![]() |
Feestje :(
Hoi,
Wat moet je doen als je uitgenodigd bent voor een verjaardagsfeest door iemand die jou leuk vind (jij diegene niet) en waarnaar je helemaal niet wilt. Gewoon zeggen van "ik kom niet" vind ik ook weer zoiets.... Beetje een dilemma... |
ik kan niet? :confused:
|
Liegen wordt meer liegen wordt meer liegen.
Dus wat foefighter zegt, ik kan niet. Als je d'r per se een verhaal om wilt wikkelen dan zeg je dat je d'r geen zin in hebt want je vind d'r niet leuk. Een verhaal en toch nog de waarheid! (Y) |
Hmm. inderdaad, ik kan niet. Maar dat klinkt zo smoezerig.
|
Inderdaad en dat probeer ik eigenlijk een beetje te voorkomen.
Gewoon iets dat best geloofwaardig klinkt want ik wil eigenlijk gewoon wat over de tijd laten merken dat ik r niet leuk vind. Niet zomaar zeggen van "ik vind jou niet leuk" maar gewoon niet zoveel aandacht geven. Of is dat erg gemeen? |
zeg dat je niet kan, pas als ze meer vraagt zeg je de volledige waarhaid
|
Het is de dag dat mijn ouders 29 jaar geleden voor het eerst boodschappen gingen doen samen.
Mijn fiets gebruik ik nooit op donderdag, dus ik kan er niet bij zijn. Ik kan mijn vissen geen avond alleen laten. M'n oma gaat waarschijnlijk overlijden op die dag. Ik blijf die dag thuis, omdat de kans op een nucleaire aanval vrij groot is dan. Ik heb dan gepland om mijn bed te verschonen. Of een andere kutsmoes. |
'ik heb andere plannen'. Als zij jou ook niet leuk vindt kan het haar niets schelen of die plannen inhouden dat je naar HET FEEST VAN DE EEUW gaat of met je ouders voor de tv gaat zitten.
|
Citaat:
Mark :cool: (die haar op zo'n moment keihard zou negeren) |
Citaat:
Nouja, dan zeg je dat je al plannen hebt, en dan vraagt zij 'wat dan?' en dan zeg jij 'tv kijken met mijn moeder'. Weet ze meteen waar ze staat op jouw prioriteitenlijstje. (deed jij dat vroeger, jaaaren geleden, onder elke post? Je post ondertekenen en dan een '(die ... )' tekst?) |
Citaat:
Mark :cool: (die dit vroeger toen hij nog snow heette onder elke post deed en wist dat Sarah dat bijhield en leuk vond en het daarom nu weer incidenteel doet) |
kijk dat dacht ik al :D
Maar ontopic, de meest volwassen actie vind ik dat je naar haar toe gaat en zegt "<naam>, ik heb het idee dat je mij leuk vindt, en je bent best een aardige meid maar helemaal niet mijn type en dat gaat ook niet veranderen. En ik wil je geen valse hoop geven, dus ik kom niet naar je feestje". Maar dat moet je maar net durven. |
je kan togg gwn onder de jongens blijven by dat feestje?
,, dan heb je tenminste nog een leuk feestje of niet:p |
Ga met haar praten en vertel haar dat je haar een aardige meid vindt, maar dat je geen romantische gevoelens voor haar hebt. Misschien vertelt ze je wel dat ze helemaal niet op je verliefd is en dat je alles op een misverstand hebt gebaseerd. Na het gesprek zul je opgelucht zijn en ben je misschien nog steeds uitgenodigd op haar feest, waar je gerust naar toe kunt gaan, omdat je niet bang hoeft te zijn om je opgelaten te voelen.
|
O god heb het zo druk met school! 'handen in het haar' Ik moet die avond echt aan mijn werkstuk werken en dit en dit en dit. Zeggen dat je het vergeten bent achteraf is misschien iets duidelijker, maar alsnog niet lief om te zeggen ;).
|
Waarom zou je liegen? Zeg gewoon dat je geen behoefte hebt aan haar gezelschap en dat je wel betere dingen te doen hebt dan je op haar feestje bevinden.
|
Citaat:
Heb daarin denk ik nog een beetje zo'n onderbouw mentaliteit.. :( Veel goede reacties en ik ga gewoon zeggen dat ik niet verliefd ben. Dan zie ik wel hoe ze reageert. (ik ga btw best weinig met r om dus vond het al raar dat ze me uitnodigde) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |