![]() |
Fases
Welke had jij? Heb je nu of zal je krijgen?
Ik heb mijn welbefaamde Nirvana en mandarijntjes fase te pakken. :o Post later wel meer. |
Ik heb een 'Gôh, Eminem klinkt eigenlijk toch wel tof' fase.
En dat terwijl ik mijn buren dagelijks van die br00t4l Death Metal laat horen. :o |
Ik heb een 'alles is geweldig' fase. (y)
|
Ik heb een 'je kan nooit genoeg kopen' fasen :(
|
Citaat:
|
Ik heb een 'het is half twaalf je moet opstaan' fase.
|
Ik heb een "Fijne feestdagen? Elke dag is een feestdag"-Fase!!
|
Ik zit nu middenin een: "Omg help, ik moet nog belachelijk veel doen, en het is bijna vakantie dus dan doe ik vast niks!"-fase. Niet aan te raden.
|
Citaat:
|
iets gelijkaardigs als de twee bovenstaande ^^
'ik-ben-zo-dood-!-Hoe-moet-ik-dit-alles-nog-doen-én-studeren?'-fase |
Ik had een metal fase, en een hardcore fase. Nu vind ik het nog wel relaxt om te horen en op te stampen maar het zijn geen fses meer.
momenteel zit ik in een wel-of-niet-naar-meet-gaan fase:o |
Ik heb een 'ontbijten om 13 uur met Hamka's'-fase :o
|
een oei-keuzes-keuzes-keuzes-fase.
|
Ik zit in de omg-wat-moet-ik-nou-fase.
|
een 'gelukkig het is vakantie, maar gvd! ik moet nog bergen huiswerk inhalen'-fase
|
uitbrakfase
|
/care fase
|
ik heb een "ik wil geen vakantie hebben ik wil naar school"-fase.
|
Een wat-een-kutfilm-ik-sta-nog-te-trillen-op-mijn-poten-fase. Wat vooral vervelend is omdat ik de enige van de school was die hem zo eng vond. Huhuuhu
|
Citaat:
|
ik vind het zo leuk op school:bloos:
|
:o
ik ben juist aan vakantie toe even 2 weken bijna niets aan school doen en daarna er voor gaan (y) |
Citaat:
er boven op heb ik een 'oh-crap-waar-zijn-die-friggin-woordenboeken' fase.... |
ik moet juist heel veel oefenen. maar dat vind ik zo leuk. :) het gaat gewoon zo goed. en dus wil ik heel graag het eerste jaar halen.
|
Ik zit in een het-leven-is-superkut-fase, maar daar zit ik al jaren in.
|
Ik zit nú in een "godver ik krijg dat werkstuk helemaal niet voor elkaar en ik heb geen schrijfinspiratie"-fase.
|
Ik zit in een geen-zin-in-boodschappenfase en een omg-mijn-beste-vriendin-komt-naar-nederlandfase.
|
Mijn fase is
|
Citaat:
|
"Ojee ik heb deze maand echt veel teveel geld uitgegeven, en zonet heb ik gewoon weer twee dvd's en mascara gekocht"-fase. Ik doe een poging terug te gaan naar de "Geld uitgeven is leuk, maar niet teveel, want ik ben een arme student die leeft van zijn lening"-fase. Wie weet lukt het.
|
Citaat:
|
Dat lijkt me een zeer juiste conclusie.
|
Ik heb een 'als je koopjes van minder dan een euro koopt wordt het nooit duur, hoeveel je er ook koopt!' - fase.
|
Citaat:
|
Ik zit in een wat-is-dit-een-kuttopic-fase :o
|
Ik heb een "Kut-mijn-brood-is-knoeperthard-want-ik-heb-hem-te-lang-in-de-oven-laten-zitten"
|
ah, weer in mijn duistere creativiteits fase, dit beloofd zieke dingen :o mooi mooi
|
ik ben nu een tijdje in mijn 'ik ga alles leren over tweetaktmotoren en viertaktmotoren en klassieke ouwe antieke meuk rijwielen! 'fase. En dat is best lastig want ik snap er eigenlijk toch allemaal geen reet van.
en ik was voordat mijn laptop kapot ging heel erg in de 'ik kijk drie films per dag en ik leef compleet in mijn hoofd' fase. Maar die is nu jammer genoeg voorbij. |
Ik zit in de 'hmmmm mijn haar ruikt fris en fruitig'-fase.
|
De "ojee ik moet zometeen reizen met de bus en de trein, en misschien krijg ik wel dikke vertraging, en dan gaan we met allemaal onbekende mensen warme chocolademelk drinken en bitchen op het weer en de ns"-fase. Ik vermoed dat die fase snel weer voorbij is en eerder verandert in een "gatverdamme ik haat vertraging"-fase.
|
paddo-fase :facepalm:
|
Ik-wil-een-bonsai! fase
Ik-wil-er-ook-zelf-een-maken-zodat-ik-over-10-jaar-iets-heb-dat-er-een-beetje-op-lijkt-fase |
In de 'ik heb eigenlijk vakantie maar dankzij alle deadlines heb ik tot eind januari geen dag vrij'-fase. Ook niet zo aan te raden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |