![]() |
Enquête!
Ik weet of het hier hoort, maar voor mijn profielwerkstuk wil ik een onderzoek doen en ik hoop dat jullie even een paar minuutjes kunnen vrijmaken om hem in te vullen!
Graag alles invullen met ja of nee, behalve de eerste vragen natuurlijk.. BEDANKT! Leeftijd Geslacht Opleiding Beroep Opleiding vader Opleiding moeder Beroep vader Beroep moeder 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters 3. Ouders bezoeken/bezochten musea 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen 4. Ik weet wat pas-de-deux is 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) |
Leeftijd 15
Geslacht vrouw Opleiding gymnasium Beroep geen Opleiding vader Universiteit Fiscaal Recht Opleiding moeder HBO iets sociaals Beroep vader belastininspecteur Beroep moeder werkt met vluchtelingen 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is ja 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek ja 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 5 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 2 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 2 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) ja piano |
Leeftijd 16
Geslacht M Opleiding VWO Beroep - Opleiding vader: LTS Opleiding moeder HBO Beroep vader Loodgieter Beroep moeder Lerares 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. ja 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur sommige 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 0 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 2 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 0 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument Piano, gitaar, drum, saxofoon, triangel (y) |
Leeftijd - 20
Geslacht - Vrouw Opleiding - WO Bedrijfseconomie Beroep - NVT Opleiding vader - MAVO Opleiding moeder - Huishoudschool Beroep vader - Cafetariahouder Beroep moeder - Cafetariahoudster 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten - Nee 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters - Nee 3. Ouders bezoeken/bezochten musea - Nee 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht - Nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht - Nee 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht - Nee 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst - Nee 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek - Nee 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater - Nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht - Ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht - Ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion - Nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen - Nee 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen - Ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is - Nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat - Nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen - Nee 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is - Nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga - Nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur - Nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek - Nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu - Ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen - Nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? - 0 Keer 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? - 0 Keer 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? - 0 Keer 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur - Nee 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur - Nee 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) - Nee |
Leeftijd: 15jaar
Geslacht: vrouw Opleiding: Havo Beroep: Geen. Opleiding: vader havo Opleiding: moeder havo Beroep vader: werkt in de groen Beroep moeder: catering-medewerker 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten: ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters: ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea: ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht: nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht: ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht: ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst: ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek: ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater: ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht: ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht: ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion: nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen: ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen: ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is: nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat: ja 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen: ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is: nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga.: nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur: nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek: nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu: ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen.: nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht?: 1x 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? : 1x 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 2x 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur..ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur..ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?)..nee |
Leeftijd 19
Geslacht Vrouw Opleiding HBO accountancy Beroep student Opleiding vader HTS Opleiding moeder Huishoudschool Beroep vader Werktuigkundige op energievoorziening Beroep moeder Administratief medewerker (peuterspeelzalen) 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten Nee 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters Nee 3. Ouders bezoeken/bezochten musea Nee 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht Nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht Nee 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht Nee 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst Beetje, neigt meer naar neej 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek Ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater Ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion Nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen Ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen Nee 4. Ik weet wat pas-de-deux is Nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat Nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen Nee 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is Nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. Nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek Nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu Ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. Nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 0 keer 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 0 keer 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 0 keer 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur Beetje, interesseert mij niet echt zoveel, buitenland vind ik het veel leuker 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja, ook vooral in het buitenland 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) Nee |
Leeftijd: 18
Geslacht: Meisje Opleiding: VWO Beroep: Scholier Opleiding vader: MAVO-3 maar voor zijn werk volgt hij soms college aan de UvA (MAVO-3 kwam door luiheid ;)). Opleiding moeder: HAVO Beroep vader: Tax accountant Beroep moeder: Restaurant (verkoop) medewerker 1. Ouders bezochten muziekconcerten 2. Ouders bezoeken theaters 3. Ouders bezoeken musea 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht: ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht: ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht: ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst: nee 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek: ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater: nee 1. Met de basisschool heb ik musea bezocht 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht: Allemaal Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion: ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen: ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen: ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is: nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat: ja, maar niet heel goed 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen: ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is: ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur: nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek: nee, helaas! 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu: ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen: nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 2 keer, maar toen trad ik zelf op. 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? tot mijn spijt geen enkele keer 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 1 keer 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur: niet heel erg, hangt erg van het onderwerp af. Muziek interesseert me, schilderijen niet. 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur: ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?): ja, zowel keyboard als piano. |
Leeftijd 22
Geslacht vrouw Opleiding WO rechten Beroep Student Opleiding vader PABO Opleiding moeder WO Beroep vader Leraar basisonderwijs Beroep moeder Directeur thuiszorginstelling 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht nee 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 2 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 0 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 3 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) speelde piano |
Leeftijd 19
Geslacht Man Opleiding Medewerker Beheer ICT Beroep Service Medewerker ICT Opleiding vader LTS Opleiding moeder HAVO Beroep vader Freelance ICT Beroep moeder - 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten 0 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters nee 3. Ouders bezoeken/bezochten musea nee 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht nee 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht nee 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst nee 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater nope 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht jups 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht jups Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion over wie? naja in ieder geval, nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen nee 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat over katten? xD anders...nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga.bnee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu beetje/ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 5 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 0 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 0 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) nee |
Leeftijd 17 jaar
Geslacht vrouw Opleiding 6VWO Beroep - Opleiding vader HAVO Opleiding moeder MAVO Beroep vader Manager Beroep moeder Assistent makelaar 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten Soms 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters Ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea Soms 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht Ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht Ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht Ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst Jazeker 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek Ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater Ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht Soms 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion Ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen Ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen Ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is Ja 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat Ja 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen Ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is Ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. Ja 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek Ja 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu Ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. Nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 4 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 3 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 1 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) Zang (ik bespeel mijn stem, haha) en een beetje gitaar. |
Sommige kun je maar moeilijk met ja of nee invullen...? Er is bij mij ook een groot verschil tussen de ouders - mijn vader doet veel met muziek en literatuur thuis, maar hij zou nóóit met ons naar een museum zijn gegaan. Mijn moeder dan weer wel. Als kind deden we dat dus ook niet met het hele gezin ofzo, juist toen we wat ouder waren op eigen initiatief met moederlief.
Leeftijd 25 Geslacht V Opleiding universiteit (Nederlands en Engels), kunstacademie Beroep student Opleiding vader lts Opleiding moeder havo, allerlei opleidingen van secretaresse tot business tot theologie Beroep vader architect Beroep moeder mede-eigenaar architectenbureau (doet alles behalve het ontwerpen zelf) 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten Ja, maar weinig 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters Ja, maar weinig 3. Ouders bezoeken/bezochten musea Ja, maar weinig 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht Ja, maar weinig 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht Ja, maar weinig 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht Ja, maar weinig 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst Ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek Ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater Ja, maar weinig 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht Nee 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion Ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen Ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen Ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is Ja denk het iig :P 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat Eh katten? niet echt dus 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen Ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is Ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. Ja 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja, de helft ofzo, de andere helft meer in pop culture en moderne muziek enzo 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek Ja 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu Middenklasse, is dat goed? 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. Weet ik niet, ik zie er vooral oudere mensen en denk dat die oprecht geïnteresseerd zijn, en ik weet van mijn vrienden ook dat ze dat zijn, dus ik denk dat het wel meevalt 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? Oh dat weet ik niet meer... 2 klassieke in ieder geval, waarschijnlijk nog wel meer 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? Een keer? 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? Euh vijftien keer? Moeilijk 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) Ja, piano |
Leeftijd
14 Geslacht V Opleiding Gymnasium Beroep Straatmuzikante Opleiding vader hbo Opleiding moeder hbo Beroep vader fysiotherapeut Beroep moeder verpleegster 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht God ja, elke vakantie minstens vijf :') 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja 9.Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater theater, ja. Rest, nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion nee, mijn ouders deden hun best om zo min mogelijk christelijke dingen in mijn opvoeding te stoppen 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat ja 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek een paar 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 0 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 3 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? Geen idee, heel veel 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) ja, ik spaar muziekinstrumenten, dus een stuk of zestien dingen |
Leeftijd 17
Geslacht Vrouw Opleiding school Beroep oppasser Opleiding vader geneeskunde Opleiding moeder geen Beroep vader nu niks Beroep moeder garderobe-medewerker 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten ja, veel 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters nee 3. Ouders bezoeken/bezochten musea nee 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht ja, heel veel 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht nee 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht nee 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst ja, moeder kunstenaar 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek JA 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht nee 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen nee 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 9 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 0 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 0 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) ja, basgitaar |
Leeftijd: 17
Geslacht: V Opleiding: 6vwo Beroep: Nee Opleiding vader: HTS Opleiding moeder: Mavo Beroep vader: Manager Beroep moeder: Niets 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten Ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters Ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea Ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht Ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht Ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht Ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst Nee 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek Ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater Ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion Ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen Ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen Ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is Nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat Ja 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen Ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is Nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. Nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek Nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu Ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. Nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 3x 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 1x 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 3x 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) Nee |
Leeftijd
14 Geslacht Meisje Opleiding Havo Beroep Bollenpellen Opleiding vader Havo Opleiding moeder Pabo Beroep vader Concierge Beroep moeder Lerares 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten nee 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek jaaaaa 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is ja 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat ja 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ne 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. ja 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 0 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 2 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 2 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) Ja, Bugel |
Leeftijd 15
Geslacht vrouw Opleiding atheneum Beroep / Opleiding vader LTS Opleiding moeder mavo Beroep vader productieleider steenfabriek Beroep moeder thuiszorg 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat ja 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 3x 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 0x 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 4x 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?)[/B][/QUOTE] geen |
Leeftijd 17
Geslacht v Opleiding 5 vwo Beroep - Opleiding vader heilpedagogiek Opleiding moeder Zweeds en kunsttherapie Beroep vader sociaal therapeut, werkt met verstandelijk beperkten Beroep moeder activiteitenbegeleider, werkt met dementerende ouderen 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters nee 3. Ouders bezoeken/bezochten musea ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht nee 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen nee 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek ja 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu nee 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? tien keer ongeveer 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 1 keer 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 3 keer ongeveer 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) ja, viool |
Leeftijd 15
Geslacht m Opleiding gymnasium Beroep geen Opleiding vader hbo? (mavo + deel hbo opleiding geloof ik) Opleiding moeder hbo? (vwo+deel van een hbo opleiding) Beroep vader thuiszorg Beroep moeder huisvrouw 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten bezochten 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters geen idee 3. Ouders bezoeken/bezochten musea geen idee 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht nee 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht paar keer als kind geloof ik 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst nee geloof het niet 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja staat wel eens muziek op 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht ja, maar altijd oersaai 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht nee Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen nee 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is nee, maar klinkt vaag bekend 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur als metalmuziek en films tellen ja, anders nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee, denk dat ze gewoon oud zijn of geen smaak hebben(of in elk geval een rare smaak) 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 2 denk ik 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 1 keer, jaarlijks schoolfeest wat gehouden wordt in een theater 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 0 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur weer als metalmuziek en films tellen wel, rest niet meeste kunst heb ik een gloeiende hekel aan, dom gezeik waar teveel waarde aan wordt gehecht vind ik 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur geen idee 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) nee |
Leeftijd 21
Geslacht V Opleiding WO Beroep Student Opleiding vader MBO X Opleiding moeder MBO zorg Beroep vader Kraanmachinist Beroep moeder Schoonmaakster 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten Nee 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters Ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea Nee 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht Nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht Ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht Nee 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst Nee 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek Ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater Ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht Nee 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion Ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen Ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen Ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is Nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat Ja 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen Ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is Ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. Ja 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek Ja 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu Ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. Nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 4 keer ofzo 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 5 keer 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 0 keer 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Nee 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) Nee |
Leeftijd 13
Geslacht meisje Opleiding vmbo Beroep nope Opleiding vader hbo Opleiding moeder hbo Beroep vader militair ( is nu in uitzendgebied ) Beroep moeder brandweer 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten bezochten 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters nee 3. Ouders bezoeken/bezochten musea soms 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht nee 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht nee 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst nee 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht nee 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen nee 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen uhh nachtwacht ? 4. Ik weet wat pas-de-deux is ja 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat katten? 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen nee 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu nee 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. wat is dat 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 3x 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 0 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 0 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) gitaar |
Leeftijd 20
Geslacht man Opleiding Havo (hbo in progress) Beroep 'student' Opleiding vader Universitair + post doctoraal achtige dingen. Opleiding moeder HBO boekhouden oid Beroep vader CEO Royal Gazelle BV en commisariaat functie Ampia Breda, Leolux en nog 2 andere dingen die ik niet weet. Beroep moeder eenvoudig kantoorbaantje als administratief medwerker. 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst nee 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek nee 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht nee 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen nee 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen nee 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen nee 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu 'defineer goed mileu' - ja. 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 0 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 2 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 0 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) nee, door tinnitus en hyperacussis |
Leeftijd 23
Geslacht Vrouw Opleiding WO Slavische talen Beroep - Opleiding vader HBO Engels Opleiding moeder VWO Beroep vader Docent Engels Beroep moeder Administratief/Sportmassage 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten Ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters Ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea Ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht Ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht Nee 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht Ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst Ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek Ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater Nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht Nee 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht Nee Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion Ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen Ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen Ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is Nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat Nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen Ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is Ja 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. Nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Niet allemaal 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek Ja 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu Sommigen 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. Nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 3 keer 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 1 keer 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 2 keer 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) Zang |
Leeftijd: 15
Geslacht: Vrouw Opleiding: Basisonderwijs, inmiddels in 3 VWO TTO Beroep: Student Opleiding vader: ? Opleiding moeder: ? Beroep vader: GZ-psycholoog/ortopedagoog Beroep moeder: Hoofd Opleiding 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten Ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters Ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea Ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht Ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht Ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht Ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst Ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek Ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater Ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion Ja 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen Ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen Ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is Nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat Ja 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen Ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is Nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. Nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek Ja 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu Ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. Nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? In 2009 --> 9 keer 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 3 keer 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? Minstens 10 keer 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur Ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) Ja, dwarsfluit en piano. Ik zing ook. |
Leeftijd
16 Geslacht vrouw Opleiding: gymnasium Beroep: school Opleiding vader:timmerman(sorry ik weet niet hoe die opleidingen heten) Opleiding moeder:verpleegster Beroep vader: timmerman Beroep moeder: verpleegster 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten:ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters:ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea:ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht: nee 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht:ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht:ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst: nee 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek : nee 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater: nee 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht: nee 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht:ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion: nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen:ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen:ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is: nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat:ja 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen:ja 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is: nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga.:ja 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur:ja 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek: nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu:ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen.: nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht?0 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht?1(6x speelde ik zelf, maar ik denk niet dat dat erbij hoort) 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht?0 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur:beetje 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur: nee 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke? keyboard |
Leeftijd
16 Geslacht vrouw Opleiding 5havo Beroep - Opleiding vader Accountancy Opleiding moeder PABO Beroep vader Ambtenaar Beroep moeder lerares basisschool 1. Ouders bezoeken/bezochten muziekconcerten Ja 2. Ouders bezoeken/bezochten theaters Ja 3. Ouders bezoeken/bezochten musea Ja 4. Ik heb met mijn ouders concerten bezocht Ja 5. Ik heb met mijn ouders theater bezocht Ja 6. Ik heb met mijn ouders musea bezocht Ja 7. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met kunst ja 8. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met muziek ja 9. Als kind ben ik thuis in aanraking gekomen met dans, ballet of theater Ja 1. Met de basisschool heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja 2. Met de middelbare school heb ik theater/concerten/musea bezocht Ja Kun jij deze vragen beantwoorden? Antwoord met ja of nee 1. Ik kan iets vertellen over de Matthäus Passion nee 2. Ik kan 2 bekende theaters noemen Ja 3. Ik kan 2 beroemde schilderijen + schilder noemen Ja 4. Ik weet wat pas-de-deux is nee 5. Ik weet waar de musical “Cats” over gaat Nee 6. Ik kan 2 stukken van Shakespeare noemen nee 7. Ik weet wat “Don Giovanni” is nee 1. Naar de schouwburg/het theater gaan is typisch iets voor mensen met wie ik veel omga. nee 2. Mijn vrienden zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur nee 3. Veel mensen die ik ken zijn geïnteresseerd in klassieke muziek nee 4. Veel mensen waar ik mee omga komen uit een goed sociaal milieu ja 5. Ik denk dat veel mensen die een schouwburg bezoeken alleen maar interessant willen doen. nee 1. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een muziekconcert bezocht? 2 2. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een theater bezocht? 2 3. Hoeveel keer heb je het afgelopen jaar een museum bezocht? 4 4. Ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur klein beetje 5. Mijn ouders zijn geïnteresseerd in kunst en cultuur ja 6. Ik bespeel een muziekinstrument (welke?) ja, piano |
Hey Sannae!
Hele stomme vraag... maar loop jij toevallig stage in het amphia ziekenhuis op unit 48? Groetjes Peter |
Een up van bijna 14 maanden. -O-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |