![]() |
M e a n.
Hier post ik mijn eigen poems/gedichten
Commentaar is leuk maar wel opbouwend en met tips ;) |
S neeuw vlokjes dwarrelen in het rond
N atte sneeuw smelt langzaam en valt op mijn tong E ven denk ik aan vroeger aan de witte dagen E ven denk ik weer aan hoe fijn ik het vond om lekker rond te schaatsen op het ijs U ren achter elkaar kan ik naar buiten staren W aar de sneeuwvlokjes nog steeds voor mijn raam in het rond dwarrelen __________________ |
Raar
's Avond als ik mijn bed lig Dan denk na ik na over wat er morgen gebeuren gaat Elke dag op school werk ik me uit de naad Dus zo nu en dan spijbel ik Ik vind dat stiekem heel fout en raar En voor veel leraren is het naar |
je inhoud bestaat slechst enkel en alleen uit leugens
Ik droomde laatst dat ik je kon veranderen Veranderen in een lieve jongen, niet een die de waarheid verdraait Waarom kan ik mensen niet veranderen Naar mijn hand zetten en ze laten doen wat ik wil Het is naar dat sommige mensen niet willen beteren Ookal doen ze nog zo hard hun best Waarom doe je mij verdomme elke keer weer pijn? |
dus ik keer me om
Ik loop weg voor mijn fouten Die kan ik immers toch niet meer terugdraaien Het heeft geen zin om na te denken Om na te denken over alles wat beter kan Ik ben niet perfect en dat zal ik ook nooit zijn Het doet pijn dat jij dat wel van mij verwacht Ik kan daar niet aan voldoen Ik stop met denken |
Tja, zo krijg je ook aandacht. :D
Je gedichtjes blijven geweldig. |
De laatste zin van je laatste gedicht, is echt heel sterk vind ik. Goed werk :)
|
Wilwilwil
Je een gedicht over pokemon schrijven? @-@ |
im gonna try :)
|
Ik verbitter, de pijn die je mij aandoet
Het is ondraagelijk, ik kan er niet meer tegen Eenzaam loop ik over de besneeuwde wegen Op dit moment kan ik wel huilen, maar mijn tranen proeven niet meer zoet Het doet pijn, alle hagelstukjes die mij langzaam maar hard raken Ik begin sneller te lopen De pijn in mijn benen, begint mij nu te slopen Het doet verschrikkelijk veel pijn, het enige waar ik goed in ben is dingen kapot maken De tranen beginnen nu langzaam over mijn wangen te stromen Gaat er ooit nog iets van mij terechtkomen? |
Omarm iemand anders, laat mij los
Ik moet je verlaten, hoe veel pijn dat nu misschien doet We kunnnen niet verder gaan alsof er niets gebeurd is, ons leven is een chaos De pijn die je voelt is bitter, maar lieve jongen ooit komt alles goed Op een dag, zul jij vergeten wie ik ben Misschien is dat beter voor ons beiden Jij bent de liefste persoon die ik ken Maar weet je, samen heb we ook onze mindere tijden Laat mij los En probeer te doen wat goed voor jou is |
Koud en hard
Diep in mijn hart, weet ik dat ik heb gefaald en dat ik teleurgesteld ben Het doet pijn om door te moeten gaan, eigenlijk wil ik een nieuwe start Op een plek waar niemand van het verleden weet, en ik mijzelf weer herken Ik hoor trots op mijzelf te zijn en niet bang te zijn Maar ik ben niet perfect, ik stel te hoge eisen Het lukt mij niet omdat stukje los te laten en dat doet pijn Ik ben bang dat mensen mij afwijzen Pijn is iets wat alleen ik voel |
En ben ik niet meer wie ik was
Dan stop ik met denken Want het heeft toch geen enkel nut En ben ik niet meer wie ik was Dan kloppen mijn gevoelens Wanneer komt de dag dat alles klopt Als alle puzzelstukjes langzaam in elkaar vallen Dan stop ik met denken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |