![]() |
Overstappen van havo naar vwo
vraag:Ik ben op havo5 ik wil naar de vwo.ik heb de profiel ng,als ik naar de vwo gaat wil ik deze profiel veranderen naar nt.Is het mogelijk om van profiel te veranderen als ja naar de vwo gaat?
:eek: |
Ik denk het niet. Als je NenG hebt met natuurkunde kan het wel, anders niet. Vraag anders even aan je decaan ofzo..
|
als je naar de vavo gaat, kan het volgens mij wel
|
Vlas 95 heeft gelijk. Je kan alleen overstappen als je natuurkunde hebt. Maar dan zit je vaak al in de NenT richting.
|
Ik ben wel veranderd van richting maar toen ging ik van vwo ng naar havo em... Ik zou het eens op school vragen
|
ik ben dit jaar met de herst van e&m naar n&t gaan .. dat kon wel gewoon .. wss kan het bij jou ook gewoon omdat n&g naar n&t meer met elkaar overeenkom .. gewoon even naar decaan gaan ;)
|
Gewoon doen. desnoods in 1 jaar via de vavo.
|
Citaat:
|
Je kan beter je diploma halen voor Havo5 (heb je tenminste al iets op zak) en dan via bijscholing/Vavo e.d. naar het VWO gaan met NT. Misschien biedt je school hierin een helpende hand?
|
agggggggg die vavo toch
|
Is misschien niet zo leuk, maar je haalt wel sneller je diploma. Anders moet je nog 2 jaar op de middelbare school rondlopen. Kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |