![]() |
DK-Meet #28
vol alweer :)
Wat: Oldskool DK-meet met pizza, newskool mensen en wat niet al Waar: Utrecht CS, onder de blauwe borden, om te beginnen Wanneer: 28 december 2009, vanaf 15.00u Wie: Zeker (onder voorbehoud) Rationeel Absinthe Neko* JasperJD Biertank Dark Phoenix Commendatore IKBENBABSNIET Disturbedangel Archont White Trash Grl Kazet Nagorra Barabas (wil meer mini's, en wil weten met wie ik met korting vanaf Den Bosch kan rijden. Minke?) Martiño Lucky Luciano Havock Waarschijnlijk/Misschien hitz0r Trimm Trabb Rode Panda TopDrop Tink* CreativeMusic ecnelis N00dles Sylph |
Snelste (Y)
|
*o*
|
misschien kom ik ook, maar dan ga ik voor het eten weer naar huis want daar heb ik geen geld voor :sloeber:
|
Godver Rationeel, doe dat meteen :P
|
hehe sorry, ik was bezig :D
|
Citaat:
En fooi voor de gratis shotjes :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer. :o
Oh, en voornamen zijn inderdaad wel handig... :) Ik heet Minke, voor wie dat nog niet wist. |
Ik heet Liz! En mocht er nog iemand een nummer willen hebben dan hoor ik het wel, ik heb zelf het nummer van Babs Eric en Michael (Oh en van biertank nu ook zie ik in mn inbox!) dus dat is wel genoeg denk ik :o
|
Ik heb het nummer van Babs en nu ook van Rense en zij hebben mijn nummer als het goed is ook. Als meer mensen mijn nummer willen hebben, moeten ze het maar zeggen.
|
Mij mag je Meneer noemen.
|
Oke doen we dat!
|
Citaat:
|
Ik wil ook best graag met LL mee, maa rik kan die dag niet. :( Moet heel m'n kamer grondig opruimen omdat ik de volgende dag daar wegga.
|
Hoi ik heet Anouk en ik heb nu ook het nummer van Rense. Verder doe ik nooit zo aan telefoonnrs uitwisselen, maar wie 'm heel graag wil hebben moet maar even PM'en.
|
Citaat:
Kun je dat opruimen niet een dag eerder doen? ;) |
Citaat:
En er komen wel erg veel mensen, weet niet of ik dat durf. :o |
Mja, ik vind het ook best heftig, zo veel mensen. :o Maar wel veel leuke mensen!
|
Citaat:
|
:D
|
Of je belt Lisanka! ;)
|
ik vind het verdomd spannend!
|
Citaat:
|
ow biertank heet dus rense? hij staat nu genoteerd als henk biertank :)
|
Citaat:
|
Ik ga gewoon mensen bij hun nickname noemen, voornamen vergeet ik toch altijd.
|
Oh, ecnelis is er en Trimm Trabb ook? Dan kom ik misschien ook wel, als ik die dag kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Hi, My name is... " |
Citaat:
|
Ik denk niemand.
|
Ik word graag aangesproken met weledele Heer óf Meneer. Je mag kiezen.
|
Ik spreek je wel gewoon aan met 'Hé!'
En als je dan niet reageert, pech gehad. Dan zijn er nog steeds 20 anderen die kunnen reageren. |
Citaat:
|
:p
|
Nee, ik ben wel lief hoor :o
Ik heet trouwens gewoon Michael. |
Ik ben vrij goed in namen.
|
Ik niet maar ik heet Eric.
|
mijn naam is geheim, net als mijn telefoonnummer
|
Citaat:
Citaat:
Maar hoe jij heet weet ik eigenlijk niet meer. :o |
Citaat:
|
Misschien is het een afleidingsmaneuvre en heet ze stiekem toch babs!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet van bijna iedereen de voornaam + achternaam van sommigen |
Ik heb sommigen van jullie nu netjes in de telefoon staan met forumnaam erbij, maar verwacht niet dat ik ook maar 1 naam van een onbekende onthoud. :p
|
Citaat:
*kruipt weer weg uit topic* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar iedereen mag me gewoon N00dles noemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |