![]() |
Waar verheugen jullie je op?
TS begint:
Ik verheug me heel heel erg op morgen, want dan komt mijn beste vriendin uit Frankrijk en blijft ze een hele week logeren en we gaan allemaal superleuke dingen doen!!*O* |
Dindsdag oooh dindsdag, dindsdag mag ik mijn varkensruggengraat ophalen
Dindsdag oooh dindsdag, dindsdag mag ik mijn varkensruggengraat ophalen en begin tweeduizendtien een menselijke schedel, van mijn maatschappelijk werker zul je wel zien. Dindsdag oooh dindsdag, dindsdag mag ik mijn varkensruggengraat ophalen Dindsdag oooh dindsdag, dindsdag mag ik mijn varkensruggengraat ophalen (8) dit zong ik spontaan :o |
Met die extra D?
|
Hihi:D
|
Ik verheug me op de thuiskomst van mijn vader morgen, als het goed is, vanwege de sneeuw en alles. :o
|
:'( wat ben ik een fail zeg hoe dan
|
Het is dinsdag met één D, bedoelde je dat?
|
DinDsdag
nee Dinsdag |
Goedzo;)
|
Achja, weer wat geleerd.
|
Woensdag :)
|
Vertel wel waarom hè Jojo;)
|
Ja, hallo, een beetje in mijn privé leven snuffelen!!?
|
beestelijk man!
|
Citaat:
|
Op het concert van 2pac :facepalm:
|
Wie is de Mol
Oud & Nieuw Elke aflevering van Op zoek naar Mary Poppins en Ranking The Stars |
En morgen. Hopelijk kan ik naar 't Hegje dan, en rijdt de randstad aldaar.
|
Oud en nieuw vieren met een paar van m'n matties en vernikkelen bij de Erasmusbrug.
|
Haarlem met oud en nieuw en cadeautjes incasseren met kerst *O*
|
Deze hele vakantie eigenlijk wel.
|
Ik verheug me op donderdag, want dan komt Vriendje <33
|
Ik verheug me op de dag dat ik beter ben of dat zij genoeg geld heeft om hierheen te komen en er ook nog eens treinen reizen :bloos:
Edit: Ik bedoelde natuurlijk dat de trinen rijden. Al reizen treinen eigenlijk ook. |
Ik verheug me 'n beetje op 24 december, dan ga ik eindelijk de familie van m'n vriend ontmoeten en ook gelijk Kerst met ze vieren *O*. Op 25 december doen we hetzelfde, maar dan bij mijn familie :).
|
de dag dat het 20 graden wordt.
|
Dat de 2e week van mn vakantie is begonnen en het tijd is voor feestjes, drank en slapen ipv werken en verplicht gezellig doen met kerst
|
Witte kerst:D:D
|
Meer sneeuw.
Veeel meer sneeuw. En laarzen/kistjes. :o |
Voor het eerst kerst. En oud en nieuw.
|
Citaat:
|
Dat ik niet meer strontverkouden ben.
|
Ik heb zin in de hele vakantie. Ik heb het lekker vol geplant met geen-vakantie dingen. Dus vooral school reparatie werk. En ik heb er vandaag een goed begin mee gemaakt, daar ben ik blij om :D
Verder heb ik zin in morgen, overmorgen, kerst, volgendeweekdinsdag, oudennieuw, en dan sportdag op school, en "nieuwjaarsbal" :) |
Geenidee, dat ik snel beter word? en eindelijk eens in de sneeuw kan gaan staan :)
|
Op mijn geplande tripje door Northern California in 2010 *O*
|
Citaat:
OT: ik heb zin in de meet. :cool: |
Op nog meer sneeuw! Eeuwige sneeuw!
:bloos: <3 |
Meer sneeuw komt er wel als ik het weerbericht mag geloven :')
|
Citaat:
|
MORGEN!!!!! jaaaaaaaa
|
Citaat:
|
Omdat ik niet depri wil gaan zitten wachten tot het eindelijk eens 20 graden wordt (dat duurt me gewoon nog iets te lang) verheug ik me ook al wel op het moment dat die kutsneeuw eindelijk gesmolten is. :)
|
wat je zegt minke, ik verheug me erop weer gewoon alles op de fiets te kunnen doen.
|
Dat ja. :)
Ik verheug me ook op morgen joh! Lekker om 5 uur 's ochtends werken!!!! :p :( |
aahw wat een tijden zeg :( wat moet je in vredesnaam zo vroeg doen?
ont : ik verheug me op morgen want dan kan ik uitslapen en ben ik vrij ;) |
Vakken vullen voor alle kerstinkopers. :o
|
Citaat:
ot: Ik verheug me eigenlijk op niks speciaals. Zie ook nergens tegenop, laat het lekker allemaal over me heen komen. |
dinDsdag
|
Citaat:
|
Kerst. Vriend dichtbij mij, cadeaus en zalig eten.
|
Morgen en morgenavond en morgen gewoon morgen
misschien winkelen maar zeker uitgaan en anders gewoon SR zien |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |