![]() |
Eén saai maakt nog geen topic! #792
*O*
Hoera voor de embarrassing moments en fijne anekdotes en de openingspost van Martiño! |
:bloos:
|
Mooie (y)
Chick, ik denk dat je sowieso beter vlc media player kan gebruiken, die is wat lichter. |
He Forumbaasje Marit! Wel een beetje opletten he!http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1786455 Een beetje je fb-powers misbruiken om de 501e post te maken terwijl het slotjestijd is!
|
Dus.
|
Arachnia 65
Rode Panda 56 Stefenootje 45 Tink* 41 White Trash 32 Mean 31 JasperJD 30 Paranoide 25 grl 24 Chick Rock 18 TopDrop 17 ecnelis 17 Martiño 15 N00dles 14 Barabas 12 Rationeel 9 Dark Phoenix 8 Swlabr 8 Trimm Trabb 6 Pippeloen 6 Lucky Luciano 5 Havock 5 fizzle-fluffy 4 Absinthe 3 Batave 2 Jaeger 1 Hanneke 1 Kazet Nagorra 1 |
Citaat:
Citaat:
|
*O*
|
Oh crap, alleen heb ik op die computer nu geen internet :( wat een gezeur.
|
Ik ben echt heel zielig want ik ben verkouden en heb een beetje keelpijn. :'(
|
Ik heb er al helemaal geen zin meer in :o.
Het was de bedoeling om van donderdag tot en met zondag alleen maar te hangen en films te kijken, bwz vakantie, maar dat is er nog niet echt van gekomen -o-. |
Roermond is bezorgd over het geplande optreden van een extreem-rechtse band uit Rusland. Burgemeester Van Beers heeft de AIVD gevraagd onderzoek te doen naar de risico's van het concert.
De Roermondse popzaal De Azijnfabriek heeft de band Temnozor geboekt voor 16 januari. Temnozor is een blackmetalband die in verband wordt gebracht met het nazi-gedachtegoed. Cd's van de band zijn uitgebracht op labels met namen als Hakenkreuz Productions. De Russen traden nooit eerder op in West-Europa. Van Beers weet pas enkele dagen van het optreden. De Azijnfabriek zegt de band te weren als de AIVD risico's voorziet. :D |
Citaat:
|
Het is dat ik nu niet meer zo heel veel geld heb maar anders had ik een reis geboekt naar Marseille of Barcelona :bloos:
|
Citaat:
Oh, en ik moet op zaterdag natuurlijk wel betalen, want ik heb weekov. Met weekendov zou het gewoon moeten kunnen. |
Zulke sites zijn niet goed voor mij :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooooh ik wil ook een reisje boeken :bloos:(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Universe is 14 billion years old. Seems silly to celebrate one year. Be like having a fucking parade every time i take a piss."
:D<3 |
Ik vind de sneeuw maar stom. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ligt die zaal in het dorp zelf of een beetje afgelegen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier in Tilburg nog niet. :o
En omg, het is al zo laat. Ik moet nog douchen en dan vast weer iemand laten weten dat ik weer iets later ben. :o |
Citaat:
|
CR, download dit eens? Links bovenin, deze versie: CPU-Z 1.53 32-bit .zip (english). Die hoef je namelijk niet te installeren. Dan run je cpuz.exe, en kijk je in het tabje SPD wat er bij ieder 'slot' (in dat drop down menuutje) staat bij 'module size'.
Om precies te zijn, of je daar bij de ene 512 en en bij de andere 256 hebt staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, als het in het centrum is, is het risico natuurlijk ook een stuk groter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind het ook vreemd, ik ken wel een paar mensen die daar vrijwilliger zijn en daar zijn er niet veel die extreem rechtse sympathieën hebben. |
Citaat:
Heeft dit trouwens nog wel iets te maken met dat haperen? :p |
Oh, je hebt geen internet op die laptop, zie ik. En ook geen zin meer. :D Nouja, dan heb je hier m'n voorlopige conclusie: ik denk dat het aan je geheugen ligt, en dat het updaten van je codecs niks gaat veranderen. Je kan het wel proberen, hier. Gebruik in elk geval een lichte DVD-speler, zoals Media Player Classic. (Ik geloof dat die ook bij de K-Lite Codec Pack zit, dus als je codecs gaat updaten hoef je 'm niet nog apart te downloaden.) Zet ook alles uit voor je een DVD gaat kijken. Dan gaat het heel misschien nog goed.
|
VLC > mediaplayer anyway, én geen codecs nodig.
/random comment |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |