![]() |
Zingen Als James Hetfield
Hee ik had ff een vraagje!
Ik ben gitarist en combineren met zingen lukt me helemaal goed. Maar er is een probleem ik weet in godsnaam niet hoe je het geluid van James Hetfield goed kunt immiteren hebben jullie maybe tip?:confused: |
Gewoon playbacken. :)
|
spreek de medeklinkers heel duidelijk uit (luister eens naar whiskey in the jar, daar is het heel duidelijk)
|
Als je Hetfield op Kill 'em all bedoelt: de baard in je keel krijgen en schreeuwen. Op Master of Puppets: gewoon met een raspende stem zingen en iedere zin eindigen met een '...aah' of een '...yeah'. Op St. Anger: gewoon een mongool nadoen.
|
Citaat:
|
2 dingen.... Wat is een fanboy rant? 2de Zit er eigenlijk veel theorie en oefeningen achter zijn stijl van zingen?
|
Je moet niet eens een ander na willen doen. Ontwikkel je eigen stijl, slechte coverbands zijn er al genoeg.
|
Elke zanger zingt uniek.
Al vereist Hetfield zijn 'technieken' weinig vaardigheid. Zeker de zanglijnen van de eerste 4 platen. Gewoon veel kunnen drinken en nog harder kunnen schreuwen. Heb echt veel van Metallica liggen, maar Hetfiel ga ik niet snel een goed zanger noemen. :hmm Niet dat Mustain het veel beter kan hoor. :P |
|
Citaat:
|
wat uice zegt
over t algemeen veel uhhh ahhh en yeaaahhh |
whiskey
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |