![]() |
Saaie nachten zijn lang! #793
*O*
|
*o*
|
Absinthe was eeeerst
|
Eerste!
|
Jij woar urst!
|
Wat een eensgezindheid weer!
|
Hoera!
Ik was alleen het nummertje vergeten, maar die is er nu wel. |
@ Trimm: jezus, zijn er mensen die dat doen? :eek: Als mij dat zou overkomen dan was het zm en alles hoor.
Ik vind het heel erg voor je. (}) |
Wat een positief hoogtepunt voor je weer in 2010 Absinthe.
Een zelfgemaakt wsztopic :cool: |
@ Trimm: Crisps! AWESOME!
Dat is mijn favoriete stukje. En: "I prayed and then the fairy came. Did he? Here, have a bisquit." |
Ik ben destijds ook nog eens heel hard uitgelachen door een stel meisjes in de tram, toen ik nog een schuchter manneke was. Eentje riep "heb je hem gezien?" naar een ander.
|
Citaat:
De vorige was ook al van mij. :p |
Volgens mij word ik echt oud, ik dacht dat je topictitels niet zelf kon aanpassen!
|
@ Tink, ja, ik ben een keer onterecht geband, en de andere keer was een beetje onterecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu begint het een beetje op een 'wie is de zieligste'-wedstrijd te lijken. :p |
Ik heb me altijd beter gevoeld dan mensen die me uitscholden, dus veel last heb ik er niet van gehad. Wel van docenten die me de grond in boorden.
|
Citaat:
mensen hoeven echt niet van jou te horen dat jij ze strontlelijk vindt om 'het waarheidsgehalte van hun zelfbeeld wat op te krikken' :D:D:D |
Citaat:
|
Hee Uice, zomaar even een brandende vraag: word jij op straat eigenlijk wel eens herkend als jesusophile?
|
Ik zag op weg naar huis een zingende dwerg bij de Albert Heijn op de Kinkerstraat.
|
maar het is inderdaad al 2 uur :)
|
ik ben trouwens 5 keer onterecht geband stefenootje :p
|
Citaat:
Ja HOOR, KOM MAAR WEER MET JULLIE REACTIES. JEZUS, IK MEEN DAT TOCH HELEMAAL NIET?!!!! |
Citaat:
:eek: |
Citaat:
Citaat:
Alleen ik kan dat. :cool: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, maar ook gewoon de simpele dingen af en toe nog niet eens :P |
@ trimm
Ik ben in de eerste en de tweede door mijn hele klas de grond in geboord zelfs door de jongens van wie ik dacht dat het mijn vrienden waren omdat ze zagen dat ze over me heen konden lopen;) |
Citaat:
Dat hoeft niet hoor. Ik ben er inmiddels (voornamelijk door m'n werk) wel achtergekomen dat ongeveer 99% van alle mensen volkomen debiel is. Vroeger zat ik daar mee, nu zal het werkelijk aan m'n reet roesten. |
Ik ben nooit onterecht geband en ik heb nooit het gevoel dat ik uitgelachen word. Wat een zelfvertrouwen toch weer :cool:
|
Het kan -dacht ik- nu de eerste vijftien minuten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
User Reden voor ban Geband op Ban duurt tot
Vince random ban vanaf adminmeet 02-01-2010 22:33 02-02-2010 22:00 :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, joke's on her, want zij heeft nu twee tienerzwangerschappen achter de rug en woont nog steeds in Monnickendam. |
Citaat:
Ik moest heel hard lachen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |