![]() |
Игра Богов
Говорят, Россия переводится с санскрита как "Игра Богов". Вот я и предлагаю
сыграть вам в игру, которая имеет к Богам или Богу самое непосредственное отношение. Не спешите с выводами и слушайте. Условия или правила таковы: предположим, вы не верите в Бога и уверены, что чудес не бывает. Я утверждаю обратное и берусь вам доказать существование Бога с НАУЧНОЙ точки зрения. Более того, я предложу вам ссылку (модераторы, внимание, - это не реклама сайта - это "реклама" Истины!) на Путь к Истине, в конце которого вас ждет самое НАСТОЯЩЕЕ и неподдельное ЧУДО. То есть от вашего неверия не останется и следа. Ссылка на Путь к Истине - truenewworld.ru |
Ben ik het helemaal mee eens.
|
google trans:
Ze zeggen dat Rusland is vertaald uit het Sanskriet als 'Spel van de Goden. Dus ik stel je speelt het spel, dat is aan de Goden of God is direct houding. Trek niet te snel conclusies en luisteren. Voorwaarden of regels zijn als volgt: Stel dat je gelooft niet in God en geloven dat wonderen niet gebeuren. Ik beweer tegenovergestelde en durf je het bestaan van God te bewijzen vanuit een wetenschappelijk oogpunt. Bovendien, stel ik u een link (moderators, nota - dit is geen reclame copyright - is "reclame" Waarheid!) op het pad naar de waarheid, aan het einde van die ontvangt u de meest HUIDIGE en echte wonder. Dat is van uw ongeloof zal verdampen. Link Pad naar Truth - truenewworld.ru *zucht* |
dit is niet de bedoeling hier.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |