![]() |
Sinaassaai #794
Dan ik maar
|
Ja, ik dacht al; waar blijft dat topic. Wilde er al één openen, maar kon geen titel bedenken.
|
Barabas 38
Rationeel 34 JasperJD 32 Absinthe 31 Mean 30 Archont 27 Swlabr 27 grl 24 Jaeger 23 White Trash 21 *Miekje* 20 Rivka* 19 Kazet Nagorra 18 Martiño 18 Disturbedangel 15 Pippeloen 14 Tink* 14 Uice 13 ecnelis 10 Stefenootje 9 Paranoide 9 N00dles 8 Kunst 8 Trimm Trabb 8 fizzle-fluffy 5 Batave 4 Arachnia 4 CreativeMusic 4 Philosophy 3 deadlock 3 Missy 2 flyaway 1 TopDrop 1 JJoosje 1 Havock 1 Dark Phoenix 1 shining 1 |
Ik eet een Sinaasappel
|
Ik dacht Nice and Saai, maar ik was te laat.
|
Ik zin in morgen met sneeuw
dan vind ik sneeuw opeens geweldig :bloos: |
Wat gaan jullie doen Mean :bloos:
|
Ik weet nog niet we hadden in het park afgesproken :o
|
lekker tongen achter een boom.
|
Batsen in de sneeuw:o
|
:D
|
Dat is met dit weer wel leuk ja!
|
Nou, ik was gisteren in een park en het was kk-koud. :(
Waarom heeft Kathleen bij Ranking the Stars eigenlijk geen achternaam achter haar voornaam? Houdt ze die geheim ofzo? En wat is die Kim Feenstra een dom wijf. |
En wat ziet Fatima de Melo er weer vreselijk uit.
|
Ja, dat vroeg ik me ook al af, van Kathleen. En er staat me iets van bij dat ik haar achternaam wel ooit heb gezien ergens. Kim is vooral vreemd, ik begrijp haar echt totaal niet. En was ze nou slechthorend? Dat zou nl. haar niet-begrijpende blikken en haar veemde manier van praten verklaren.
|
Fatima is walgelijk.
Ik vind die Jan wel een toffe gast. En Maarten ook heel sympathiek. En Angela is gaaf. En verder valt Johnny wel mee. |
Dan moet hij me maar warm houden :o
|
zelfs als ik het eerste uur skip moet ik om kwart voor 12 op school zijn:''(
|
morgen weer een werkdag!!@@!#!@#!#$#@#!$^T
|
Oh, boehoe.
(@Jasper) |
Citaat:
Maar ik heb daar gewoon geen zin in naar 2 volle dagen moeten werken:o |
Tja, wij hebben makkelijk praten. Wij beginnen pas weer in week 5.
Of nou ja, ik. |
Ik begin morgen lekker aan mijn hele maand practicum :cool: (Y)
|
ik heb morgen een beoordeling HAHA
|
ik heb in april 10 weken stage dat is pas kut van 8 tot 5 op een stoel iets saais doen:P
|
Ik heb eigenlijk overmorgen een mondeling, maar ik heb om uitstel gesmeekt. Ik ben nog nooit zo nederig geweest in een mailtje. Als ik dat uitstel niet krijg, ga ik het ook zeker niet halen.
|
We zullen voor je duimen.
|
Dat vind ik aardig.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb morgen een soort presentatie, eerst mag het andere groepje ons project afkraken en daarna mogen wij hun project afkraken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu zet Kim Feenstra Fatima de Moreiro de Fallala wel eventjes mooi op haar nummer. :D |
Hm, Maarten van de Weijden of Epke Zonderland? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind nog steeds vloeibaar stikstof het leukst want dan krijg je van die mooie engefilmmistwolken :bloos::bloos: |
Citaat:
|
Ik mocht op open dagen op de middelbare school altijd spijkers in plankjes slaan met een banaan die ik in de stikstof had gehouden! <3
|
Vloeibaar zuurstof is pas awsome:cool:
|
Zo, nu ga ik maar The Actors kijken.
|
We gingen laatst een proef doen met alcoholen en toen had ik weer als enige er een die een vaste stof is bij kamertemperatuur dus toen moest ik m de hele tijd eerst vloeibaar maken als je ook maar 1ml nodig had ofzo :'(
|
Citaat:
Kim is erg vreemd ja, maar ik wou dat ik er zo uitzag! Citaat:
Jan lijkt erg op FordPrefect mijn ex. Maar Jan is wel 6 keer zo knap hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag het fenomeen 'shoplogs' ontdekt. Zeer onboeiende filmpjes van tienermeisjes die make up en kleren die ze nieuw hebben voor de camera showen en er dingen over vertellen. En ook filmpjes waar ze demonstreren hoe je make up moet aanbrengen.
|
Scheikunde is sowieso fucking awsome:cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |