![]() |
Saai-five! #801
:)
|
Als ik het plaatje klik tot z'n originele grootte past m'n hand vrijwel precies. (de vingers in ieder geval, de rest van mijn hand is wat smaller.:P Maar het forum verkleint 'm enorm.
|
goede titel
|
Gebruikersnaam Berichten
grl 77 Archont 52 Martiño 52 ecnelis 48 JasperJD 42 White Trash 41 N00dles 37 Absinthe 30 CreativeMusic 22 Pippeloen 16 Rationeel 10 Barabas 9 Jaeger 8 Paranoide 8 Stefenootje 8 Vanilli 5 Sarah 5 Kazet Nagorra 5 Swlabr 3 Lucky Luciano 3 Disturbedangel 3 Dark Phoenix 3 Philosophy 3 Batave 2 Arachnia 2 TopDrop 2 Allure 2 Missy 1 Katje 1 fizzle-fluffy 1 |
Titel (y)
|
Lol what?! :eek: 77... hahaha
|
Hoi pipeloi!
|
Ik heb een houten kont :( want ik zit al een hele tijd op zo'n stomme harde klapstoel.
|
owja, op originele grootte moet ik ook maar tot 180%. het is wel een erg brede hand tho :)
|
Citaat:
|
bij mij was hij ook veel te klein
|
Hand?
|
zie vorig topic
|
Citaat:
Credits naar Paranoide. Die postte dit in het vorige saai-topic. :) |
Citaat:
|
Oh daar past mijn hand bijna in, alleen de vingers zijn een klein beetje te kort.
|
|
Jongens, ik heb zin om op vakantie te gaan ipv op een harde klapstoel te zitten en een crappy werkstuk te schrijven over iemand die ik eerst nogal gaaf vond, maar die ik nu graag een schop zou willen geven.
|
Citaat:
|
ja, je weet wat ze zeggen he? grote handen....
grote handschoenen :facepalm: |
Ik moet hem 3 standjes vergroten voordat hij er precies inpast geen idee hoeveel procent dat is
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut ik kom er net achter dat ik om half 1 les heb niet kwart voor 1 dus nu mis ik mijn bus:facepalm:
|
Citaat:
|
Maar goed dat ik nog even op internet keek of de emmaus wel open was, dat is hij pas over ruim een uur!
Ik zoek een mooi doorschijnend rose stofje :Y |
Naja het is toch maar spaans
|
Ik zoek iets nuttigs om te doen met mijn dag, maar in alle nuttige dingen (leren, hardlopen, opruimen, afwassen, m'n skillz in photoshop/after effects/fotografie/tekenen/whatever oefenen, stage zoeken) heb ik geen zin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heroes kijken:o
|
Citaat:
Mijn gymleraar in de eerst zij zelfs een keer dat al de flexibiliteit in mijn lichaam in mijn vingers zit:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaaanyway, genoeg gesogt, nu weer schrijven. Ciao!
|
Citaat:
Ik wil niet zeggen dat ik nu wel echt flexibel ben maar dat heb ik ook niet echt nodig:P |
Citaat:
En meh, ik zou op moeten staan, heeeeel hard op moeten ruimen, heeeeeeel erg af moeten wassen en verder douchen, aankleden en ontbijten. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na de eerste operatie mocht ik 6 weken mijn heupen niet belasten
|
Oei, dat is wel ingrijpend! En jong om aan je heupen geopereerd te worden.
|
Het was aangeboren maar als ik die operatie niet had gehad had ik op mijn 21ste kunstheupen nodig gehad;)
maar ik moet naar school later |
Mèn, ik word net wakker. Had een wekker gezet om 8.15 uur. Totaal niet wakker van geworden volgens mij, kan het me in elk geval niet herinneren. Oftewel; schud nu als de wiedeweerga twee lessen uit je mouw! :(
|
kutzooi nog steeds geen geld. en ik heb dingen nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor geen haast, het staat er vast na 2 uur op en anders na 4 uur :)
de laatste tijd krijg ik het wel steeds laat. Eerst stond het er altijd voor 12 uur al op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |