![]() |
Wat doe je op zo'n moment?
Hi! Ik ben geobsedeerd door een jongen. Om precies te zijn mijn ex. Ik zal het verhaal ff in grote lijnen vertellen.
Ik kreeg met hem in groep 7 (ja, long time ago...). Ik was echt stapel dol op hem. En voor zover ik weet hij ook op mij (tja, of hij kon gewoon goed acteren...:p). Na groep 8 ging hij naar een andere school dan ik. De laatste woorden die we op het afscheid hebben gedeeld aren: Doeg! Veel succ6! Ik voelde maar daar dus bijna het hele eerste vwo jaar k*t om. Toen kreeg ik met een jonge uit mijn klas. Ik dacht dat ik verliefd was... Na twee dagen maakte ik het uit. Ik had me gerealiseerd dat ik mijn ex miste. Vanaf dat moment ging het mis. Ik smste hem plat en (ja ik weet dat het dom is:facepalm:) noemde mijn dag boek naar hem. In mijn dagdroom praten ik tegen hem enz. Maar toen, ruim 2 jaar verder, ben ik geobsedeerd! Ik heb hem gezegd dat ik hem meer dan gewoon leuk vind. Daar reageerde hij op met: Hmmm, raar, ik vind jou ook leuk (Klinkt niet echt enthousiast:confused:). Daarna heb ik hem gevraagd. Nog geen uur later stuurde hij: Ik denk dat we elkaar te weinig zien... Sorry... Ik nam er geen genoegen mee en vertelde het hem nog een keer... Nu ruim 3 jaar later kan ik hem nog steeds niet los laten. Ik durf met niemand over alle brieven aan hem onder mijn bed, mijn oude beer (Heb ik naar hem vernoemd) en zo nog veel meer dingen te praten. Ik hoop dat een van jullie me kan helpen met het bedenken van een oplossing. AYNIL |
Waarom spreek je niet een keer met hem af? En dan nog eens, en nog eens en dan zien jullie elkaar vaker en misschien groeit er dan iets moois :).
|
Wat jij doet is heel normaal: je romantiseert de tijd die je met je vriendje hebt doorgebracht. Maar is jouw ex nog steeds dezelfde jongen van een paar jaar terug? Waarschijnlijk niet! Je ex heeft duidelijk aangegeven dat hij niet in jou is geïnteresseerd. Je houdt jezelf voor de gek door te hopen dat jullie ooit weer bij elkaar komen. Stop daar mee! Vergeet die jongen, niet alleen voor jezelf, maar ook voor hem. Ik denk dat hij het niet leuk vindt om continue sms-jes van je te krijgen. Gooi die brieven weg, koop een nieuw dagboek en een nieuw knuffelbeest. Begin een nieuw hoofdstuk en vergeet de basisschool. Richt je op dingen die belangrijker zijn, zoals school, sport en vriendinnen en probeer doelen te stellen die wel realiseerbaar zijn. Als het allemaal niet werkt, richt je pijlen desnoods op een andere jongen.
|
Citaat:
Citaat:
Kijk, jullie hebben allebij gelijk. Misschien moet ik onze relatie meer al een vriendschap gaan zien. Weg met de brieven en zo... Want wat wel zo is, hij is mijn beste vriend... En dat maakt het allemaal nog moeilijker... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar hoe kan hij je beste vriend zijn als jullie elkaar nooit zien? En waarom zien jullie elkaar nooit? Wonen jullie ver bij elkaar vandaan?
|
Citaat:
|
het beste middel tegen verliefdheid: een andere verliefdheid!
vaak slijt de liefde ook wel langzaam weg, maar dat is hier blijkbaar niet het geval. |
Oeps, foutje in bericht. Het moet zijn:
Ik vind een jonge op mijn school zoooo knap en zo. Maar hij heeft ooit gezegd, terwijl ik hem of hij mij niet kende, dat ik verwend was en dat ik arrogant ben... |
[QUOTE=AllineedisLOVE;30106403]Maar hij heeft ooit gezegd, terwijl ik hem of hij mij niet kende... Ik heb hem nooit gesproken. QUOTE]
huh? hmm quote fail... |
[QUOTE=Mr.Mark;30106504]
Citaat:
Laat maar... |
Goed, laat maar. Hij was afleiding. Wil me x terug....
|
Woow..
dat is best wel heftig.. maar aan de reacties van je ex te zien, heeft hij er weinig vertrouwen in! Praat er in iedergeval met je bestevriendin over, en praat is met andere jongens.. misschien helpt dat! xxx |
Citaat:
BTW: het helpt niet om naar andere jongens te kijken... Ik vind ze allemaal vervelend of verwend of weet ik veel wat nog meer... Ik denk toch elke minuut maar aan een jonge :S... |
Geef het tijd. Probeer wat afstand te nemen, want zoals het nu gaat werkt het niet. Blijkbaar vindt hij de afstand/het gebrek aan tijd teveel om iets met je te beginnen. Probeer hem een paar weken niet te zien, begraaf de brieven in de tuin of whatever en dwing jezelf opnieuw te beginnen.
Er zijn zat leukere jongens op de wereld, ook al blijft die eerste liefde bijzonder omdat er maar één de eerste kan zijn :) |
Citaat:
. Grrr. Ik word knetter van mezelf...:mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |