![]() |
mon topic des petits mots français
à la refuge
de combat je ne sais plus. ma raison et mon sentiment se battent. mais je ne peux pas eux fuir. la vie est dûr. la vie est brève. je suis en paix. je rève. |
qu'est-ce qu'il veut?
veut-il m'aimer en soyant si loin? je ne sais pas ce qu'il veut mais je ne veux plus lui aimer car il est trop loin c'est impossible. |
l'amour n'existe pas.
ce n'est de la musique dans le coeur de chacun pour un autre. |
Voor zover ik ze versta (mijn frans is niet al te best) vind ik ze heel erg mooi...
|
mooooi,
la vie est un onion, qu'on épluche en pleurant |
aggos, die ene is keizielig..
vet frans is cool... soms. |
Frans, ja prachtig!
Alleen jammer dat je met de "Taal der Liefde" toch nog zulke trieste gedichten kunt schrijven... http://forum.scholieren.com/frown.gif Maar erg goed geschreven, doe dat eens vaker!!!! kuzz |
Als ik dan al het recht heb te kiezen tussen de drie, dan te ontdekken welk gedicht ik het mooist vind, dan blijf ik steken bij het eerste... uitzonderlijk stukje poëzie. Ik zie hoe de 'ik' (misschien jij, kan...) op een slagveld vol kraters staat misschien alleen in jouw hoofd, en hoe je daar de gevoelens voelt vechtend rond en in jou. Vreselijke strijdgeluiden kletteren door jouw gedachten, ze laten jou niet los... of is het allemaal maar een droom, en leef je zonder verdriet... dat laatste stuk snap ik niet goed. Vrees zelfs dat ik het laatste stukje net omgekeerd moet interpreteren. Dan hoop ik echt dat de 'ik' niet jouw spiegelbeeld is.
Groetjes, Dreampoet |
Citaat:
|
en Al@nis en damaetas en flurry en ~Dark Voice~ ook, dank jullie wel!
|
moi je veux trop
trop de respect trop de sourires trop de vous tous. moi je suis trop trop d'expectations trop de ces rèves trop pour moi-même. quand, à quel jour je suffiserai? et vous suffiss'rez pour moi? les questions, ils sont trop. je me tairai. car je ne veux pas trop dire. |
il y a des mots
il y avait des mots il y aura des mots toujours tu as des mots tous les mots de la vie et pour ça je t'aimerai toujours. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |