![]() |
ik wil graag no 5!
|
Is goed! Je mag me even mailen op stippeltjestip@live.nl als je wilt, met je gegevens.
|
Na het zien van die speldjes vind ik het jammer dat ik een jongen ben :(
|
vet leuk, ik draag dat soort dingen niet,
maar chapeau voor je creativitiet (y) ! |
Leuk hoor :)...
Hoeveel zijn de verzendkosten en hoeveel kunnen er dan in 1x verzonden worden? |
Citaat:
|
Citaat:
Het ligt eraan hoeveel speldjes je bestelt, maar er kunnen er een heleboel in een envelop en ze wegen maar weinig. Voor een euro verzendkosten kun je er heel wat nemen :) |
Citaat:
Het ligt eraan hoeveel speldjes je bestelt, maar er kunnen er een heleboel in een envelop en ze wegen maar weinig. Voor een euro verzendkosten kun je er heel wat nemen :) |
Citaat:
|
Ze zijn enorm tof! Zijn ze verschillend kwa grote of lijkt dat maar zo op de foto. En hoe groot zijn ze dan ongeveer, want ik heb nogal lastig haar.
|
Citaat:
Lief zijn ze he :) Ze zijn inderdaad verschillend van grootte. Er zijn drie maten: 3,5e cm / 4 cm / 4,5e cm. En alle losse applicaties, daarvan kun je gewoon zelf aangeven op welke maat speldje je ze wilt. Ik denk dat je op de foto's nu wel aardig kunt zien, welke afmeting welk speldje is, maar als je het specifiek van een speldje nog even wilt weten, hoor ik het wel! |
Ik heb ze gisteren ontvangen, hartstikke leuk! Bedankt!
|
Bedankt dat je nog even reageert en graag gedaan!!
|
Ooh echt superleuk! Ik ga even nadenken of ik zulke speldjes überhaupt zou dragen, maar mocht dat zo zijn, dan hoor je snel van me.
En anders waardeer ik het ten zeerste dat er mensen zijn die van die leuke dingen maken. <3 |
Citaat:
|
Ik heb ze goed ontvangen, echt super leuk! Leuk papiertje zat er omheen :)
|
Ik ook (y) En weer leuk verpakt idd!
|
Had je ook andere stofjes nog? Zie er geen foto's van staan :)
|
Ah, 10 is echt heel leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |