![]() |
Durf jij te beginnen met zoenen?
gewoon, lijkt me duidelijk (:
|
neej, te verlegen:bloos:
|
Eigenlijk niet, maar ik heb het één keer toch gedaan en met die persoon ben ik nu al geruime tijd gelukkig getrouwd :cool: :) :) :) :) :)
|
Jahoor :)
|
Nee, daar ben ik echt té verlegen voor.
|
ja hoor ^^ Vooral als het iemand is die cute is :P
|
nee, ik durf al niet op iemand af te stappen, laat staan zoenen
|
Ja hoor, maar niet zomaar uit het niets natuurlijk. Als de situatie er naar is en je toch al heel dicht bij elkaar bent en je het gevoel hebt dat de ander ook wel wil, prima. (y)
|
Waarom niet?
|
als ik iemand écht leuk vind niet :bloos:
|
Ik ben volgens mij wel een paar keer heel duidelijk daarin geweest, maar over het algemeen... Dan moet de spanning en het plaatje er wel helemaal zijn enzow.
|
Alleen als ik niet erg in love met die iemand was....
|
Alleen als ik in de zeldzame bui ben dat ik gewoon zin heb in een bitch. Bij een leuke dame doe ik dat soort dingen niet.
|
Citaat:
|
Nee, misschien alleen als het met de subtiliteit van een 240 ton wegende stoomlocomotief wordt aangegeven dat het prima is :o
En ik heb het liever ook niet dat iemand het onaangekondigd bij mij doet. |
niet gauw:'(
|
Citaat:
Ik ga zoenen wanneer ik voel dat het kan, en dan neem ik vaak wel initiatief ja. Alleen is dat aanvoelen soms wat moeilijk gebleken met veel alcohol op, en dat is me niet altijd in dank afgenomen. :D |
Ik laat dat lekker aan de jongen over, haha.
|
Wat zijn jullie eigenlijk schijterds zeg :D
Ik durf wel hoor.. :confused: |
^ Oh ja? :o
|
Ja natuurlijk alleen krijg ik nooit de kans om 1e te zijn. :o
|
Ja ik durf dat inmiddels wel als hij duidelijke signalen geeft waaruit ik op kan maken dat hij ook wil.
|
Als ik iemand echt leuk vind wel. Dan vind ik die persoon zo leuk dat het me niet kan schelen of ik een blauwtje loop of niet. Het belangrijkste is dan dat ik weet waar ik aan toe ben. En jongens zijn ook zo slecht in signalen oppikken dat je gewoon duidelijk moet zijn. als je niet durft heb je er alleen jezelf mee volgens mij.
Maar dan heb ik het wel over een kusje, ik steek niet ongevraagd mijn tong in iemand anders |
Ja hoor, als ik er 100% van overtuigd ben dat hij niet z'n hoofd zal wegdraaien
Mensen die je uit het niets ineens gaan zoenen :nono: |
Citaat:
|
Ik durf het wel maar vooralsnog geloof ik dat ik me in het verleden voornamelijk heb laten zoenen. Zal wel iets ouderwetserigs zijn.
|
Ja hoor, voor zover ik me kan herinneren ook elke keer gedaan.
|
Als ik iemand leuk genoeg vind (/vond) dan zorg ik er wel voor dat dat gebeurt ja :o.
|
ja
|
Meh, op een of andere manier begint de hij in kwestie en ik altijd tegelijk?
|
edit: 2x is niet nodig
|
of course
|
euh, eigenlijk durf ik het wel.. ik wil het ook heel graag .
maarja, dan moet natuurlijk wel het 'perfecte moment' komen.. tenminste, zo gaat dan in mijn hoofd . |
Ja!
|
op een of andere manier begin ik nooit. als ik wil beginnen begint zij al x)
|
Natuurlijk durf ik dat wel, maar het is ook leuk om de eerste zoen af te wachten.
|
Citaat:
|
Bwa ja. Vooral als ik merk dat de ander wil, maar zelf niet durft. Maar ik heb ook al in dronken buien jongens/meisjes 'out of the blue' gezoend, maar dan had ik wel in de gaten dat ze daar niet negatief tegenover zouden staan. Ik ga niet iemand zoenen die totaal geen interesse heeft getoond ^^.
|
Ik had het op het begin wel moeilijk ermee..
Toen ik werd ontgroend zoende de Meid mij! Dan voel je je erg onzeker als jij het moet doen! Dus laat me jullie een tip meegeven;) Als je een meid op een avond versiert en ze wilt zoenen.... DAN MOET JIJ HET DOEN! Je zult merken dat je daarna een stuk minder verlegen ben ook met andere meisjes! |
Geen probleem mee!
|
neee ):
& veel jongens hebben het wel geprobeerd om mij te zoenen, maar ik wil mijn eerste zoen door een écht leuke jongen :bloos: |
Citaat:
|
ja hoor, als het moment er naar is.:)
|
Citaat:
kom maar.:p |
Citaat:
|
Ik durf wel meer (y)
|
ik weet niet zo goed,
ik heb pas 1 keer gezoend en toen durfde ik echt NIET te beginnen, maar volgens mij had hij dat wel in de gaten, haha :D |
Jep. Maar meestal gaat het vanzelf :)
|
1
|
Jaa durf ik wel hoor. Je merkt vanzelf wel dat hij het ook wel ziet zitten dus waarom zou je op hem wachten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |