![]() |
Meiden vinden jullie dit een afknapper?
Vinden jullie het een afknapper als een jongen een iets wat grotere neus heeft?
|
Nee.
|
Absoluut niet. Dat is leuk.
|
Draai de vraag eens om: zou jij een meisje met een grote neus een afknapper vinden?
Het gaat om het totaalplaatje. Een grote neus hoeft dus geen afknapper te zijn :) |
Nee. En ik vind persoonlijk het karakter belangrijker dan het uiterlijk.
|
ik ook niet, hoewel het gezicht wel een beetje in verhouding moet zijn. Een hele kleine neus vinden veel mensen bijvoorbeeld ook niet mooi.
|
Me gezicht is gewoon in verhouding, alleen ik ben er toch nog best onzeker over op het gebied van meiden, hoewel me neus gewoon goed gevormd is geen rare knobbels ofzo alleen wat groter..
|
Met Qimm geconcludeerd dat mannen met grote neuzen... nou ja :o
Maar nee, ik knap daar niet op af, beter groot dan te klein... jongens met kleine neusjes brrrrr -O- |
Citaat:
nee hoor, grote neuzen niet perse een afknapper. Lelijke neuzen dan wer wel, maar dat is niet formaat afhankelijk |
ach als je maar lief bent
|
Nee hoor helemaal niet. Ik let daar ook niet eens op. Behalve dan als iemand een hele rare neus heeft. Bijvoorbeeld een bobbel ofzo, dat vind ik niet zo charmant.
Maar een neus die gewoon wat groter is, i don't care. Ik denk dat het me niet eens zou opvallen. |
Ligt eraan hoe het met de rest van het lichaam/persoon zit. En wat de een groot vindt, vindt de ander klein.
|
Joh wat vrouwen aantrekkelijk vinden is echt anders dan wat mannen aantrekkelijk vinden. Vrouwen gaan niet zo erg op uiterlijk. Je persoonlijkheidskenmerken zijn veel belangrijker.
|
Citaat:
|
Nee
|
Citaat:
Ontopic: Nee, een grote neus is niet direct een afknapper. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriendin van me valt op jongens met een grote karakteristieke neus, liefst met een bocht erin. Zoals die van Snape, dat vindt ze een schoolvoorbeeld van een mooie neus. Ze vindt dat het dominantie uitstraalt.
Ik daarentegen val op wipneuzen, en vind grote neuzen (of ze nou recht zijn of krom) niet echt aantrekkelijk. Bottom line: je kan nooit iedereen bekoren, er zullen altijd mensen zijn die precies vallen op hoe jij bent, en ook altijd mensen die er juist niets mee kunnen. Het heeft geen zin om je zorgen te maken om welk aspect van je lichaam dan ook. Maak je liever zorgen om je onzekerheid, want dát vinden meisjes vaak wél onaantrekkelijk. |
Wat is iedereen hier lief.
Ik zou niet afstappen op een jongen met een hele grote of gekke neus. Mijn vriend heeft niet echt een kleine neus maar als een neus opvalt zou ik niet op die jongen afstappen en nooit het karakter erachter leren kennen. Misschien hard, maar wel waar. |
Citaat:
|
Alstie em maar met trots draagt!
|
Citaat:
Voor de rest is die niet gek ofzo, geen gekke bobbels. Knap je daar al op af dan? En wat vind je dan heel groot of gek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeur dan niet. Wij kunnen jouw neus niet zien zo en daarom worden er algemene meningen gegeven. Als je dan toch specifiek vragen gaat stellen over jouw neus, kunnen we dus geen antwoord geven.
|
|
Citaat:
ontopic, ach Cyrano de Bergerac was ook een pussymagnet;) |
Citaat:
|
serieus: Zelfvertrouwen is veel belangrijker. Als jij rondloopt met je hand voor je neus, naar beneden starend omdat je je zo schaamt zal geen enkel meisje naar je kijken.
Daarom: Draag hem met trots, dan maakt het niet uit hoe je neus eruit ziet |
alles draait om zelfvertrouwen en houding, ik heb fotomodelmooie mannen gezien die geen vrouw konden krijgen en lelijkerds die elke week beet hadden, its not all about looks you know (hoewel het natuurlijk wel helpt)
|
Citaat:
|
Nou neem dan iig niet je neus, als je merkt dat het daar eigenlijk niet aan ligt.
En weet niet hoe oud je bent, maar onzekerheid hoort enigzins bij pubertijd hoor. Als iemand zegt over helemaal niets of wat dan ook onzeker te zijn, liegen ze. |
Citaat:
|
omdat vrouwen net zo erg op het uiterlijk letten als mannen, stellen dat ze dat niet doen is lariekoek
|
Inderdaad.
En verder.. alsof wij wel voor iedereen perfect zijn? Er zullen vast wel meisjes zijn die je neus niet mooi vinden, net zoals er vast wel jongens zijn die mijn neus/haar/oren/lippen/benen/kont/weetikveel niet mooi vinden. Nou en? Het is maar een frikkin neus. Onzeker zijn over zoiets sufs als een neus is een grotere afknapper dan de neus zelf. Zelfs al had-ie een enorme knobbel. |
1
|
Nergens zorgen over maken dus?
|
Een grote neus wijst op karakter
|
Nee hoor, maar niet te veel drinken met een grote neus.
|
Wendy van Dijk vindt het iig geen afknapper :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jemig, kom je aandacht te kort owso? Een topiq uppen om nog een keer bevestiging te vragen. :rolleyes:
:facepalm: |
Citaat:
|
Tuurlijk niet, een beste vriendin van mij heeft een keertje fotos van haar (ex) vriendjes naast elkaar gelecht, het eerst dat opviel was dat ze allemaal een enorme neus hadden xD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee hoor. ik heb ook een grote neus. ;p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |