![]() |
Dit venster niet meer weergeven, hoe?
Elke keer dat ik mijn computer aanzet krijf ik dit venster te zien dat er een nieuwe versie ven internet exploter 8 beschikbaar is, maar ik kan het nergens aanvinken dat dit venster niet meer getoont wordt, alleen de knop later opnieuw vragen kan ik gebruiken, maar dan komt het venster de volgende keer weer terug met dezelfde vraag.
Wat moet ik doen om dit venster niet meer te laten verschijnen? ik wel die nieuwe explorer 8 niet instaleren omdat hier te veel klachten over zijn. http://i47.tinypic.com/35hi8v9.jpg |
Volgensmij als je het installeert, kun je het daarna weer des-installeren. Via het onderdeel ''Software'', '' Windows onderdelen toevoegen of wijzigen''. Maar dit weet ik niet zeker!!!
|
Citaat:
Maar zo erg is 8 niet hoor, het is duidelijk beter dan 7, al zijn er nog steeds betere browsers. |
Citaat:
Zal mijn bevindingen dan hier bekend maken. |
Offtopicreacties verwijderd!
Heb je het menu al eens doorlopen in plaats van 'later opnieuw vragen' te klikken? |
Citaat:
Dus mijn oplossing: gewoon die vragen doorlopen. (wat de anderen ook eerder als antwoord posten ) Je kan internet explorer 8 verwijderen door in de lijst met geinstalleerde software op "windows onderdelen toevoegen/verwijderen" te klikken en daar internet explorer te selecteren en te verwijderen (voordat je een andere browser geïnstalleerd hebt, voor tijdelijk gebruik) en installeer je een oudere versie van internet explorer. Of je installeert een andere leuke browser (waar criminelen/adverteerders zich minder op richten, dat ook zonder problemen naast de bestaande browser kan werken). |
kun je IE8 niet verwijderen via Windows Update, zodat hij weer terug gezet wordt op IE7? (8 wordt toch geïnstalleerd als update van 7, of niet?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb dat venster vandaag weer gezien nadat ik heb opgestart, heb op volgende geklikt en hij vroeg of ik alleen bepaalde voorkeursinstellingen wilde doorvoeren op internet explorer 8. Eigenlijk paniek om niks, de computer werkt nog steeds. :)
Hopelijk krijg ik het venster de volgende keer niet meer te zien. |
Neem een andere browser!!
Chrome bijv. is een stuk sneller, of neem Mozilla Firefox ofso |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |