![]() |
je mooie gezicht
je mooie gezicht
een volmaakte samenselling ruw verstoord door een dichtslaande deur vergeefs wacht ik wetend dat jij mij nooit zal leren kennen hoeveel vreselijke minuten als eeuwige momenten moet ik nog door? ik wil je haten je pijn kunnen doen je willen vergeten maar ik wacht ik tel alle oneindige seconden wanneer zul je mij willen zien? die vreselijke steken die eeuwige wond altijd klaar om te bloeden Ik weet het, niet bepaald geweldig maar het verwoordt mijn gevoelens heel sterk, dus....... [Dit bericht is aangepast door Noël (04-10-2001).] [Dit bericht is aangepast door Noël (04-10-2001).] |
Ik vind het niet zo mooi dat je 2x leren kennen gebruikt. verder vind ik het een heel mooi gedicht.. Ik hou wel van de beeldspraak die erin zit.
|
de beeldspraak ik idd heel mooi, het loopt niet helemaal maar ik vind hem verder wel heel erg mooi!
X |
dit gedicht doet me heel erg denken aan een gedicht dat ik ong. 10 maanden geleden heb geschreven, toen ik zo ontzettend verliefd was en maar geen reactie daarop kreeg, ik telde de sec. uren, dagen...
daarom vind ik het een mooi stukje, ik herken er heel veel in, misschien loopt ie niet helemaal 100% maar ik snap dat je je gevoel hierin kwijt kunt, was voor mij toen ook zo x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |