![]() |
Saaivenhonderdsaaivenensaaiventig #777
Het is hier driedubbelsaai! :cool:
Mean 59 Arachnia 49 Rationeel 41 Paranoide 34 Barabas 32 Stefenootje 28 Rode Panda 26 Absinthe 23 Pippeloen 22 imène 21 Kazet Nagorra 21 grl 15 Sarah 14 Martiño 14 JasperJD 13 Chick Rock 10 Swlabr 9 Archont 8 Commendatore 8 ecnelis 8 Lucky Luciano 7 Jaeger 7 Missy 7 *Miekje* 5 Hanneke 4 Tink* 4 N00dles 3 Uice 3 CreativeMusic 2 Dingaantouwtje 2 Philosophy 1 deadlock 1 |
Grutjes!
|
een betere titel had dit topic niet kunnen hebben. (y)
|
*o*
|
ow crap, nu moet ik zelf de cadeautjes inpakken. als ik ergens géén kei in ben is het dat wel :D
|
Om even terug te komen op het vorige topic: Rijden de treinen nog steeds kut?
|
|
ja treinen rijden kut
|
Goede titel, ik ga nu naar de stad
Bye xoxo ;p |
Hmmmmmmmmmm het plan om thuis te blijven studeren ipv in de ub was niet zo slim.......
|
*o*
|
Leren met kerstmuziek op de achtergrond, dikke prima dagbesteding. (Y)
|
Uitzieken met John Coltrane wint het :o
|
Dammit, mean. :o
|
Ik ben aan het internetten, naar buiten kijken, bedenken wat ik vanavond ga doen en ga eten, en met wie, en hoe dan morgen, en "jeetje het sneeuwt, wat een mooi weer, eigenlijk wil ik wel naar buiten, wandelen, sneeuw, laarzen, roze, wie loopt daar, ijs, lampion, m&m's, kerstkransjes kopen, hmmmm kerstkransjes eten, oh haar doen, opruimen, au rugpijn" etc.
|
Citaat:
|
Hm ik moet de was ook nog doen.
|
Ik ook.
|
Citaat:
|
Ik ga even boodschappen doen.
|
Pfoe ik wil echt heel graag soggen :o en heb ineens duisent zin om de was te doen, m'n kamer op te ruimen, de afwas te doen etc. Ik denk dat ik het maar ga accepteren en er gebruik van ga maken.
|
het is echt lekker weer *o*
|
Ja :y
|
Het raam in mijn slaapkamer is vastgevroren. Normaal zou dat geen probleem zijn, maar hij stond open en is toen vastgevroren, :mad:.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
thunderstruck :cool:
sorry buren! |
Kaartjes gereserveerd, entourage geregeld, geld gepint.
En nou maar hopen dat de treinen rijden. |
De kerstkransjes blijven me zo aankijken :(.
|
Citaat:
|
of gewoon opvreten natuurlijk. wie hangt er nou eten in een boom?
|
Van John Coltrane naar In The Woods... Geeft een mooi effect.
|
Haha ja ik vind het supergrappig dat dingen vastvriezen. Gisteren hadden mijn matties en ik sinterklaas en kerstdiner en toen ging er eentje weg rond elven en die belde weer aan want zijn slot zat vastgevroren. Dus hebben we er ook met een fohn opgezeten, hihi.
|
|
Citaat:
|
Evil kitteh
|
Hm ik zit erover te denken om vanavond in m'n eentje naar de film te gaan, bij gebrek aan een maatje. Maar dat vind ik wel een klein beetje eng, alleen gaan :o. /mietje
|
Het is echt stervenskoud. Dat gezegd hebbende ga ik No country for old men kijken in Stefanie d'r bed, met chocolademelk.
|
Citaat:
|
Klinkt goed.
|
Citaat:
Is d'r dan serieus geen andere buddy die mee wil? |
Citaat:
|
Garth Merengi's Darkplace is echt fantastisch, :D.
|
Welke film wil je heen dan CR?
|
Citaat:
|
Gatverdarrie. Ben misselijk/brakkig.
|
nou, eens kijken of ik een treintje kan pakken of dat het echt een kansloze onderneming wordt.
|
Citaat:
|
Titel (y)
|
Die titel had ik bij saaiventig al :bob:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |