![]() |
wat eet jij bij mcdonalds?
nou, vertel *O*
|
Big tasty_o_
|
ihihi,
ik altijd quarter pounder dinges :P owauw, wat is dit toch een drukbezochte topic >< |
niks vind het allemaal troep, bij elke andere snackbar of eetcorner eet je 10x lekkerder
|
Citaat:
|
Fish Filet zonder saus, extra zakje ketchup erbij en dat op het broodje *O*
|
Alleen McFlurry. Als het echt moet.
|
Ik eet er eigenlijk nooit, maar áls ik er iets koop, dan toch altijd een simpele cheeseburger :)
Vroeger ook nog wel eens een milkshake of een mcflurry, maar die heb ik al een paar jaar niet meer gehad. |
Ik vind het ook nogal troep, maar heel soms als de Mc het enige is dat nog open is bij het stappen ofzo, wil ik nog wel eens een Fishfilet halen. Is inmiddels alweer zo'n half jaar geleden dat ik dat voor het laatst deed.
Verder McFlurry's. Heel af en toe. Die zijn nog best te doen. |
Ik ga nooit naar de McDonald's, want ik hou niet van de sfeer en ook niet van heel vet eten.
|
maakt niet uit t komt er toch weer uit binnen 24 uur, meestal
maar neem dan een big mac menu en na 2 happen denk ik: waarom de frietjes en frietsaus zijn wel te nassen maar als ik daarvoor moet gaan haal ik liever twisterfries bij de burgerking ow die softijsjes zijn wel lekker, gewoon die normale |
meestal vreet ik me helemaal vol aan vegaburgers en kipnuggets gaan er ook wel in
|
quarter pounder of cheeseburger
|
McFlurry M&Ms.
En de milkshakes zijn er goed te doen. |
als ik ga dan neem ik 2 cheeseburgers (of 1 cheeseburger en dan een doosje kipnuggets met curry), medium friet en medium milkshake aardbei (de enige milkshake die ik te drinken vind van de mac, die van de BK zijn veel lekkerder). maar de laatste keer dat ik bij de mac heb gegeten viel het nogal tegen, het broodje was oud en de patat was lauw en niet te vreten.
|
Ik vind de mcflurry's wel lekker, de fritessaus is jammie en als ze m hebben, neem ik altijd een groenteburger :)
|
bigmackipnuggets menu large omnomnomnom...
of als tussendoortje een medium cola met een bakje kipnuggets. of een mcflurry kitkat ofzo. bakje Fruit en Yoghurt is ook (Y) :'D |
Ik vind al die burgers bij de Mac slappe meuk en niet vleeswaardig dus als ik er een keer ben dan bestel ik frietjes met kipnuggets.
|
Vragen over macdonalds moet je bij mij zijn;):O
|
Ik neem meestal een cheeseburger of een big mac.
Als drinken een milkshake of als ik ijs neem een mc flurry. En ik vind het wél lekker. |
Hamburger
Kleine Frites MC Chicken. |
de Mac als gespreksonderwerp is altijd (Y)(Y)
|
McFlurry, en heel soms frietjes.
|
frites en kipnuggets :o
|
Citaat:
|
Big Tasty zonder tomaat <3
Maar niets kan tippen aan home made burgers :cool: |
Citaat:
|
ik kom er alleen voor de speeltjes, vinden de kinderen uit de buurt leuk...
|
ja, happy meal(y)
|
Citaat:
|
Vind het op de reclame wel grappig; 'alleen de beste stukken zijn goed genoeg' en dan laten ze vervolgens niet de beste stukken zien die ze gebruiken (die zitten aan de achterkant).
|
Eigelijk altijd hetzelfde: Bananen milkshake, Big Mac en Patatjes met die saus. Ohh die milkshake zij zo lekker :P
|
frites met kipnuggets en zoetzure saus, maar het is echt een eeuwigheid geleden dat ik dat gehad heb.
Wat vaker heb ik nog wel eens een mcflurry gehad en af en toe een milkshake. Maar die zijn van de BK lekkerder. Wat ik overigens echt heel vies vind zijn die salades die ze daar hebben. (N). |
mcchicken.. :$ en frietjes en cola/7up :p
|
Ik had altijd een CBO die was geweldig :) maar die is er nu niet meer :(:(
nog wel af en toe een mcflurry... |
Citaat:
|
bicmac met friet en xl cola :D
|
Quaterpounder menu, cola, fritessaus, cheeseburger... :o
|
Citaat:
Joh, zometeen verdraait ze je woorden en zegt zij dat jij dus eigenlijk zegt dat jij haar dik vind. :o En dan mag je een bunker op gaan zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Want mocht ze dat doen, dan wens ik je veel succes met jezelf er weer uitlullen. :o |
Citaat:
|
big tasty met bacon en een mc flurry kitkat of magnum :P
|
Mc flurry Oreo:eek:
En kipnuggets zijn ook wel lekker als ze vers gebakken zijn...*O* |
Alleen frites. Bij de rest van hun producten vind ik het niet echt een lekker gevoel dat iedereen er met zn besmette tengels aan zit als het gemaakt wordt.
|
sunday :D:D:D
|
Cheeseburgers, Big macs :D
|
salade.
tja, vegetarisch en behoorlijk aan het afvallen dus het laat me geen andere keus... *zucht* |
al was mc donalds gratis zou ik er niks van hoeven vind het allemaal troeperig vies eten
nja heel miss zou ik een mc flurry nemen :P |
Hm, ik kom er bijna nooit maar meestal neem ik gewoon een big mac met friet :y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |