![]() |
Annie MG Schmidt
Vanaf 3 januari start er een serie over Annie MG Schmidt op Nederland 2. Is iemand van plan om deze te gaan volgen?
klik Ik ga in ieder geval wel kijken. |
Edit:
Ik dacht 't over d'r boeken zou gaan, maar dit gaat over de schrijfster zelf. Kijk, dat vind ik dan wel weer interessant. |
Ik vind de meeste producties gebaseerd op de schrijfsels van Annie MG Schmidt oubollig, maar ik zag van de week de making off, en tot mijn verbazing, lijkt het me een leuke serie. Ik ga dus kijken!
|
Ik ben erg benieuwd, hopelijk heb ik tijd :).
|
Ik las een interview met de regisseur in het VK-magazine, leek me wel interessant.
|
Ik ga het zondag kijken. Ik las ook het interview met de regisseur en ben benieuwd naar de combinatie van het biografische verhaal en haar liedjes. Hopelijk wordt het gimmick, dat er elke twee minuten een liedje tussendoor wordt gegooid.
|
Het lijkt me een leuke serie! Ik ga het proberen te volgen.
|
Annie: Moeder, is er oorlog?
Moeder: Neeee, dat is alleen in hele verre landen zoals België! Daar doen wij niet aan mee. <3 |
Ik wil het wel nog een keer zien.
|
Ik dacht dat het een film zou worden?
|
:| Ik dacht op de één of andere manier dat het later op de avond kwam, en heb het daarom gemist.
|
Ja, ik zat het net op uitzendinggemist te kijken maar toen werd de aflevering ineens van de site gehaald. -O-
Vond vooral het begin heel mooi, toen Jeroen Willems ging zingen <3 maar Pia blèrde erdoorheen en dat was dan weer een beetje jammer. Verder herken ik Annemarie Prins van die walgelijke Zomergastenaflevering en ik vond haar nogal tonelerig spelen. Voor de rest erg mooi. Ik heb dat boek 'Wat ik nog weet' ook gelezen en dat is echt ontzettend mooi! |
Ik vond het best leuk. :) Behalve de liedjes. Ik vind het altijd zo vervelend als er midden in een programma ineens wordt gezongen. Ik begrijp dat niet.
|
Dit stond op uitzending gemist:
De serie worden 3 maanden na afloop van de laatste aflevering voor 10 dagen online vertoond. Ik kon het zondag niet kijken :( en ik ging er vanuit dat het wel online te zien was. Maar het werd toch ook aangekondigd dat het te zien zou zijn op uitzendinggemist? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik viel er toevallig in trouwens en wat ik gezien heb was erg strak gedaan en heeft me zeker geïnteresseerd voor de serie zelf :) |
Ehm, 's avonds was gewoon aflevering 1 hoor :)
Vind het ook goed stom dat het niet op uitzendinggemist komt. |
Citaat:
|
Deze keer vond ik het een stuk minder, te veel liedjes achter elkaar.
|
Verdorie gemist! Wordt het herhaald?
|
Citaat:
Grappig detail vond ik gisteren dat we de spin Sebastiaan tegenkwamen. :) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |