![]() |
Hoe moet ik haar het nieuws vertellen??
Morgen beginnen de scholen weer natuurlijk, maar euhh er is dus best wel een heel leuk meisje (y)
Maar ik zat te denken hoe ik haar het beste nog een gelukkig nieuwjaar kan wensen. Dat ik naar haar toeloop en zeg gelukkig nieuwjaar, of met een knuffel erbij, of een hele dikke knuffel, of moet ik haar een zoen geven :confused:, of gewoon heel zakelijk een hand geven. Of moet ik zeggen gelukkige nieuwjaar en haar dan in de WC's nemen?? TIPS???:cool: |
'Gelukkig nieuwjaar', je tong in haar keel duwen en naar haar tieten grijpen. Succes gegarandeerd!
|
Citaat:
|
Hoe is jullie contact normaal gesproken? Als jullie normaal gesproken ook knuffelen of zo, kan dat nu ook wel. Als jullie normaal gesproken alleen maar "Hoi!" zeggen en even zwaaien, zou ik haar niet opeens een enorme knuffel gaan geven. En als jullie normaal gesproken geen contact hebben, is gewoon een 'gelukkig nieuwjaar' zonder fysiek contact misschien het beste :P
|
Weet ik normaal kletsen we wel maar gewoon gelukkig nieuwjaar is zo saai, en zo cliché
|
Nou ja, als jullie normaal gesproken helemaal geen fysiek contact hebben, zou ik het in dit geval alleen maar doen als je zeker weet dat zij jou ook leuk vindt. :P
|
En ik vind al dat nederlanders een beetje vast roesten met al hun gewoontes, ik wil gewoon wat leven in de brouwerij. En beste wensen dat is meer voor bejaarde dus xD whahahah
|
Ik wens je je een super 2010 met veel liefde *knipoog*. Zoiets?
|
Naja, je wilt haar wel gelukkig nieuwjaar wensen, dus je maakt van die vastgeroeste kneuterigheid nu een excuus ;).
Ik zou haar 1 kus geven op haar wang. Drie vind ik altijd een beetje ruw; meer jukbeenderen tegen elkaar kletsen en in de lucht zoenen. Als je 1 kus op haar wang doet is intiem, maar wel netjes. BIj mij zouden in ieder geval wel de alarmbellen gaan rinkelen als je een jongen dat zou doen. Ondanks dat het subtiel is ;) O ja, handkussen charmeren ook wel. Maar dan moet je er wel het juiste type voor zijn, anders kom je over als een gluiperd. |
Nou, ik zou me anders behoorlijk kapotschrikken als iemand met wie ik alleen nog maar een beetje gekletst had me opeens een zoen op m'n wang zou geven. Zeker op die leeftijd. :o
|
ik denk dat ze wel weet dat het weer een nieuw jaar is
|
haha, ik ga er even een nachtje over slapen en dan doe ik het eerste wat in me opkomt (Y)
Thank you all!!! |
'Gelukkig nieuwjaar!' * pets op bil *
|
das ook een goeie
(Y) |
Citaat:
|
nee ik zou het alleen zeggen als je alleen maar met haar hebt gepraat. geen fysiek contact, hier kan ze enorm van schrikken
|
ik denk zelf ook dat ik haar niet vol op de bek moet nemen :P
of misschien een arm om haar middel ofso en dan gelukkig nieuwjaar en dan een beetje de greep wat strakker maken zodat ze een seconde egt stevig tegen me aanzit ofso :confused: |
Je tanden poetsen, lekker geurtje, naar der toelopen...zeggen van: " mag ik jou ook gelukkig nieuw jaar wensen. 1e kust op de wangt, 2e kus net naast der mond en derde kus raak ;)
dan snapt ze het wel! |
Citaat:
|
gewoon simpel, helukig nieuwjaar hand geven en 3 zoenen op de wang.
heel formeel en onschuldig |
Citaat:
|
Wens haar gelukkig nieuw jaar en laat zien dat je het meent, duh.
|
en? wat heb je gedaan?
:facepalm: |
Ze was ziek :'(
Helemaal een forum geopend en gevraagd :mad: allemaal zinnige en onzinnige antwoorden gekregen. Ik voel me nu echt kut :mad:(n) |
Probeer gewoon morgen ofzo?
|
Was ik ook wel van plan maar toch! Is ze ziek :( owww
|
ahh dat is wel sneu:facepalm:, nouja gwoon opnieuw proberen
of wacht tot volgend jaar |
Je kunt ook een mooi zelfgemaakt kaartje geven als ze weer beter is, met 'gelukkig nieuwjaar' erop. Of haar een kaartje sturen met beterschap en gelukkig nieuwjaar :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
m'n zusje is al 3 dagen thuis omdat ze bang is dat iemand op school haar gaat zoenen bij het nieuwjaar wensen. :D
Hele dag op msn. |
Ik vind: gelukkig nieuwjaar zeggen, hand op haar schouder of bovenarm leggen, 1 kus op de wang geven, als zij neigt naar nog twee kussen doe je snel mee. Je moet nooit een hand schudden én tegelijk zoenen, want dat vind ik stom.
|
en als je het toch doet komt Sarah erachter!
|
Citaat:
Ik vind een kaartje nog al stom, dat is zo klein en droog... |
Ik wil liever even bekken met haar dus.
|
Een handkus, een roos in je mond, ridderkleding en op je knieën, midden in de aula! Dan neem je haar mee naar het schoolplein, waar je witte paard/1001-nachtkameel al klaarstaat, en jullie hebben een heel romantisch etentje. Door de lessen die jullie gemist hebben, moeten jullie je samen melden, en dat is heel schattig. In tijden van nood leert men zijn vrienden kennen!
Dat vindt ze ongetwijfeld op zijn minst schattig. Of heel beschamend/een dijenkletser, maar dan heb je in elk geval indruk gemaakt! Ze zal het over veertig jaar nog weten, en dan ben je in elk geval in haar hoofd :) |
Citaat:
Ik sluit me ook aan bij wat jjohan zei, gebruik dit in je voordeel. |
Inderdaad, alleen geen zelfgemaakte kaartjes:nono: zo gay
|
Citaat:
Maar goed, dat zijn mijn ervaringen... ik zou ook niet weten wat je anders moet doen als je zo per se contact wilt. |
Citaat:
:cool: Alleen niet zo realistisch..:o Maar ik moet toegeven, leuk bedacht!! :y_O_*O*;) |
Citaat:
Citaat:
|
ga als ze ziek is gewoon bij haar langs... dan kun je in alle rust (Als ze niet verkoude is) lekker lopen bekken
|
Het maakt me niet echt uit of ze ziek of niet ziek is, om met haar te zoenen.
Als ik daar dan de kans voor krijg dan neem ik hem gewoon :P:D |
kaartjes zijn leuk hoor jongens
|
Citaat:
en als ze dat niet is.. wat heb je Geprobeerd/gedaan is het gelukt/gefaald?*O* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |