![]() |
Saailig kerstfeest! #781
*O*
Embarrassing moments en van die dingen... |
Gebruikersnaam Berichten
ecnelis 61 Rode Panda 51 Martiño 37 Barabas 34 Archont 32 Jaeger 31 Rationeel 29 Batave 29 *Miekje* 27 Arachnia 21 Tink* 18 Mean 15 Trimm Trabb 14 Pippeloen 13 TopDrop 10 Biertank 52 10 Stefenootje 9 Kazet Nagorra 9 Absinthe 8 Katje 6 White Trash 6 Philosophy 5 Vlindertje 5 Sarah 5 Lucky Luciano 3 Disturbedangel 2 fizzle-fluffy 2 Dark Phoenix 2 Commendatore 2 CreativeMusic 2 N00dles 1 Uice 1 Missy 1 C'neel, jij spamslet :nono: |
@Ecnelis: AH XL = Albert Heijn eXtra Large. ;)
|
bestaan er extra grote Albert Heijns? :|
|
hoe groot zijn die wel niet dan? :|
|
Ja super relaxed :cool:
|
Nog nooit van gehoord? :eek:
In Tilburg zit er dus één, in Eindhoven. in Helmond zelfs... Nou ja, en ik neem in de rest van Nederland ook nog heel erg veel. Het zijn een soort wannabe-hypermarchés zoals ze die in Frankrijk hebben... |
Ik vraag me ook af wat ze dan meer hebben.
|
Meer luxeproducten en grootverpakkingen, meer tijdschriften, dvd's etc
|
Ze zijn gewoon heel groot (die van Tilburg was ooit de grootste - qua oppervlakte - maar dacht dat ie nu was ingehaald door Nijmegen...) en je hebt er naast 'food' ook heel veel 'non-food' als dvd's en parfum en servies en van die dingen.
|
Citaat:
|
Ah oke, ik ben nog nooit in een AH XL geweest, alleen in een Jumbo XL
|
Die ken ik dan weer niet...
|
ze hebben hier echt pauper ah's. de gluhwein is altijd op.
|
Bij ons niet. :)
Glühwein <3 wat heb ik daar zin in nu. Maar misschien kan ik beter eerst even wat eten en anders stort ik denk ik in. |
Yes ik krijg 2 geneeskundekindjes die dingen voor me gaan uitzoeken. En ik heb een briljant model gevonden, zo briljant dat ik het zelf bijna niet beter had kunnen bedenken.
|
Ik heb vanmorgen met mijn vader de kerstboodschappen moeten doen aangezien mijn moeder moest werken. Dat was ook een hel joh, we zijn twee uur bezig geweest. Eerst naar de Aldi en toen naar de c1000 en daarna nog weer naar de plus. Allemaal mensen aan het hamsteren, jezus.
|
Hm, ik moet ook nog naar de AH en nog wat salades en tapenades bij de traiteur halen, zal wel tering druk (N)
|
Ja gruwelijk. En heel veel dingen zijn ook op enzo.
|
Ik heb gelukkig bij de traiteur besteld en bij de AH hoef ik alleen maar drinken en afbakstokbroden te halen dus dat lijkt me nog enigszins haalbaar.
|
Ligt eraan wat je wilt hebben. Bepaald drinken was vanmorgen al op. Afbakdingen weet ik zo niet, het lijkt me dat je daar ook bij moet zijn. Er zijn vast veel mensen die lekker gaan ontbijten/lunchen met afbakbroodjes.
|
Ik ben vet goed bezig voor mijn studie. Alleen heel erg kut dat ik sommige dingen niet op kan zoeken omdat ik niet in de bieb zit, die moet ik dan wel na de vakantie doen.
|
de albert heijn hier is 2e kerstdag ook dicht, terwijl ze de jaren ervoor gewoon open waren. ik vind het jammer.
|
Ik ook, als ik werk zou hebben waarbij ik met Kerst zou kunnen werken en dan het dubbele zou verdienen zou ik dat gelijk doen.
|
ik ook :p en dat ga ik dus ook doen.
|
hoewel het natuurlijk wel een kwelling is om in alle vroegte op te staan als je je realiseert dat de rest van het land kan uitslapen.
|
Ah boeiend, dan heb jij duisent geld terwijl zij het op zitten te vreten.
|
Ik word hier helemaal gek. Mijn moeder is werken, mijn vader in de konijnenschuur, mijn ene broertje weg en de ander ligt nog op bed, dus ik ben de enige beneden in huis. De telefoon gaat steeds en als ik opneem dan hoor ik eerst niets en dan na een paar seconden: u wordt verbonden met een van onze correspondenten. Rot op fucking callcenter. :bob: Ze bellen ook de hele tijd opnieuw.
|
Ik zag nog geen reden hier te posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
en voor die callcenter stalkers : http://www.sportartikelen-shop.nl/sh...tal%20high.jpg in hun oor. |
Dit forum heeft bijna 100000 leden! :eek:
|
Citaat:
|
leden bedoel je? Leden: 99.991
wie maakt de honderdduuzendste uc? |
leden bedoel ik ja
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/member.php?u=10000 dit is lid nr. 10000
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He verdorie, my cover is blown. ;)
|
ik had altijd al zo'n vermoeden ;)
|
Mijn ouders hebben 1 voordeel, oke twee (gratis eten huhuhu), hier hebben ze vh1 ofzo als muziekzender met smells like the 90's :bloos:
|
Hi ya!
|
Ik ga zo een lekker broodje met tapenade eten :')
|
Ik ga zometeen koekjes eten die ik gisteren had gebakken.
|
Citaat:
|
ik ga zo poepen in de mond van m'n vriend.
|
2girls1cup gezien?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |