![]() |
Avril Lavigne ..
Eindelijk heb ik eens een band (op k's choice na) gevonden die lekker toegankelijke luistermuziek maken met teksten die iets voorstellen. Die zichzelf onderscheiden van de rest.
En wat een geweldige zangeres :o, mijn God. Maar ben ik nu een van de weinige? |
vast niet maar ik vind het echt klotemuziek. stom liedje, stom gezongen, stomme videoclip en een hevig gebrek aan een beetje ballen. ik vind het een gigantisch zaadnummer.
|
k vind et een beetje well..afgezaagd allemaal, heel standaard.
|
De teksten (voor zover ik die ken) zijn nou niet echt van wat je zegt K's Choice niveau..
(muzikaal gezien ook trouwens niet) |
Citaat:
xbxrx the fatal flying guilloteens melt banana the gories maar als je mooie muziek zoekt, ga dan gewoon eens naar www.grunnenrocks.nl |
Citaat:
(Ik versta onder 'onderscheiden' iets anders als jou, denk ik.) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog vind ik de teksten van Avril Lavigne niet van hoog niveau en de muziek ook niet echt. Dat probeerde ik te zeggen ;) En ik vind het een doosje die zichzelf een image aan meet omdat het 'in' is, maar eigenlijk in werkelijkheid helemaal niet zo is (met veel dingen dan). Hoewel ze soms best er cool uit ziet. check deze topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=120994 |
die clip... vreselijk...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind haar dan wel een zeer mooi doosje :) Ze zal haarzelf aboluut een image aanmeten, dat is wat commercialiteit (?) van haar verwacht. En bedankt voor de link. Had ik nog niet gezien, hoewel ik eerst had gekeken voor ik deze topic opende. |
Citaat:
Ik vraag om meningen, ook al zijn die negatief, maar niet om dit soort grollen. |
Avril is heerlijk. :)
|
kvind et wel goed klinken, niet egt super maar geinig om naar te luisteren
en een gruwelijk mooi vrouwtje :)23 |
beetje saai, wel mooi meisje
|
ik vind haar super! ze ziet er echt heel cool uit, en die muziek heeft wel wat vind ik... op de een of andere manier...ookal klinkt het best poppy, beetje doorsnee... ik vind het wel leuk :)
|
ik vind ze slecht ... ik vind de stem van die meid irritant, het nummer een doodgewoon popliedje, ik vind het stom dat de band de naam van de zangeres heeft (geloof ik :o), ik hou niet van clips waarin mensen "spontaan" "lol" gaan maken omdat hun management daarmee denkt te scoren ofzo, ik hou niet van mensen die een beetje zwart om hun ogen kalken en een afgeknipte kous om hun arm doen zodat ze punk "worden", ik vind het kut als er gitaren kapot gesmeten worden (want dat is natuurlijk zonde) en als er al gitaren kapot gesmeten moeten worden, dan NIET door een popgroepje vooroordeel :o , ik neem aan dat die lieve kinders alles wat ze opgedragen wordt als makke schaapjes doen om maar beroemd te worden wederom vooroordeel, sorry en het allerergste is nog dat ze waarschijnlijk binnen no time ergens hoog in hitlijsten staan en je dat lied dan telkens, waar ook maar een radio aanstaat, moet aanhoren.
en ja, ik weet dat ik zeur :) |
Citaat:
|
't meisje is mooi, de rest niet. stoer hoor, 'hey guys, wanna trash the mall? yeaaaaaaaaah' om vervolgens eventjes flinke herrie (nounounou) te gaan schoppen in het lokale winkelcentrum terwijl het pop (ja het is nu eenmaal pop) liedje op de achtergrond zich vrolijk herhaalt...
ow en dan dat gitaar kapotsmijten :mad: |
Mooie meid, standaard geluid.
|
ik vind het een te simpel liedje maar niet echt stom ofzo
|
Citaat:
|
Bestwel een kutnummer eigenlijk.
*Tot zover mijn geweldig onderbouwde mening* |
Citaat:
|
Citaat:
to thrash betekent inderdaad iets afranselen, verpletteren, kapot maken etc. trash bestaat wel en betekent iets van slechte kwaliteit, afval - maar dat is alleen geen werkwoord ik twijfelde ook eerst :s |
jah een beetje gemaakt...ze kan wel zingen op zich...
maar ze probeert zichzelf wel minder pop te laten lijken, ze zei in een interview heel de tijd dat ze anders was, want ze kleed zich anders en ze kan gitaar... :rolleyes: |
Citaat:
|
hmz ja..
ze zei dat ze een "rockchick" was |
wat een doos
|
Citaat:
|
Is die meid lekker?
|
Citaat:
|
Citaat:
beslis zelf maar |
leuke meid, maar kan geen muziek maken, heeft een ontzettend gemaakt image, en een domme clip, met dat 'rebelse' gedoe.
|
muziek is wel luisterbaar maar gaat waarschijnlijk erg snel vervelen door gebrek aan afwisseling, ze ziet er wel goed uit, maar kut image....
en da gitaar kapot slaan maakt clip echt compleet ruk.... |
Ik vind het best een leuke band ja en het meisje is zeker mooi :)
Ik vind K's Choice alleen vrij matig, maar dat terzijde. Er zijn wel meer bands die van die muziek maken hoor, zeker in Amerika word je ermee doodgegooid. |
Kvinnut wel grappig. thats it. :cool:
|
ze is wel cool (y)
|
Die is op zeker lekker... mmmmm
|
Zoveelste dertien-in-een-dozijn Amerikaans trutje...kijk mij, ik ben keurig opgegroeid in een nette buitenwijk en probeer nu de onafhankelijke, alternatieve bimbo uit te hangen met m'n stoere skatervrienden...:rolleyes:
|
Weet je.....in feite is iedereen die zo loopt te zeiken net zo erg..."kijk mij eens blablabla..opgegegroeid in een voorstad"
Keej, dan in deze situatie: Kijk mij eens politiek correct alternatief zijn...als iets in de high rotation op een muziekzender zit mag ik het niet tof vinden......kweet niet wat ik erger vind... |
Dit artikel moet je gewoon lezen:
http://www.recroommagazine.com/articles/avril.htm Wel negatief, maar ja. Het klopt wel. |
Band --> Sucks
Tekst --> Sucks Muziek --> Sucks ----------------------- + Totaal --> Sucks het feit dat ze een Gibson LP naar de klote gooit sucks too. |
kvinnet wel goe ma een beetje té comercieel... je ziet het elke dag op tmf, en er ombreekt iets aan... kweet nie wat
|
Citaat:
|
Citaat:
ach tja, eigenlijk ben ik wel benieuwd naar haar 2e clip :o |
Citaat:
|
damn who cares..dat kind brengt 1 single uit, breekt gelijk de hel los hier (okeej korreltje zout):D
|
Hoeveel singles moet iemand dan uitgebracht hebben om er een mening over te hebben? Eentje lijkt me toch wel voldoende.
En nu maar bidden dat het bij deze ene blijft... |
Citaat:
Snap niet dat zoveel mensen zich zo druk maken over het feit dat ze een 'wannabe'ofzo zou zijn... tast het jullie aan in jullie trueheid ofzo? (no offence) Maar ik vind dat je 't allemaal nie zo serieus moet nemen, tuurlijk speelt ze handig in op de nieuwste trends enzo en ze zal vast wel een 'nep' imago hebben maar ik vin het liedje wel leuk om te horen (geloof ik, kan het me nie meer voor de geest halen) en ze ziet d'r ook niet verkeerd uit. Het oog wil ook wat weet je, ík zie zown clip gewoon als pure entertainment. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |