Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   In potje plassen. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1785288)

Gellisasarcasme 23-12-2009 14:57

In potje plassen.

Als je meegenomen wordt, door de politie dus, voor n verklaring af te leggen en ze vragen je om naar de dokter te gaan en in een potje te plassen, kun je het niet weigeren. Maar ik vroeg me af, als je nu iemand anders zijn/haar urine meeneemt naar het politiedinges, kunnen ze dan zien wie er in 't potje heeft geplast?

Archont_temp 23-12-2009 15:41

Maar heb jij altijd een potje plas mee?

Gellisasarcasme 23-12-2009 15:52

Citaat:

Archont schreef: (Bericht 30005297)
Maar heb jij altijd een potje plas mee?

nee? ;p , mr kmoet van d fliekn n urinetest doen omte zien ofk nog geblowd eb, mn vraag dus , zoude ze t merke als ik iemand anders liet plasse? (':

Sarah 23-12-2009 16:58

Ze kunnen dat niet zien, maar je mag doorgaans geen tas of jas meenemen naar de ruimte waar je in dat potje gaat plassen. Dus beetje lastig om dan een potje van iemand mee te nemen.

arPos 23-12-2009 18:19

Citaat:

Gellisasarcasme schreef: (Bericht 30005063)
en ze vragen je om naar de dokter te gaan en in een potje te plassen, kun je het niet weigeren.

Want?

mrboot 23-12-2009 19:54

ik heb even wat offtopic posts verwijderd

Gellisasarcasme 23-12-2009 21:08

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 30005579)
Ze kunnen dat niet zien, maar je mag doorgaans geen tas of jas meenemen naar de ruimte waar je in dat potje gaat plassen. Dus beetje lastig om dan een potje van iemand mee te nemen.

Hm, inderdaad lastig. Maar kzal r wel n oplossing op vinden.

Gellisasarcasme 23-12-2009 21:09

Citaat:

arPos schreef: (Bericht 30005890)
Want?

Kvroeg aan die fliek ofdatk dat kon weigeren, maar m'n ouders hadden dat papier al ondertekend --' , dus nu kan k niet meer terug, kmoet die urinetest doen..

Gellisasarcasme 23-12-2009 21:09

Citaat:

mrboot schreef: (Bericht 30006313)
ik heb even wat offtopic posts verwijderd

best (y)

Mephisto 23-12-2009 21:24

Je kan het potje nog altijd in een lichaamsholte verstoppen.

Reverend 23-12-2009 22:25

Een mexicaanse dude met wiet die ik heb leren kennen in new york zei dat hij hetzelfde heeft gehad. Hij moest ochtendurine elke zoveel weken ofzo voor een half jaar afleveren bij de popo omdat ze hem een keer gebust hadden omdat hij die zeer gevaarlijke ganja zat te smoken. Na een dag of 2 na de ingang van die controleerperiode had hij bedacht dat hij net zo goed urine van een homie kon langsbrengen en dat bleek goed genoeg te zijn.

Goeie gozer trouwens. Had niet veel verwacht van amerikaanse wiet maar deze kerel had duidelijk een kwaliteits adresje.

Maargoed, dat is Amerika. We zijn in Nederland. Om wat voor reden zouden ze je urine willen afspeuren naar wiet? Ik begrijp heus dat als je shit hebt opgefokt dat ze even willen kijken of je sterk onder invloed was van alcohol of een ander middel wat ons land rijk is, maar wiet? Waarom?

Gellisasarcasme 23-12-2009 22:57

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 30006849)
Een mexicaanse dude met wiet die ik heb leren kennen in new york zei dat hij hetzelfde heeft gehad. Hij moest ochtendurine elke zoveel weken ofzo voor een half jaar afleveren bij de popo omdat ze hem een keer gebust hadden omdat hij die zeer gevaarlijke ganja zat te smoken. Na een dag of 2 na de ingang van die controleerperiode had hij bedacht dat hij net zo goed urine van een homie kon langsbrengen en dat bleek goed genoeg te zijn.

Goeie gozer trouwens. Had niet veel verwacht van amerikaanse wiet maar deze kerel had duidelijk een kwaliteits adresje.

Maargoed, dat is Amerika. We zijn in Nederland. Om wat voor reden zouden ze je urine willen afspeuren naar wiet? Ik begrijp heus dat als je shit hebt opgefokt dat ze even willen kijken of je sterk onder invloed was van alcohol of een ander middel wat ons land rijk is, maar wiet? Waarom?

Vettjes van die dude :d
maar ik woon in België, Oostende. Hier zijn ze de boel aan het 'opkuisen' zeg maar. En mij hebben ze gepakt, maar dat was in september. Gister kreeg ik bezoek, en moest ik om 14uur naar hun kantoor gaan ofzo, om nog eens een verklaring af te leggen. Of ik nog blowde, hoe het ging op school, thuis en die shitt. Ik moet dus een urinetest doen, maar fuck dat?, ik ga echt niet in n potje pissen, want ik heb eergister nog n joint gerookt.. Dus dan kan het zijn dat ik naar de jeugdrechter moet. Een vriendin wil t voor me doen, ik wou dus gewoon weten ofze konden zien of de pis echt van mij kwam of niet. (:

Gellisasarcasme 23-12-2009 22:59

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 30006593)
Je kan het potje nog altijd in een lichaamsholte verstoppen.

ben ik van plan ;)

Mephisto 24-12-2009 00:08

Citaat:

Gellisasarcasme schreef: (Bericht 30006981)
Vettjes van die dude :d
maar ik woon in België, Oostende. Hier zijn ze de boel aan het 'opkuisen' zeg maar. En mij hebben ze gepakt, maar dat was in september. Gister kreeg ik bezoek, en moest ik om 14uur naar hun kantoor gaan ofzo, om nog eens een verklaring af te leggen. Of ik nog blowde, hoe het ging op school, thuis en die shitt. Ik moet dus een urinetest doen, maar fuck dat?, ik ga echt niet in n potje pissen, want ik heb eergister nog n joint gerookt.. Dus dan kan het zijn dat ik naar de jeugdrechter moet. Een vriendin wil t voor me doen, ik wou dus gewoon weten ofze konden zien of de pis echt van mij kwam of niet. (:

Nee, aan urine kan je dat niet zien tenzij je echt abnormale waarden erin hebt die geassocieerd worden met bijvoorbeeld nierfalen of diabetes; dan val je door de mand.

Paranoide 24-12-2009 00:52

Citaat:

Gellisasarcasme schreef: (Bericht 30006989)
ben ik van plan ;)

Beter neem je iets van behoorlijk sterk glas/kunststof/whatever, dus geen reageerbuis van school of iets dergelijks, anders zitten we straks met nog een 1guy1cup-tafereel.

moesasji_oud 24-12-2009 10:34

1man1jar para ;)

Mephisto 24-12-2009 11:48

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 30007428)
Beter neem je iets van behoorlijk sterk glas/kunststof/whatever, dus geen reageerbuis van school of iets dergelijks, anders zitten we straks met nog een 1guy1cup-tafereel.

plastic afsluitbaar geheel is het beste, en gebruik vaseline. Daarnaast is je aars misschien geen goed idee omdat het er dan niet uit komt.

Paranoide 24-12-2009 11:49

Citaat:

Moesasji schreef: (Bericht 30007750)
1man1jar para ;)

Het beestje kent vele namen ;)

Mephisto 24-12-2009 12:13

http://www.made-in-china.com/image/2...ml-Conical.jpg

Dit is wat je het beste kan gebruiken imo. Verkrijgbaar op elk lab en wellicht in het scheikundelokaal op jouw school.

Gellisasarcasme 24-12-2009 17:39

Citaat:

Mephisto schreef: (Bericht 30008079)
[afbeelding]

Dit is wat je het beste kan gebruiken imo. Verkrijgbaar op elk lab en wellicht in het scheikundelokaal op jouw school.

heb'k helemaal ni nodig? (':
kmoest alleen weten ofje t kon zien fniet

Paranoide 25-12-2009 09:34

O wtf, TS is een meisje. Ik dacht dat het een jongen was. Ja, dan is een buisje verstoppen gelijk een stuk makkelijker.

reneeke9 28-12-2009 00:17

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 30005579)

klein buisje of potje in je proem naar binnen werken (:

reneeke9 28-12-2009 00:19

oh, btw. als je ooit met een potje urine in je kut op het politiebureau zit, weet je dus dat je te ver bent gegaan met drugs ;)

bedenk wel, het begon allemaal met: 'ik wil het wel eens proberen'
daar moet je eigenlijk constant aan denken. zo kan je zien hoe ver t gekomen is, en wanneer je zelf ook vind dat je moet stoppen.

bijvoorbeeld, ik begon met; ik probeer t wel es
nu heb ik speciaal werk genomen om wiet te kunnen kopen. echt geen enkele andere reden x]

On efil 28-12-2009 04:24

Citaat:

Gellisasarcasme schreef: (Bericht 30005063)
Als je meegenomen wordt, door de politie dus, voor n verklaring af te leggen en ze vragen je om naar de dokter te gaan en in een potje te plassen, kun je het niet weigeren. Maar ik vroeg me af, als je nu iemand anders zijn/haar urine meeneemt naar het politiedinges, kunnen ze dan zien wie er in 't potje heeft geplast?

Waarom word je dan ook gepakt?
Wij beginnen al te rennen als we iets zien wat op politie lijkt.

Of je blowed voortaan op een plek waar geen politie komt?

Volk 28-12-2009 22:23

Citaat:

reneeke9 schreef: (Bericht 30017298)
oh, btw. als je ooit met een potje urine in je kut op het politiebureau zit, weet je dus dat je te ver bent gegaan met drugs ;)

bedenk wel, het begon allemaal met: 'ik wil het wel eens proberen'
daar moet je eigenlijk constant aan denken. zo kan je zien hoe ver t gekomen is, en wanneer je zelf ook vind dat je moet stoppen.

bijvoorbeeld, ik begon met; ik probeer t wel es
nu heb ik speciaal werk genomen om wiet te kunnen kopen. echt geen enkele andere reden x]

Toch mooi dat wiet ervoor heeft gezorgd dat je eindelijk iets bijdraagt aan de economie:D

Gellisasarcasme 29-12-2009 14:46

Citaat:

On efil schreef: (Bericht 30017406)
Waarom word je dan ook gepakt?
Wij beginnen al te rennen als we iets zien wat op politie lijkt.

Of je blowed voortaan op een plek waar geen politie komt?

De dag dat ik werd opgepakt, had ik geen wiet bij. Dat hadden de mannen waar ik bij zat wel, zij hadden kei veel bij.
Nu blow ik gewoon rustig thuis, dusja.

Mutant_oud 30-12-2009 16:13

Normaal gezien, moet je je zakken leegmaken en met open deur plassen. Zo gaat dat toch in het ziekenhuis. Nu staan ze er niet altijd op te kijken, maar ik heb meegemaakt dat ze dat deden. En ja, ik kan dus dan echt niet plassen ^^. Maar als ze niet staan te kijken, flugelflesje uit je sok en overgieten, maar zorg wel dat je zelf ook plast, anders hebben ze het gehoord natuurlijk. En de plas moet warm zijn natuurlijk, als je een ijskoud plasje inlevert, gegarandeerd dat ze het in de gaten hebben.

Gellisasarcasme 31-12-2009 16:42

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 30026393)
Normaal gezien, moet je je zakken leegmaken en met open deur plassen. Zo gaat dat toch in het ziekenhuis. Nu staan ze er niet altijd op te kijken, maar ik heb meegemaakt dat ze dat deden. En ja, ik kan dus dan echt niet plassen ^^. Maar als ze niet staan te kijken, flugelflesje uit je sok en overgieten, maar zorg wel dat je zelf ook plast, anders hebben ze het gehoord natuurlijk. En de plas moet warm zijn natuurlijk, als je een ijskoud plasje inlevert, gegarandeerd dat ze het in de gaten hebben.

dankje voor de informatie.
maar gelukkig ging alles goed. mijn moeder kon het potje gewoon afgeven aan de dokter (y)

T_ID 01-01-2010 20:41

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 30006849)
Om wat voor reden zouden ze je urine willen afspeuren naar wiet?

Nou ja, een 15-jarige die al is gearresteerd bij drugsgerelateerde misdaad... De TS zou de eerste niet zijn die na dat voor elkaar gebokst te hebben ergens zwaar verslaafd en crimineel in de goot zou eindigen. Als we in Nederland even voortvarend waren zou dat voor de verslavingszorg een hoop gedoe schelen denk ik.

Ik heb ze in ieder geval al gesproken die van af en toe blowen op hun 15e al op hun 18e rijp voor de sloop werden opgenomen in een afkickkliniek.

Ir. de Narie 10-01-2010 20:50

Volgens mij kan je (in Nederland dan) best weigeren mee te werken aan een urine onderzoek.
Nadeel is echter dat ze in dat geval onder dwang een bloedtest kunnen afnemen, zoals ook met alcoholcontroles.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.