![]() |
[MSN] File Transfer met ICS
Ik vroeg me af of er ook maar 1 mogelijkheid is om te zorgen dat ik met mijn computer bestanden kan versturen via MSN. Ik zit thuis op een netwerk, en op de server kan het wel, maar op de andere computers niet.
Weet er iemand ook maar 1 mogelijkheid? alvast bedankt!!! |
Jah das duidelijk. Jah :confused:
Je kan toch gewoon bestand verzenden doen? Als je bedoelt om het over een netwerk te zenden (niet de server)waarbij maar 1 computer is aangesloten (wel de server) om i-net weet ik het niet :o :p |
Op de server computer kan ik wel bestanden versturen, op de clients niet... probeert ie een tijd te connecten, en dan krijg je dat ik contact op moet nemen met de netwerkbeheerder... maar ik weet echt niet hoe ik kan zorgen dat de clients ook kunnen verzenden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
MSN gebruikt dus de poorten 6891 t/m 6900... als dit zo is, dan weet ik al een oplossing... dan laat ik de server die poorten doorbouncen naar mijn computer... en dan kan er op de server niet meer verzonden worden, en bij mij wel :o thnx! |
Je kan als het goed is heel simpel met Windows XP (en 2000 dacht ik) portmappen, met win '98 en win ME kan je een programma downloaden en op de client en server neergooien en alles goed instellen
|
Citaat:
|
maar een kleine lag van 10 uur en 2 minuten ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |