denk ik, of niet?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |