![]() |
nadelen war3
die taurens zien er ongelooflijk lomp uit
en dat 3d had niet gehoefen is alleen irritant |
3D vind ik zeer mooi afgewerkt
Taurens zijn sterke beesten.. horen groot en lomp te zijn |
tja je kan het ook positief inzien maar ik vind dat gewoon een nadeel hadden ze better inplaats van dat 3d 2 andere rassen erbij kunnen doen
|
De 3D is nutteloos...
't voegt nu toe aan sommige grafische effecten en maakt 't verhaal wat makkelijker om te vertellen (met die scene's tussen de rondes) maar 't 3D voegt niks toe aan de gameplay... had 't dan teminste 360 graden draaibaar gemaakt... want ik weet bijna zeker dat er niemand speelt in een mode anders dan zover mogelijk van boven... |
inderdaad
|
Yep, maar de mogelijkheid is wel leuk. Wat ik jammer vind is dat de skirmish zo verrotte moeilijk is. Ik wil graag dat er een patch voor is/komt die dat regelbaar of makkelijker maakt.
|
die skirmish is irritant. Maar bij RA2 bijvoorbeeld is de AI slecht, en dat wilden ze denk ik voorkomen door het gewoon erg moeilijk te maken.
|
3d > 2d
3d laat veel betere tactieken toe als 2d (hoogteverschil enzo) |
Citaat:
|
Citaat:
Helaas worden alle strategische plekken omheind door bomen dus zo voordelig is dat 3d niet :S |
Citaat:
Ik heb er namelijk niks van gemerkt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier overtuig je vast iedereen mee! :rolleyes: |
hmm alle beestjes zijn goed afgewerkt zien er mooi uit dit zijn loppende varkens
|
ach hou toch op met je gezeik op die taurens, kvindt et coole beesten en ze zien er wel humor en tegelijkertijd ook wel stoer uit. Als je het toch over lomp hebt: Die Ogres zien er lekker slim uit, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eye candy is goed. |
Ik vind persoonlijk 2D mooier en makkelijker en fijner dan 3D; en dat weegt bij mij zwaarder dan de dingen die je met 3D kan doen.
Ik vind het ook jammer dat nu ze toch 3D gedaan hebben, dat ze de 3D karakters niet mooier gemaakt hebben, als bv. in neverwinternights. Van mij mochten ze ietwat complexer en mooier; de gebouwen ook. Het commentaar wat je nu krijgt als je meerdere keren klikt op een unit, vind ik ook een stuk flauwer en minder humoristisch als bij WC2. 'T klinkt zo "kijk is wat ik nu toch zeg! lachuh toch. Breezertje?"-achtig. "I don't sound like yoda, do I?" .. Wat ik wel positief aan WC3 vind, is de 4 races. Het helden-idee. De ongelovelijk mooie cutscenes gemaakt met 3Dstudiomax en homemade software. En de muziek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |