![]() |
Uitgeblust en uitgekotst
Ik heb gewerkt,
het maakt niet uit je komt wel weer wat later. Ze weet precies wat je bedoelt elke zucht en ied're zin is rechtstreeks uit haar mond. Verslapen, echt heel stom ik weet wat dat betekent. Wat gek dan toch dat jij voor haar en niet voor mij, achja dat is vergeven. Het bed is daar, vlak onder mij om niets eruit te krijgen. Zin voor zin echt nergens in. |
Ik vind het echt heel mooi! Ik kan alleen niet zo goed zeggen waarom.
|
Citaat:
|
Mij kan het ook wel bekoren! Heel mooi hoe je speelt met de ik/hij/zij-personen (daar is vast een mooi woord voor, maar daar kom ik nu niet op). Je schept een goed sfeerbeeld zonder woorden die een sfeer aanduiden te gebruiken, dat vind ik tof.
Enkel het einde vat ik niet helemaal. De laatste twee regels lijken een pointe te moeten maken maar juist die mis ik op de een of andere manier. |
Bedankt voor het commentaar, het gaf me moed mijn pen nog een keer op te pakken, het commentaar mag van mij trouwens best wel hard zijn, ben ik hier gewend:p:
Hap, slik, weg. Rennen want het zal heel vlug gaan branden in je keel. Stuipetrekkend kijkend naar dat gat naar die wonden aan je hand de vlekken staan er nog. Spoelen want het zal heel vlug gaan lijken op verraad. Duw, golf, weg. |
Citaat:
|
Citaat:
om niets eruit te krijgen. (Dat de ik-persoon om niets eruit te krijgen is) Zin voor zin echt nergens in. (Nergens zin in hebben. Even heel concreet uitgelegd komt het daarop neer. |
Bij je eerste gedicht vind ik het wat raar dat je aan de ene kant bijna spreektaal gebruikt (maar dat vind ik op zich wel leuk) door dingen als 'ach ja' en aan de andere kant een rare afkorting als 'ied're', dat botst wat mij betreft nogal. Maar ik vind dit zinnetje wel leuk:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |