![]() |
Hoeveel of weinig heb jij gedoneerd aan het Rode Kruis?
Serious Request is dus bezig in Groninbgen, voor de mensen die niet snappen waar dit over gaat! En die doen een inzamelingsactie om het Rode Kruis te helpen in de strijd tegen malaria.
Inclusief poll, dus stemmen mensen! Ik heb 0,00000 euro gedoneerd, en dat tracht ik zo te houden. En zeg even erbij welk nummer je hebt aangevraagd, zodat we dat ook even kunnen afkraken ;) (Edit: even verduidelijkt waar dit topic over gaat) |
ik moest hard lachen om je laatste zin
|
Ik heb gisteren met mijn dronken kop twee sms'jes gestuurd. Toch zo'n goede €1,80.
|
Voorgaande jaren altijd geld gegeven. Het eerste of het tweede jaar op de radio geweest. Ik vroeg Daniel Powter - Free Loop aan LAG ME MAAR LEKKER UIT N00BLES.
Dit jaar (nog) niets. |
Citaat:
En 0 euro. |
Vorig jaar wel wat smsjes gestuurd. Nu gewoon zelf weinig geld :o
|
Nog niks. Misschien dat ik nog een nummer aanvraag. Misschien ook niet. Een paar jaar geleden heb ik wel een smsje gestuurd.
|
Kut, ik ben de 0 euro vergeten :o
Want minder dan 5 impliceert dat je sowieso doneert, hm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
0,00 euro.
|
0,00
Vorig jaar heb ik iets van 25,- gegeven ofzo, en dat terwijl ze de liedjes die ik wou horen allemaal niet op de lijst hadden staan. Toen werd het maar iets van de Beastie Boys volgens mij en dat hele nummer heb ik niet gehoord, maar ik kan dan ook niet 24/7 naar de radio luisteren he. |
ik wil dat ze dat liedje van die merci reclames twintig keer spelen, daar geef ik best wat geld voor
|
Citaat:
Ontopic: (nog) niks. |
nada, ik doe al aan genoeg andere goede doelen.
en bij malaria heb ik altijd zoiets van: koop een klamboe. |
een euro voor een fles
Rationeel, niet alle mensen hebben klamboe centjes ;x |
Citaat:
|
Ik heb 0 euro gedoneerd maar ik draag wel het Rode Kruis een warm hart toe. Tenslotte heb ik in het verleden een aantal keer postzegels moeten plakken en simpele enquêtes afgenomen voor een tientje per uur (Y)(Y) Goede doelen zijn prima werkgevers.
|
Ik heb 15 euro gedoneerd en daarbij Tori Amos - Winter aangevraagd, maar die draaiden ze toen ik net vijf minuten de radio uit had gezet. :(
|
Citaat:
|
Niks. Doneren vind ik stom, dan doe ik liever iets bv. een sponsorloop oid. Oh en ik zie ook liever waar mijn geld heengaat.
|
Citaat:
|
Ja maar ik bedoel niet op die manier he. ;)
|
zero euro: ik geloof niet in het rode kruis
Als ik denk aan het rode kruis, denk ik aan zulke berichten: http://www.trouw.nl/krantenarchief/2...directeur.html |
Kopmuntkip, zie mijn post:P;)
|
noppes
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens haar heeft de achterban van het Rode Kruis geen problemen met de honorering van de tijdelijke algemeen directeur. ,,We krijgen niet meer mails dan anders. Er komen weinig reacties binnen.” Dat komt omdat het niet bekend is onder het grote publiek :facepalm: Rode Kruis (n) |
Nul. Het duurde trouwens ook vrij lang voor ik doorhad waar dit topic in vredesnaam over ging ;x
|
Oja. Ook al vergeten :9
|
Citaat:
Volgende keer als er van die irritante studenten bij het station staan die menen mij aan te spreken ga ik ze eens als tegenvraag vragen hoeveel ze verdienen. > "Draagt u de kinderdorpen geen warm hart toe?" < "Jawel hoor. Maar hoeveel verdien jij hiermee eigenlijk. 10 euro per uur? Draag JIJ de kinderdorpen geen warm hart toe dan? Jawel? Vind je 10 euro per uur dan niet schandalig veel voor een goed doel? Dat geld kan ook naar de arme koulijdende kindjes in Afrika gaan! Graaier!" Citaat:
|
Ik heb niks gegeven. Ik geef geen enkel doel iets. Ik ken al heel lang mensen die voor goede doelen werken en 10 euro per uur is inderdaad het minimum. Dus mijn geld krijgen ze niet.
|
Citaat:
|
serieus? (n) Daar staan ze heel vaak voor te bedelen bij Eindhoven Centraal, de volgende keer dat zo'n persoon me aanspreekt ga ik daar eens naar vragen.
|
Die lui worden trouwens niet rechtstreeks ingehuurd door het goede doel, er zit een bedrijf tussen. Dus theoretisch gezien worden ze niet betaald door het goede doel ;).
OT: ik heb nog niks gegeven, maar ga zometeen alsnog even een liedje aanvragen. Zit nu te denken aan Me and Bobby McGee - Janis Joplin voor 15 euro ofzo. |
Citaat:
|
Ik denk dat het zo zit het 'goede doel' geeft geld aan het 'uitzendbureau'
Het 'uitzendbureau' geeft geld aan de werknemers |
Citaat:
|
Hmmmmmm ik wil wel een liedje aanvragen, maar ik wil niet het risico lopen gebeld te worden :( maar je moet verplicht je telefoonnummer invullen (N).
|
Citaat:
|
Oooh :).
|
En gatver, wat naaierig dat je allemaal gegevens in moet vullen en dat je daardoor post en mail krijgt van het rode kruis (N). Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten.
|
Citaat:
|
Ik wil toch niet op de radio? :(
|
Ik doneer niet op deze manier. Ben sowiso niet zo van de goede doelen steunen eigenlijk, ben zo'n egoistisch persoon wat liever eerst voor zichzelf zorgt. Als je aan belt krijg je wat in je collectebus maar anders, jammer.
|
Ik heb kerstkaarten gekocht waarbij per pakje 1 euro naar serious request ging. Vorig jaar heb ik 25 euro gedoneerd.
|
Citaat:
|
Ruim 7 miljoen opgehaald (y)
|
Ben erg fan, maar heb dit jaar zelf niks bijgedragen! :eek::o
Eg hè. /Theo en Thea |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |