![]() |
wat moet ik doen?????
:confused: hallo ik ben bi-sexueel en vraag me af wat ik nu moet doen
mijn ouders weten nog niet:bloos: alleen vrienden en 1 familie lid:bloos: moet ik ht mijn ouders gwn vertellen of wat |
ik snap dat het moeilijk is om te vertellen..
ik denk zelf dat je ouders er goed op reageren en het aanvaarden. |
als je het je ouders verteld weet ik zeker dat dat oplucht... het kan zelf zo zijn dat je ouders het al door hebben.. zeg tegen je ouders of ze even willen luisteren en niet boos willen worden. Je ouders zullen het wel moeten accepteren! ze zijn je ouders ze willen tog dat je gelukkig bent??
Susces ! |
dit is meer iets voor liefde en relatie
|
je kan het ook gewoon een keer als opmerking plaatsen. Wij bespraken op een gegeven moment mooie actuers en actrices aan tafel en ik heb toen gezegt dat ik een bepaalde actrice ook best in mijn bed zou willen vinden. Ik heb er nooit problemen van gemaakt en mijn ouders ook niet.
Maar succes wat je ook doet! |
het ligt aan hoe je ouders zijn de meeste zullen het volledig begrijpen
ik zou beginnen met je ouders het onopvallend te vragen om te kijken hoe ze reageren dus bijvoorbeeld je zegt: een vriendin van mij is bisexueel vinden jullie dat normaal, dan betrek je je zelf er niet meteen bij maar opluchten zal het zeker grts. timmy |
heb je geen vertrouwenspersoon op maatschappelijk werker op school waaraan je dit kan voorleggen??
|
veel scholen hebben geen maatschappelijk werker ofzo hoor...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |