![]() |
Hoeveel drinken per dag?
Hoeveel drinken jullie per dag ?
Ik 's morgens een glas fruitsap (25cl), 's middags een blikje cola (33cl), na school nog een blikje cola (33l), bij het avondeten 2 glazen cola (2x25cl) en voor het slapengaan 1 glas water (25cl) ; in het totaal zo'n 1,6l per dag. En jullie ? |
Sochtends en savonds 1 glas melk (200ml)
1 flesje vruchtensap (0.5l) 1 blikje frisdrank (0.33l) 1 glas cola light (200ml) 1 glas water (200ml) gemiddeld per dag, en daarnaast ook ongeveer 0.5 liter yoghurt/vla dus aan mn vocht kom ik wel :) |
Op een doordeweekse dag:
ontbijt 1 glas sap of 1 beker koffie, 1 of 2 glazen thee tussendoor 1 tot 3 glazen thee, soms koffie lunch 1 glas sap of water, soms nog een glas water tussendoor 1 tot 3 glazen thee avondeten 1 tot 2 glazen water 's avonds 0 tot 2 bekers thee En dat zijn normale glazen, dus zo'n 150 à 200 ml. Dus tussen 900 en 3000 ml. Maar in de praktijk is het natuurlijk zo dat als ik 's ochtends meer drink, ik 's middags minder dorst heb en andersom. |
1,5 liter cola per dag. Soms meer want dan drink ik blikjes op m'n werk.
|
Wow Pippeloen dat vind ik echt behoorlijk veel :o Ik ben dan echt een beetje bang dat mijn tanden er aan gaan hoor.
Ik drink twee tot drie kopjes koffie per dag, glas sap en ongeveer een liter water. Frisdrank haal ik nooit in huis dus drink ik alleen maar bij andere mensen. |
Ik ben bang dat ik te weinig drink. Maar ik drink als ik dorst heb, wat ik dus nooit heb.. :') Zelfs niet na het sporten.. Behalve als ik me echt super heb ingespannen. Maar dagelijks..
Meestal 2 à 3 glazen fris per dag. En een bakje yoghurt na het eten. :) |
's ochtends: 1 kop rooibosthee, 0,5 liter water & 1 blikje energy light (I know.. slecht)
Rest van de dag: proberen 1,5 liter water (lukt niet altijd) & soms pakje spa &fruit ofzoiets 's avonds: kop rooibosthee en/of water en soms een glas cola (soms op school ook een blikje cola ofzo) meestal dus 2 liter (soms ook wel eens 2,5) water per dag, 0,5 liter rooibosthee en 0,5 liter aan andere rotzooi:P |
2 glazen melk
1 glas cola 2 glazen crystal clear 1 glas chocomel 1 mok warme chocomel :D |
's ochtends 1 kop koffie, soms nog een glas sap of melk of thee er naast
's middags een glas melk tussendoor water/thee bij het eten 1/2 glazen water 's avonds 1 kop koffie zo ongeveer :) denk dat ik wel meer mag drinken overall maar dat komt er niet altijd van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |