![]() |
vlooien !!!
mijn lieve katertje heeft vlooien en nu zijn mijn hele huissie eronder. overal waar ik loop wordt ik besprongen door die beestjes. Ik heb mijn kat nu welontvlooit maar bestaan er ook middeltjes om het uit je vloer kleed en alles te halen?? Ik heb nu gewoon een emmer water waar ik elke vlooi die ik te pakken krijg in verdrink maar dat schiet niet echt op. kan iemand me helpen???
|
Er is een soort spuitspul, stinkt heel erg en je moet je kamer dan ook een paar uur luchten, niet goed om erin rond te wandelen. Maar dat helpt wel ongelofelijk goed! Kan je kopen bij een dierenwinkel en ook wel bij sommige supermarkten.
|
Het schijnt ook te kunnen, dat je je huisdier een soort spuitje laat geven, zodat er een soort spul in het bloed komt waar vlooien niet van houden (en wat natuurlijk niet gevaarlijk is voor je huisdier) en dus ben je dan vlug van je vlooien af. Zelf lijkt me het behoorlijk goor maar ok. onze hond heeft soms ook vlooien. ik weet eigenlijk niet of ze mij bijten want ik heb wel is bultjes op mn armen, maar die kunnen nattiirlijk ook van muggen zijn :confused:
|
Citaat:
en daar ging het om (toch?) |
Citaat:
|
idd zo'n spuitbus bus antivlooienspul, vraag anders even bij de dierenarts welke van die middeltjes goed werkt, dan weet je redelijk zeker dat je ook echt van die beesten afkomt.
om te voorkomen dat je kat nog eens vlooien krijgt kan je hem een vlooienband omdoen, dat heeft die van ons ook, helpt prima. |
Elke dag stofzuigen, kat een antimiddel geven, elke vlo die ze pakt verzuipen...zo hebben wij de plaag weggekregen...
|
okee thanks allemaal !!
|
Citaat:
Het beste is je huis opblazen met dynamiet ofzo.....dan zijn die vlooien in één klap foetsie!! (y) |
haha jaa het klinkt wel ranzig ja maar ik kan er nix aan doen . Was een paar dagen weg en toen waren ze even goed aan het voorplanten gegaan. maar het valt nu wel weer mee hoor.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |