Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Dichtklappen:S (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1786779)

H1 04-01-2010 19:48

Dichtklappen:S

Heej

kheb 2 problemen die met elkaar te maken hebben.

1. Ik vind een jongen leuker dan leuk en sinds ik dat weet kan ik niet meer zo relax met hem omgaan als eerst, ik weet bijv helemaal niets meer te zeggen als ik met hem praat. Wat moet ik hieraan doen?

2. Ik weet niet of hij ook anders over mij denkt dan over andere meiden. Ik durf daarom niet met hem te flirten.. Hoe kan ik merken of hij me leuker vind dan andere meiden? En moet ik gwoon gaan flirten of juist niet?

:s

evil inside 04-01-2010 19:54

probeer hem het praten te laten doen, als je er een mening over hebt of als je ervaring kan delen moet je dat doen.
en flirten kan nooit kwaad :)

H1 05-01-2010 18:13

Okey. Het probleem bij 1 ligt eigenlijk iets anders.
Hij stelt mij best veel vragen, en ik antwoord daar op met korte verlegen antwoorden.
Totaal g1 bijdehand antwoorden e.d. terwijl ik normaal best praatjes heb:P
Het gesprek is dus na een halve minuut afgelopen:S

Sneeuwwitje 06-01-2010 20:14

Ik denk dat je dat helemaal zelf in de hand hebt. Kies er gewoon voor om een iets langer antwoord te geven.
En oefening baart kunst!

Barabas 06-01-2010 21:07

Als hij best veel vragen stelt is ie sowieso best geïnteresseerd, gewoon een vraag terugstellen, als hij ook verliefd op jou is maakt het 'm toch niet uit hoe dom je per ongeluk doet, vindt ie alleen maar schattig.

Mark 06-01-2010 21:12

Flirten is altijd goed!

Bovendien is de vrouw nog altijd degene die het bepaalt. De man is de jager, jij bent de prooi. Zorg dat het jachtseizoen zo snel mogelijk opent!

evil inside 10-01-2010 18:47

Citaat:

Mark schreef: (Bericht 30053497)
De man is de jager, jij bent de prooi. Zorg dat het jachtseizoen zo snel mogelijk opent!

(y)

Lara ~ 11-01-2010 19:23

Heb ik ook gehad bij een jongen die ik leuk vond :)
Klapte helemaal dicht, en was bang dat hij me inhoudsloos zou vinden, terwijl ik eigenlijk best spontaan & vrolijk ben.

Uiteindelijk ben ik erover heen gegroeid ofzo, en kon ik wel normaal met hem praten.
Dus misschien moet je gewoon even aan hem wennen, of aan het feit dat jullie vrienden zijn (?) en vaker met elkaar praten.

En als je dat is gelukt, kun je misschien voorzichtig erachter proberen te komen wat hij van jou vind :)
- Ik sprak die ene jongen bijvoorbeeld regelmatig op msn, maar na een tijdje werd het saai om alleen te msnen en kwamen we op het idee om een truth or dare te doen (wij deden dan alleen truth); kwamen al snel op het onderwerp liefde, en zo kwamen we erachter dat we elkaar leuk vonden.
Bovendien typ je sneller iets via msn, dan als je in real life met iemand praat, dus zo kun je misschien ook over je verlegenheid heenkomen; hem laten zien dat je echt wel een leuk meisje bent :]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.