![]() |
Probleem!
-
|
Je kunt er een soa aan overhouden (of hij), verder kan het geen kwaad. Als je het liever niet hebt kun je dit tegen hem zeggen, als je het wel fijn vindt (en hij natuurlijk ook) kunnen jullie het ook vaker doen.
|
als je het zelf wilt kan het geen kwaad lijkt me
|
Het is nu niet meteen een bewijs dat je homo bent, maar ook hetero zijn betekent niet dat je het hoeft te laten. Kijk maar wat je wilt, zolang je er geen nare gevoelens bij krijgt verder.
|
volgens mij ben je behoorlijk geowned door je homie als je het als een probleem ervaart.
|
Beetje Bromance kan geen kwaad...
Maar.. Dude. Wat?! Doort van, ik zou gillend wegrennen als die nog eens vroeg te logeren, en als iemand aan mijn lul zit, (En het is geen meisje) dan sla ik hem. das normaal.... Met een jonge van 13 beetje met je lul spelen is niet normaal. :nono: |
^ Gast, 't is toch duidelijk dat 'ie hem toestemming geeft en dat 'ie dus net zo schuldig hieraan is. Als je al van schuld kan spreken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Don't worry veel jongens hebben op dat gebied geexperimenteerd, dus tis niet raar, anders kom je dr zelf wel achter of je bi bent als je t de volgende keer ook nog lekkr vind....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet doen wat je zelf wil natuurlijk. Ik persoonlijk had hem onthoofd als hij in de buurt kwam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je aangetrokken voelen tot het mannelijke geslacht maakt je, in mijn opinie, sneller homo dan je lul laten zuigen door een kerel Ookal klinkt 't inderdaad vrij gay, er is een verschil. |
Het is ook vrij gay.
|
Gay van wie?
|
Het gedrag zelf is vrij gay, maar dat betekent niet dat jij het fulltime bent.
Ik ben zelf geen homo, maar heb in het verleden wel enkele 'gaye dingen' gedaan. Tsja... ik krijg hem vooralsnog echt alleen omhoog van bepaalde vrouwen hoor. |
Er bestaat ook nog zoiets als biseksueel. Groetjes.
|
^ Als biseksueel ben je uiteraard ook gay; je valt immers op mannen.
|
Vrij simpel toch. Je kan op heel veel manieren gay zijn, zelfs als je niet gay bent. Parkeerwacht is ook best gay. Lijkt me logisch dat op andermans dick zuigen toch nog wel een factortje gayer is.
|
^ Je hebt helemaal gelijk.
Eigenlijk ontkom je er ook niet aan om minstens één keer in je leven gay te zijn/doen. |
Fantastisch! Is daarmee het verhaal over wat allemaal onder "gay" valt afgerond? Kunnen we weer verder met de TS onze mening te geven over zijn probleem.
|
Het staat als een paal boven water dat het best gay was wat hij daar heeft uitgespookt, maar dat het nog niet betekent dat hij ook meteen een gay in hart en nieren is. De tijd zal zijn gaylevel bepalen.
|
Citaat:
Maarja, als je het zelf wilt hoef je geen nee te zeggen. Ik zie het probleem niet zo :confused: |
Citaat:
|
Tuurlijk zegt het wel wat.
|
wat is nu het probleem?
|
Vieze furs deze man word hard gepijpt door zn homie en jullie praten over parkeerwachter zijn? Gast, je vind hem niet leuk en het is net wat meer gay dan met je hand zwiepen. Niks aan het handje, weet je dalijk ook gelijk het verschil als een meisje het doet. Kun je kiezen, gay, hetero of bi!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |