![]() |
Ik wens allen een saaiig nieuw jaar #782
WARNING/CAUTION/WAARSCHUWING.
Dit is het vermaak je medeforumer topic met hoogte/dieptepunten en embarassing moments topic #782 ecnelis 44 Rode Panda 39 Pippeloen 38 Tink* 37 Jaeger 34 White Trash 31 Martiño 29 Mean 29 Absinthe 29 Archont 26 Rationeel 26 Katje 21 Barabas 21 Paranoide 20 kopmuntkip 16 Trimm Trabb 14 Lucky Luciano 12 Arachnia 11 Sarah 8 Stefenootje 6 The Chosen One 5 Vlindertje 2 *Miekje* 1 Batave 1 TopDrop 1 |
zozo
|
Do you even know what a Wawa is???
|
@Martin; ik had in mijn eentje toen ook heel veel plezier met het maken van die foto's. :D
Jij was een ziekenhuisfanaat, die geilde op iedere dokter en al watertandend toekeek als iemands been geamputeerd werd. Katje was één van de drie dierenfanaten die met borden over straat liepen met teksten als 'Zal ik jou eens in een worst stoppen?!' en dan had je nog twee criminelen (Lis A en Fantome) en Stefenootje de dierenbeul, die honden sloeg met stokken... Kazet had zulk lang haar dat hij tien minuten bezig was om zijn gezicht zichtbaar te maken. En je had nog een olijke drieling met mama Pip en papa Juice... En EoS de onfortuinlijke fortuynist die zijn kale pimmeltje bij iedere gelegenheid uit zijn broek haalde... En LL was na één verhaal een oorbeffer op één been (het andere was door een hond afgebeten). Was echt een feestje om te bedenken :D |
Dat was weer een beetje zelfverheerlijking. :o :p
|
hahaha PIMMELTJE?! :D :D
|
Ja, ik geloof dat ik een keer een hoofdstuk geschreven had waarbij hij zijn pimmeltje, zijn kale nicht dus, uit zijn broek toverde.
Oh ja, en ik vond het toen nog zo jammer dat TopDrop en LL zo snel doodgingen omdat ik het zo leuk vond om over hun personages te schrijven. :D |
Dat vond ik ook jammer met het laatste wwspel musical, sommige personages zat nog zoveel in. :D
|
Ja, precies. Die was ook te gek.
Ik ging nog even terug zoeken, en ik was sterrenmeisje, de stinkalto met de stroopwafelkut vergeten. :o :D http://forum.scholieren.com/showthre...t=weerwolfspel |
Hit me with your rhythm stick (8)
|
Citaat:
|
Die gast is een eindbaas :cool: |
*ook opzet*
|
Als ik ooit een zoon krijg wordt zijn tweede naam Blokhoofd
|
Ik doe mee (y)
|
Sjaak Blokhoofd
|
Nu is het tijd voor KC & the sunshine band - Shake your booty
|
ik ben moei
en ik wil niet slapen |
Ik lach nu hardop om het woord blokhoofd. Blokhoofd.
|
Even mijn postaantal compenseren
|
*booty shake*
|
Hm, weerwolfspelleiden is leuk. <3
|
sex and drugs and rock and roll (8)
|
Twaalf uur! Gelukkig nieuwjaar!
|
*barabas een dikke nieuwjaarspakkerd geeft*
|
|
*champagne ontkurk*
|
Gelukkige donderdag!
|
*sterretje aansteekt*
|
Jij ook een gelukkige kerstavonddag Marit! *smak-smak-smak*
|
:D |
Ik ben zo blij dat ik dit moment met jullie mag delen jongens!
|
Jullie zijn er stil van he.
|
:eek: je bent even weg en je krijgt een nieuwjaarspakkerd!
|
Ja, ik heb net even in een hoekje zitten huilen. :'(
Maar om de boel weer op te vrolijken: Dieren die worden opengesneden Paranoide naamzoek! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi! Ik wil liefde en aandacht en zo. :Y
|
Citaat:
*liefde geeft* |
<3 :bloos:
|
Voor vrouwen heb ik wel alleen maar platonische liefde.
|
Daar neem ik wel genoegen mee hoor Martino. Tegen de tijd dat je wanhopig genoeg bent om om liefde te vragen op een forum, is elke vorm van liefde acceptabel :o
|
True.
|
zooo, hooppaaa
|
ik wil echt met niles trouwen, van frasier
|
Citaat:
Ik zou eigenlijk met niemand uit Frasier willen trouwen. :( Hoogstens Daphne als huishoudster/fysiotherapeut nemen. Hoewel ik me geen reden kan bedenken waarom ik een fysiotherapeut nodig heb. |
martin, volgens mij hebben we eerder dit gesprek gehad :D
|
Hm, volgensmij niet hoor. :p
Maar nu je het zegt gaat mijn hoofd er een valse déjà vu van maken, en nu weet ik het ook niet meer. :( |
:D
|
oh ik zei op 23-06-2008, 02:12
ik wil ook mijn eigen niles crane :mad: maar de rest kan ik niet vinden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |