![]() |
Saaistorm # 778
:bob:
|
Nou, Tink, ik wilde de laatste post in m'n topic! -O- :(
Anyway, goeiemorgen DK :) |
Sorreh, kon ik niet weten. ;)
|
Citaat:
Oeh kerstboom <3. Ik denk dat dit het eerste jaar is dat ik de kerstboom thuis niet versier :(. |
Kazet, zet soulseek aan, zoek mijn postrock/shoegazemapje op, en download Afterlives.
|
Ik vond die Vlaamse vrouw veel irritanter, die sprak dingen soms zo onduidelijk uit dat ik op het laatste moment er nog achter kwam dat er nog een woord tussen stond of dat het een heel ander woord was.
|
Ik wil naar huis om de kerstboom te versieren :bob: :(
|
Dit is echt lang geleden dat ik op zondag zo vroeg wakker was maar het is nog eens niet vervelend.
|
Citaat:
|
oeh ranking the stars op uitzendinggemist :bloos:
|
Citaat:
|
Ik ken ook iemand uit Drenthe en als die dronken is zegt hij dingen zoals 'bie' in plaats van 'bij':D
|
Ik zat gisteren in de taxi en toen sneeuwde het en nu nog steeds! Utrecht snowcity! ;\
|
Ook al praat ik daar ook anders, ik heb nog nooit bie gezegd ipv bij. :D
|
ik werd net wakker met een poes op mijn voeteneind, maar ik heb helemaal geen poes :confused:
|
then again, ik ben niet thuis.
|
oud en nieuw in groningen *o*
|
Citaat:
oh kut dat schrijf je natuurlijk anders, fifa bedoel ik. dom spel. |
Ik heb gisteren serieus carnaval gevierd:O
|
viva :D
|
Viva het vrouwenboekje. ;)
|
hehe ja ;) [pip}
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja maar jij woonde in Assen, ik woon in een klein dorpje in z-o Drenthe waar iedereen dialect spreekt. :p |
Citaat:
Die heb ik ook nog gespeeld. |
Sterker, die heb ik hier nog in de kast staan.
|
Citaat:
|
world cup '98 en fifa '99 vond ik op de psx altijd het best. vanaf '00 werd het minder. teveel opties.
|
2001 vond ik ook nog wel gaaf. En 2000. Daar kon je doodschoppen uitdelen. :cool:
|
Citaat:
|
sneeuw *o*
|
Fuck die sneeuw, dit is al de de vierde dag met sneeuw, ik heb er genoeg van. :(
|
Wat het mooiste was bij FIFA '99 op de pc waren die schwalbes die je kon maken. Met de keeper de hele tijd schwalbes maken. (Y)
Of de scheidsrechter uitzetten en dan continu op Q rammen. |
Citaat:
En inderdaad, de kans is wel aanwezig dat de trein tussen Zwolle en Emmen ofzo bijna niet rijdt... |
Ja ik blijf gewoon lekker hier, ik heb alleen een beetje een voedselprobleem. Alhoewel, volgens mij kan ik nog spaghetti maken. *O*
|
ja, want bij een bepaald aantal rode kaarten wordt het spel gestaakt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm kanelbullar *O*.
|
Hah! Tori Amos! Die had Minke toch aangevraagd?
|
Ze werd alleen niet genoemd helaasch.
|
Hmm kut ik moet ook nog naar mijn ouders. Ik hoop dat mijn broer mij komt ophalen met de auto ofzo. Gisteren heb ik ook een taxi naar huis genomen omdat ik geen zin had in de kou op de bus te wachten :o
|
Citaat:
|
Ze hebben Burzum - Jesus' Tod ook nog niet gespeeld. :(
|
Hopelijk heeft ze 'm niet gemist dan. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen. :o
|
Het staat nog niet in de map, je moet denk ik even slsk opnieuw opstarten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |