![]() |
Goede voornemens?
Zijn er ook mensen die aan goede voornemens doen?
Zo ja, welke? En heb je het dit jaar vol gehouden?:) Afgelopen jaar wilde ik eigenlijk geen voornemens maken omdat ik ze nooit na kom, maar omdat iedereen er maar zo om bleef vragen heb ik er toch maar wat mee gedaan. 'op tijd aan mijn school werk beginnen' of ' mijn kamer netter houden'. Niet heel spannend dus. Die eerste is wel redelijk gelukt, de tweede minder. |
Ik doe niet aan goede voornemens.
|
Ik dacht al, waar blijft het topic. En niet eens door missy geopend :eek:
Ik heb geen goede voornemens persee voor 2010, ik vind dat zo'n onzin om dat van een datum af te laten hangen. |
Citaat:
|
Maar just to be nice, er zijn wel dingen die ik van plan ben te bereiken/doen in 2010 en dat zijn:
- afstuderen - voor de verandering eens langer dan een week op vakantie gaan - mijn sociale skillzzzz verbeteren - "echt" werk vinden |
Als je iets wilt veranderen, dan moet je dat meteen doen.
|
Citaat:
Wat Tink* zegt. |
- Sporten
- Meer contact houden met familie - Afstuderen - Niet meer dingen tot het laatst laten liggen - Geneeskunde studeren |
Vorig jaar wou ik gezonder gaan eten en stoppen met roken en dat wil ik dit jaar weer.
2 jaar geleden heb ik besloten geen suiker en melk meer in mijn koffie en thee te doen, daar heb ik me wel aan gehouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ofja, eentje
chicks hosselen ;) |
ik heb er wel een paar, gewoon omdat het nodig is!
|
ignorance is bliss :o
|
Citaat:
|
Mogen slechte voornemens ook?
|
Nee, daar doe ik niet aan. Er valt niets meer te verbeteren.
|
- Nu echt stoppen met roken en niet voor 3.5 maand.
- Terug naar mijn gewicht van 70/73. - Minder drinken. Dit, maar niet op 1 januari. Dan maar op 2 ofzo. :o |
Ik wil een contractverlenging en vijf kg afvallen en vooral dat extra gewicht weg houden. Om daar voornemens van te maken: ik ga HEUL GOED mijn werk doen en minimaal twee keer per week sporten.
Zo zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zo iemand die goede voornemens begint op het moment dat het nodig is. Dus nooit met oud en nieuw. Ik ben nu al bijna een maand bezig met mijn voornemen om gezonder en bewuster te leven. En het gaat supergoed! Met mijn voornemen om meer aan school te werken gaat het ook goed. Naja, vergeleken met wat ik eerst deed doe ik nu een stuk meer. Nog niet genoeg maar alle beetjes helpen :)
Als ik een voornemen heb maak ik schrijf ik een heel plan uit over hoe ik het wil gaan bereiken en wat ik er aan ga doen. Dit verkondig ik dan ongeveer een week of 6 aan iedereen die ik ken. Zodat zij het weten en ik het ook goed in mijn hoofd heb zitten. In die zes weken begin ik er ook alvast een klein beetje naar toe te werken zodat de omschakeling niet te heftig is. En als ik dan echt begin op de dag die ik had vastgesteld is het meestal een eitje. Het werkt voor mij, misschien een aanrader voor mensen die hun voornemens nooit waar kunnen maken. |
Citaat:
Verder niks specifieks, ik doe alles wel okee. Maar het zou geen kwaad kunnen om na de feestdagen weer ietsje meer te sporten en iets gezonder te eten, pfff. |
- Gezonder eten
- meer koken - Een sport kiezen ( doe nu alleen toneellessen ) - een baan zoeken slechte voornemens: - zo af en toe gewoon nog wat drinken - zo af en toe nog roken |
Beter m'n best doen op school
Meer groenten/fruit Meer sporten Rijbewijs halen Leuke baan zoeken En fuck stoppen met roken en drinken, dat vind ik nog te lekker. |
Citaat:
|
Ik ga heel erg mijn best doen op stage, en huishoudklusjes niet meer uitstellen. Ik ga minder achter de computer hangen en meer aandacht aan vrienden geven. Elke week sporten. En minder vaak op snooze drukken.
Niet anders dan de voornemens die ik elke dag voor de volgende dag maak, dus. Oh en in 2010 wil ik ook graag afstuderen en een baan vinden. Maar niet op 1 januari :P |
Ik heb geen voornemens.
Ik zie wel wat het leven mij brengt op dat tijdstip in mijn leven. Wat ik er mee zal doen zie ik dan wel. Ga ik niet van te voren bepalen. |
Citaat:
|
Even een drankpauze nemen
|
Zo gitaar leren spelen:
En meer uitgaan en flirten:cool: |
En groupy worden. En beter leren spellen;)
|
Geen goede voornemens die ik niet toch al had. Wel goede hoop. :o
|
mijn woordenschat nog meer uitbreiden
|
Citaat:
Ontopic: mijn goede voornemen is om ook volgend jaar geen goede voornemens te hebben. |
wat is dat naamzoeken nou eigenlijk daar wil ik voor 12 uur achter zijn
probeer is bij mij ergens krijg ik dan een melding ofzo? |
Als je bij de zoeken functie je eigen naam zoekt is dat naamzoeken zo kom je bij topics waar je genoemd bent
|
Oh zo!
|
Last minute vorrnemen , ik ga met edwin eddie bowssss een lied maken :cool:
|
Ik heb geen goede voornemens. Van doelen stellen word je alleen maar ongelukkig omdat je toch teleurgesteld wordt.
|
Naja dit ben ik sowieso al van plan
De 77 kilo halen nog maar 6 te gaan(Y) Veel nieuwe mensen leren kennen Meer tijd besteden aan vrienden Niet teveel slacken op school |
feesten als een malle en als ik ergens een gaatje vrij heb ook nog iets aan mn studie doen ;););)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |