![]() |
wie heeft der ooit wel ens samen gemasturbeerd en wie zou het wel durven??
wie heeft dat ooit gedaan en hoe was zijn ervaring ermee????
|
Dat zullen vast zat mensen weleens hebben gedaan met hun partner. Als je op zoek bent naar mensen die dat met jou willen doen moet ik je alleen teleurstellen, daar is het forum niet voor bedoeld.
|
Ik. Verder sluit ik me bij DP aan.
|
ikke
|
Ik + wat DP zegt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De TS is niet op zoek naar mensen die samen met hem willen masturberen, hij is alleen nieuwsgierig naar de ervaringen.
|
Ik weet vrij zeker dat er eerst wat anders werd gevraagd, Pluis, het bericht is naderhand aangepast. :)
|
Citaat:
|
ik.
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Masturberen is zelfbevrediging hè. ;)
|
Je kunt een ander niet masturberen, want wat Philosophy zegt.
|
hoe moet ik dat voor me zien?
met een partner,ja maar *fap*fap*fap*fap* moohge buurman *fap*fap*fap*fap* dan niet echt nee |
Mja, of gewoon met je partner... in dat geval heb ik het weleens gedaan tussen de seks door. :p
|
Citaat:
|
Ja dit heb ik zeker wel is gedaan ( nogsteeds ) En ik pijp me vriend en hij mij, maar we zijn geen homo's BI, denk ik,
|
waarom elkaar masturberen als je tog alleen met zn 2'en zit zou ik meteen voor het neuken gaan
|
Misschien als je geen condoom voor bij hand hebt ofzo :confused:
|
Ik had een goede vriendin, maar ze woonde best ver weg, bleef ik 's bij d'r logeren en toen kwam 't uit op samen masturberen, niets van elkaar gezien, allebei nagenoeg stil.
Ik ben daarna nooit meer naar d'r toe geweest, zij ook niet naar mij ofzo, alleen steden in de buurt, maar toen hadden we beiden geen tijd. Gevolg daarvan? |
Citaat:
|
iemand al nieuwe ervaringen?
|
Citaat:
:facepalm: |
Ja wel is gedaan en ook gepijpt ..:$
|
ik heb wellis sex met vrienden..
we hebben elkaar gepijpt en afgetrokken. Vind het best wel geil, en ga er echt niet me stoppen :D ben geen homo ofzo, maar het is gewoon lekker met z'n 4e is leuker dan alleen, met meisjes is het nog leuker.. :D als je het nog niet gedaan hebt zou ik het C-ker een keer proberen |
ik zou het echt nooooooooooit durven. stel je voor dat ik mijzelf een soa bezorg door zelfbevrediging!
|
Citaat:
het is pas homo als de ballen aanraken http://www.dailyhaha.com/_pics/balls_are_touching.jpg foto gerelateerd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |