![]() |
L&R-meeting Utrecht! Update: vr 29 jan!
Sjeau, zoals beloofd, zij het iets te laat, hier de poll!
De stek staat al vast, da's mijn huis op 't IBB-complex te Utrecht. Makkelijk te bereiken; zo'n 5 minuten met bus 12 vanaf Utrecht CS. Verder kan deze stek als prima uitvalsbasis dienen voor verdere Utrechtse activiteiten (denk aan het aloude knorwerpen, de bierestafette etc.). Beantwoordt allen de poll, dan zie ik wel wanneer ik me hier moet voorbereiden op een gazellig BYOB-avondje (uiteraard wil ik wel wat bier inslaan). |
Ik mis de poll :o
|
Ja, die gekke poll kun je altijd pas later maken. :o En daar was ik nog best even mee bezig, met agenda en rooster ernaast.
Ik weet nog niet helemaal hoe ik in februari zit, dus nog veel opties in januari en enkele in februari. :) De toevoeging '(-avond?)' betekent dat ik vóór de avond op zich ook al tijd heb om iets te organiseren. Het hoe en wat moeten we dan alleen wel nog gaan invullen. Zou iets met samen eten e.d. kunnen zijn. |
Het is een L&R meet hè? ;)
Dus ik zou zeggen: 's middags met uitloop naar 's avonds. Zodat mensen ook gewoon overdag kunnen komen en weer naar huis kunnen met het OV :) |
Hm, liefdes bloeien pas op in het verloop van de avond... ;) Ik ben er zelf nog niet zo over uit, heb zelf het meest een beeld bij een borreltje, een gesprekje, een muziekje en de avond die over de stad valt. En vooral geen verplichtingen elders meer, die dag.
Ik mag dan wel niet zo'n fantastisch stulpje hebben als Qimm had, er zijn hier drie slaapplaatsen voor wie van ver komt. :) |
Ik kan alleen op vrijdagavonden... sowieso lijkt me dat de beste optie want dan kunnen alle ov-houders. In het weekend geen tijd/ov, en vrijdagochtend gewoon school dus kan ik het donderdagavond niet te laat maken en moet ik meestal dingen doen. (Evt nog wel mogelijk, maar ik zet het ff niet in de poll want da's echt liever niet.)
|
Ach, zet Valentijnsdag er ook maar meteen bij. Smiecht :o ;)
|
Ik weet dan nog niet of ik überhaupt wel kom, maar ik heb toch aangegeven wanneer ik eventueel zou kunnen. Dit zijn, zoals Freyja al aangaf, voor mij ook de vrijdagen. Sowieso is het in Utrecht, niet te ver weg, dus ik kan zelfs nog spontaan binnenvallen. :p
We zien wel.. Edit: Ik vind Valentijnsdag ook wel een optie, want ik heb er een godsgruwelijke hekel aan (zoveel geldverspilling op een feestdag verzonnen door Hallmark. :p) maar het is stiekem wel passend voor een Liefde&Relatie meeting... |
^ Ach, Kerstmis en Sinterklaas zijn ook ooit om commerciële redenen vormgegeven tot wat ze nu zijn, en toch geniet iig ik er wel van. :)
Citaat:
|
Hmmm. Ik kan alleen 29/30/31 januari niet. De rest van de avonden valt er wel iets te regelen, lijkt mij zo.
(30e vieren Mephisto en ik onze verjaardagen, dus als je zin hebt om te komen, Timo...) |
Ik heb niets aangevinkt, ik zie wel wat voor datum er uit komt en of ik dan kan :)
|
Citaat:
|
Ik heb gestemd op de donderdag en vrijdagen (kan zijn dat ik door andere verplichtingen niet kan dan, maar dat i nog heel onzeker). Zondagen moet ik nog zien,dus daar heb ik niet op gestemd ;)
|
Up, ik mis nog wat mensen die hadden toegezegd. :)
|
Ja, ik had al gestemd, maar niet gereageerd hihi. Heb alle op donderdagen in januari gestemd. Als het een vrijdag wordt kan ik misschien wel, maar dan moet ik vrij vragen...Dus dan moet het wel een hele vette forumparty worden. Februari kan ik dus niet ivm met niet in het land zijn.
|
Ik kan alleen 15 januari niet, maar als het een van de andere dagen is kan ik het vrijhouden :)
Edit: owja, en 14 februari, want carnaval ;) |
nouja naar fucking utrecht dan moe ik wel een treinkaartje hebben en als ik pech heb verblijf
|
Citaat:
Ik denk dat dat betekent dat ik wel ga komen. |
Vrijdag 29 januari en vrijdag 12 februari zijn in trek. Meui. Nog een weekje laten stemmen kan geen kwaad, me dunkt. (y)
|
Ik zou graag willen komen, maar ik denk dat jij nogal in het midden van het centrum woont Changsan? Maw, daar kan ik mijn auto dus nooit (betaalbaar) parkeren... En of ik met de trein kom, ik hou niet van treinen en ik heb geen OV en de NMBS wil geen routes naar het buitenland berekenen :(
Als er parking is, dan kan ik alle dagen ^^ |
Parkeergelegenheid volop hoor, Mutant. :) Het IBB-complex is én redelijk dicht bij het centrum, en gratis qua parkeren, zoals de meeste parkeerplaatsen bij studentencomplexen.
|
Ohh wat gaaf! En is er dan slaapgelegenheid (kan alle spullen meebrengen :)) of wil je ons allemaal buiten na een bepaald uur? Dan weet ik wat voor drank ik moet/kan meenemen ^^
|
Op zich moeten er wel drie mensen op mijn kamer kunnen slapen, en als je er geen probleem mee hebt in de woonkamer van een huis van 15 man te pitten, is het helemaal makkelijk...:p
|
Dan claim ik toch liever een plaatsje op je kamer :bloos:, als jij dat goed vindt, natuurlijk ^^
|
Oeh, als het de 29e wordt, wil ik graag komen! Ik woon in Groningen en volgens mij gaat de laatste trein daarheen vrij vroeg en ik weet niet of ik wel bij Changshan durf (en mag) te slapen:bloos:, maar dat zie ik nog wel dan
|
Komen jullie dan gewoon samen slapen. :bloos:
|
Hehe, mochten er echt meer mensen zijn die een slaapplek nodig hebben, ik woon op hetzelfde complex, dus das eventueel ook mogelijk :)
|
Ik ga denk ik 's avonds wel terug naar huis, maar daar mogen ook wel mensen blijven slapen als ze niet bij Changshan durven :D Of misschien naar 't vriendje, dan kan ik een trein of wat later nemen... maar daar kan ik denk ik niet zomaar mensen uitnodigen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem wel een tandenborstel mee, in geval van nood kan ik altijd nog de trein nemen(y) |
Ik vind het tijd om knopen door te hakken!
|
oh ik vind dat leuk! Ik woon toch in Utrecht. Is het de bedoeling dat je je aanhang meeneemt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou 29 januari bij Changshan, toch?
Dan rest nog: Hoe laat: Wie neemt wat mee: |
Citaat:
Ik was even een weekend ver heen. De 29ste dus! Mijn opinie: iedereen neemt in ieder geval drank mee tenzij hem/haar al een andere taak is toebedeeld. Ik zal zelf wel twee(?) kratjes bier inslaan omdat dat voor mij het minste sjouwwerk oplevert. We kunnen uiteraard ook iets met gezamenlijk eten verzinnen, maar heeft iemand ideeën? Misschien eerst langs een eettent gaan, of willen mensen dingen gaan meenemen? Voordeel is iig dat we dan heel wat eerder met de meeting kunnen beginnen, zeg 18:00 op het station voor wie dat haalt. |
18.00 is wat mij betreft prima, eten bij de Stairway? Daar kun je eten voor ongeveer 10-15 euro, ligt eraan wat je wil.
|
I'm in, zoals het er nu uit ziet tenminste! Even kijken; we hebben projectmaand en ik weet nog niet wat er die week gepland is, maar over het algemeen zijn we tegen 4 uur wel klaar en kan ik dus om 6 uur in Utrecht zijn. Wat eten betreft, ben een arme student die dat weekend nog meer geld uit moet geven, dus wat mij betreft ga ik net zo lief pizza eten of zelfs een bakje patat ;) Of zelf koken bij Changshan, dus.
En misschien moet ik een fles goeie kruidenbitter meenemen om te laten zien waar mijn vader en ik me mee bezatten :P |
Doe jij dat eens!
Stairway kan nog goedkoper dan Metallica zegt met studentenmenu's, geloof ik. 8 euro of zo? Dat moet toch te doen zijn voor iedereen. :) Maar andere shiz is ook goed, zolang ik niet met te veel werk word opgezadeld. :p |
Het moet toch in hemelsnaam mogelijk zijn om een s.com meeting eens níet in de Stairway te houden :P
|
Ik neem wel een fles van mijn befaamde giechel-wodka mee!
|
ik sjef wel een fles tequila.
Als je goedkoop wilt nassen dan zijn er wel goedkopere mogelijkheden dan de stairway. Geloof dat de Florin studentemenus voor 5 à 6 euro heeft. Diepvriespizza is natuurlijk nog goedkoper; denk sowieso dat ik er daar een van ga halen voor de nachtelijke munchies. |
White Trash, Archont, IKBENBABSNIET en Disturbedangel komen ook! :)
|
Pas maar op.. Je weet nooit wie er zomaar voor je neus staat. :P
|
Vriendinnetje heeft haar afscheidsfeestje gepland op 29 januari. Hoe durft ze. Ik moet nog maar even zien dus. Maar anders neem ik wel een paar flessen wijn mee. Wit goed?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |