![]() |
Wie spelen er hiet in bandjes?
ik speel zelf in 2 bands
The Lager Louts (http://lagerlouts.cjb.net) daar drum ik (mid-tempo Oi! Punk) me 2e band (hebben we nog geen naam voor) daar speel ik gitaar (Snelle StreetPunk) wie van jullie speelt er nog meer in een bandje? en wat is de naam van dat bandje, met wat voor soort muziek? |
ik zit in een beginnende band genaamd Left Hand Cheater, we zijn nog niet echt begonnen maar dat zal binnekort wel zijn.
we gaan punk maken met hier en daar wat ska invloeden |
ik zit in een band die eerst Clone heette, en we maken een redelijk vooruitstrevende mix-vorm van allerlei metal... :D 't was eerst nu-metal, maar we zijn ietsje verder gaan experimenteren.
naam: is er nog niet :p |
Ska is cool, ik heb zelf ook in een skapunk bandje gezeten (Scrotum), we zijn wel nooit verder gekomen als de oefenruimte, maar dat boeit niet.
en ik heb ook nog in SPW gespeeld, daar was ik drummer, met SPW heb ik 6 of 7 opytredens gedaan. SPW is nu uit elkaar |
ik ga bassen in een band waarvan de naam nog niet bekend is (we krijgen al ongeveer ruzie over de naam.. hmm ;))
en dat word hardcore volgens mij maar niet iedereen is het er nog mee eens ofzo.. |
ik speel in een band genaamd the kickers. wij zijn punkrock&roll maar ik heb het een beetje gehad met de anderen omdat ik gebrek aan inzet verwijt en nu ben ik op zoek naar een nieuwe band. (help :p)
|
Ik ben de drummer van Autobahn, we spelen duits-talige techno pop/trotsche friesche black metal. Autobahn bestaat uit twee leden,
Roelade: roffels, toeters en duitse/friesche kreten. Infaustus: Keyboard, teksten en bongos. We zijn vooral beinvloed door dhr. Uli Konkel en dhr.P. Pander. Onze erste release kostet 3 mark, te bestellen bij uns. |
ik speel gitaar in 2 bandjes:
Skrtsj: Bandje met een eigen stijl, punk if you like tot nog toe naamloos bandje: Crustie/Anarcho-punk bandje |
Hey independancy wanted
ben jij dan Wouter of Oscar? et gaat hier toch over SkRtSj uit vlaardingen? |
Citaat:
Ik ben Wouter trouwens |
hey woutertje, ik wist niet dat jij hier ook zat joh hahahaha
ik bennet Richard (Ex-SPW) wanneer spelen jullie trouwens weer? |
Citaat:
dabei wil ik nog ein downloadtip geben: nagelbett |
sicher.
|
ik speelde in Monolith [nu-metal achtig] en nu drum ik in Mnemonic [industrial death]
|
Speelde in Floppy Trunk Disease(punkcovers).
Zou graag in een emo band of iets zoals tool willen spelen |
ik zing in 3/5.
correctie ik 'zing'in 3/5 nee. ik probeer te zingen in 3/5 |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: stel je niet zo aan man.... |
Citaat:
niet te hard hopen dat alles wat ik zeg zonder enige humor is. |
Citaat:
aapje |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
ik speelde in Klohn en ga binnenkort met iets nieuwes bezig maar dat blijft een geheimpje waar ik ook niet interresant over ga lopen doen *Lieg*
|
Citaat:
|
Mjah tis nog niet echt een band te noemen maar toch....
Tís de bedoeling dat ik de basmeneer van een band die tot nu toe E-Rect heet ..maarja .. we zoeken nog een drummer en een zanger dus .. stijl .. tsjah .. daar zijn we nog niet helemaal over uit ... ideeen als kinderen voor kinderen en k3 coveren (naar punkrock/ska) kwamen al langs...maarja... punk/ska/hardcore.. we zien wel, wat muziek smaak betreft zitten de huidige bandleden bijna op 1 lijn dus het komt wel goed... :) |
ik speel in een utrechts skabandje genaamd the shenanigans... http://137.224.228.131/shenanigans/
en ik speel ook nog in een coverbandje bij de muziekschool waar we allerlei top 40 nummertjes coveren enzo :) in beide speel ik gitaar |
Citaat:
|
ik zit in:
Intestterror we spelen death-metal en we gaan ergens dit jaar nog een mini-cd opnemen voor de liefhebbers(ik weet niet of ze hier zitten maar toch...) line-up: Roe(lade)-drums Upior(stijn)-gitaar Jurjen(zit hier niet)-bas Infaustus(pieter)-zang Straalstront dit is een grindcore bandje, min of meer een allstar bandje :) met leden van o.a Intestterror en Molestor we hebben nu een paar nummers o.a 'suicidal mongoloid' 'buttcrack messiah' en 'sphinctric armageddon' misschien nemen we ooit nog eens iets op maar reken er maar niet op. line-up: Roel(ade)-drums (Intestterror) Bram(zit hier niet)-gitaar (Molestor) Infaustus-zang (Intestterror) ûs mem/Autobahn dit is nogal een vaag bandje , totaal niet serieus, de muziek varieert van duitstalige techno-pop tot friestalige black metal verwacht hier geen releases van. line-up: roelade: drums, zang,percussie Infaustus: drums, zang en acoustische gitaar |
Citaat:
|
Citaat:
hmmz weeknie |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor talent moet je je vrienden sms-en volgens vodafone :p
ik speel zelf btw zo af en toe trompet voor verschillende bandjes en ik wil wel drummen ergens...ooit.... |
uhm ik speel in een bandje symbol-of-death daar speel ik bass en zing
<death shadow> ik speel ook in symbol-of-death en drum (y) :D en een bandje met wallflover,spit en fallen angel maar daar moeten we nog mee beginnen |
effe over de line-up van mijn bandjes.
The Lager Louts Mid-Tempo Oi! punk met wat streetpunk en hardcore invloeden. line-up: (ze zijn hier geen van alle te vinden) Manuel - zang Sjoerd - bas Johan - Gitaar Steve - Gitaar Ik (Richard) - Drums Me 2e band (heeft nog geen naam) Snelle Streetpunk (net zoiets als The Casualties) Met deze band hebbn we nog maar 1 keer geoefen, en dat gaan dr zeker meer worden Line Up: (ook van deze band is hier niemand te vinden) Dekker - zang (zingt ook in The Stinkvingers) Erik - Bas Mike - Drums (gitaar en zang in Niolism) Roland - Gitaar Ik (Richard) - Gitaar |
|
Ja, ik zit in een eenmans bandje, en ik speel hiet.
:D |
Mijn hoofdband is Serenade of Darkness (athmospherische Black Metal), verder speel ik nog in een 70/80 coverbandje genaamd Vintage, ook speel ik nog in een prog power metal band die ik net met een paar anderen heb opgericht. Daarnaast heb ik nog een naamloos solo project, en een humoristische blackmetal band genaamd Unmortal.
owja, bij alles hierboven speel ik toetsen en wil ik nog wel eens een vocaaltje laten vallen. |
[irritant]Nee, ik speel geen hiet in bandjes.[/irritant]
|
Ik speelde eerst in een gothic-metal bandje genaamd Enaqua, maar omdat ik ga verhuizen ben ik daar uit gegaan. Maar ik zoek nu weer een ander bandje om in te spelen want ik vind het toch wel jammer. Is hier nog een bandje uit omgeving Wageningen die een toetseniste zoekt??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
owja, die heb je ook nog :P
|
na de zomer starten we met een nieuwe band... nu een serieuze :(
hehe naam hebben we nog niet, stijl weten we ook nog niet, ik ken alleen de bassist en de drummer maar... meesten houden van Nu-Metal enzo :( maar met mijn erbij komp het wel goed :p Ik hoop beetje dat het de stijl van de nieuwe Evereve word... muziek is best industrial namelijk.... zal wel een beetje industrial band worden :) |
Citaat:
Uhm, ik speel, tezamen met Ce-El-Wan en Gifkonijn van dit forum in een band die voorheen Clone heette, maar sinds onze zanger eruit is hebben we nog geen nieuwe naam gevonden. Onze muziek gaat steeds meer lijken op iets wat enigzins invloeden heeft van Mastodon (hé Len ;) ), SYL, Nu-metal, En dat wat we leuk vinden erin te gooien (Polkabeats etc.) |
www.oblivian.tk
We zijn nu bezig met eigen nummers schrijven en opnemen met een 30 jaar oude AKAI bandrecorder :D We spelen een mix tussen Rock en Funk, af en toe wat punk of hard rock invloeden soms een beetje ska, hangt van ons humeur af maar met de indeling rock/funk kom je een heel eind, We zijn nu helaas een tijdje uit de roelatie aangezien een van onze gitaristen in het ziekenhuis ligt :( |
heb in een bandje gespeeld maar ben nu al heeel erg lang op zoek naar lui voor m,n eigen band
|
ik speel ook in een band
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |