![]() |
laat dingen je ook vaak denken aan je ex?
sinds vorige week donderdag heb ik geen vriendin meer omdat ze het niet meer kon omdat ze gedoe heeft aan der hoofd. Ik mis der heel erg he dus nu ben ik eral een beetje overheen. Maar dan kom ze waarschijnlijk bij mij op school dus ik dacht haar te vergeten nee hoor. En dan nog iets ik ging gisteren zappen en toen kwam heel vaak haar naam in beeld en toen ging ik verder zappen en toen kwam eropeens in beeld van ze houd van je was geen gein he dat was op een andere kanaal ik mis der heel erg ik hou echt veel van der ik word gewoon gek en zal ze ook nog aan me denken.
mij vraag is eingelijk hebben jullie dat ook dat je ex heel erg mis en dat veel dingen aan haar moet denken of opeens dingen in beeld komen waar je aan haar moet denken ben wel benieuwd hoe jullie daarop reageren als je haar naam ofzo ziet staan wat jullie dan doen |
Het is beter om dat soort dingen zoveel mogelijk te vermijden. Dat is lastiger dan het lijkt, zeker als het nog zo kort uit is. Met de tijd zal het minder worden.
|
Citaat:
|
De eerste keer dat ik met mijn ex danste was op een nummer van James blund (so beautiful). Elke keer als ik dat hoor heb ik weer spijt dat het uit is gegaan. Ik probeer hem op dit moment weer terug te krijgen, maar dat is een stuk lastiger dan ik dacht...
|
Citaat:
|
ja, maar dat slijt met de tijd (of als je weer een nieuwe toekomstige ex hebt :D)
|
Ja, het slijt idd en als je er veel last van hebt dan een beetje vermijden. Bv dat soort liefdesnummers die een herinnering bij zich dragen afzetten etc.
|
Nee ik heb mijn ex niet gemist, maar serieus alles deed me aan hem denken. Zelfs het bakken van wraps of de dansschoentjes van iemand uit mijn dansschool kon al een golf van furieuse woede teweeg brengen. Echt managen of uit de weggaan kun je dat niet.
Tijd heelt alle wonden.:rolleyes: |
Ja, maar daar kan ik prima mee omgaan en tijd helpt idd en als ik er nu aan denk is het echt niet dat ik me er klote door voel of dat terug wil.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24. |