Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Sensation (ik weet dat het erg laat is). (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=178664)

Sister Bliz 06-08-2002 14:14

Sensation (ik weet dat het erg laat is).

Wie is er naar Sensation geweest, 6 en 13 juli? Hoe was het, en vooral ben ik nieuwsgierig: is de white of de black versie 'beter'?

Bor 06-08-2002 15:49

er is maar 1 versie goed en dat is de onzichtbare..

:o

Aaaaaart.. 06-08-2002 16:14

Citaat:

Bor schreef:

er is maar 1 versie goed en dat is de onzichtbare..

Goud zehg! moet je dan onzichbare kleren aan? :p

Bor 06-08-2002 17:00

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:

Goud zehg! moet je dan onzichbare kleren aan? :p

ja en iedereen moet thuis blijven..

GinnyPig 06-08-2002 18:36

Citaat:

Sister Bliz schreef:
Wie is er naar Sensation geweest, 6 en 13 juli? Hoe was het, en vooral ben ik nieuwsgierig: is de white of de black versie 'beter'?
Ik was op Black en die was gewoon (y).

Maar het hangt meer van je eigen voorkeur af welke je leuk vind. De show was op niet zo verschillend op beide feesten, en het publiek had ook alleen maar andere kleding aan ;)

Hou je meer van techno en hardstyle/hardtrance, dan is de Black Edition leuker.

Hou je meer van club en trance, dan raad ik je de White Edition aan.

Je moet er natuurlijk wel 55 euro voor overhebben ;) (wat ik er niet voor overhad, ik had soort van "korting" :o)

Roozie 07-08-2002 14:10

Citaat:

Bor schreef:

ja en iedereen moet thuis blijven..

haha

mijn broer is wel een sensation fan. hij heeft vorig jaar in de grolsch skybox gestaan!

Sister Bliz 07-08-2002 17:03

Citaat:

Roozie schreef:

de grolsch skybox

:o Zegt me niets?

Bor 07-08-2002 17:20

Citaat:

Sister Bliz schreef:

:o Zegt me niets?

is ook maar weggelegd voor de elite ;)

of voor mensen die geluk hebben :p

Y@NOU 07-08-2002 21:24

black was mooi (daar was ik)
white weet ik nu al dat ik niet leuk zou hebben gevonden duss

en Bor had waarschijnlijk geen geld anders hattie vooraangetsaan bij de verkoop :cool:

Bor 07-08-2002 21:50

Citaat:

Y@NOU schreef:

en Bor had waarschijnlijk geen geld anders hattie vooraangetsaan bij de verkoop :cool:

nee sensation trekt me totaal niet..

althans niet meer; ik ben bij de 1e geweest; die was super de super, met een line-up waar je van gaat watertanden..

maar de sensation van vorig jaar en deze 2 edities laten me koud.. en er komt toch wel kut publiek op af; op dit soort feesten, was de 1e versie ook al zo..

awakenings; dat is pas muziek :cool:, ik snap niet dat je sensation boven awakenings kan verkiezen..:D ik kan er gewoon niet bij!!!!! :eek:

GinnyPig 07-08-2002 21:55

Citaat:

Bor schreef:

nee sensation trekt me totaal niet..

althans niet meer; ik ben bij de 1e geweest; die was super de super, met een line-up waar je van gaat watertanden..

maar de sensation van vorig jaar en deze 2 edities laten me koud.. en er komt toch wel kut publiek op af; op dit soort feesten, was de 1e versie ook al zo..

awakenings; dat is pas muziek :cool:, ik snap niet dat je sensation boven awakenings kan verkiezen..:D ik kan er gewoon niet bij!!!!! :eek:

Ik ben daarom ook naar beide (awakenings en sensation back) geweest :D

razkal 14-08-2002 16:32

Heeft iemand die dvd en dat blad al gekregen want ik heb pvd nog steeds nix.

Bor 14-08-2002 16:50

Citaat:

GinnyPig schreef:

Ik ben daarom ook naar beide (awakenings en sensation back) geweest :D

koning :D

(y)

marvin19 14-08-2002 17:01

Sensation is echt minder geworden, 1e editie was toch het best!
Waarom nu 2 edities in 1 jaar?? Zo'n feest moet je niet opsplitsen in wat softer en wat harder! 1 feest met van soft naar hard lopende muziek (1e editie) das pas een feest! Laatste edities zitten er ook niet echt meer van die grote namen tussen zoals Carl Cox, Sven Vath, tiesto etc!
Ik weet niet hoe het de laatste keer was op sensation (black & white) maar ik vind het echt niet The Worlds leading dance event!
De 1e editie mocht die naam wel dragen, 2e niet echt en de laatste 2 helemaal niet!
Das mijn mening!
laters..

GinnyPig 16-08-2002 15:53

Citaat:

marvin19 schreef:
Sensation is echt minder geworden, 1e editie was toch het best!
Waarom nu 2 edities in 1 jaar?? Zo'n feest moet je niet opsplitsen in wat softer en wat harder! 1 feest met van soft naar hard lopende muziek (1e editie) das pas een feest! Laatste edities zitten er ook niet echt meer van die grote namen tussen zoals Carl Cox, Sven Vath, tiesto etc!
Ik weet niet hoe het de laatste keer was op sensation (black & white) maar ik vind het echt niet The Worlds leading dance event!
De 1e editie mocht die naam wel dragen, 2e niet echt en de laatste 2 helemaal niet!
Das mijn mening!
laters..

Eerste feest was inderdaad geweldig. :)

Maar de laatste editie geen grote namen?! Chris Liebing, Mauro Picotto etc komen nou niet bepaald uit de lokale discotheek hoor...

J 17-08-2002 10:09

het zal nooit beter worden als de eerste editie :>

Bor 17-08-2002 13:46

Citaat:

J schreef:
het zal nooit beter worden als de eerste editie :>
daarom ben ik nog steeds van mening dat als er een nieuw festival is, je er eigenlijk altjd bij moet zijn!

Gonzo 18-08-2002 17:41

Ben dit jaar naar Awakenings Festival & Loveparade in Berlijn geweest. Voor mijn gevoel ook de juiste beslissing :cool:.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.