![]() |
ruzie met je beste vriend..
Ik heb ruzie met mijn beste vriend omdat we samen sms'en weet je wel en dan zetten we daar gewoon 'ik hou van je' en 'sgatje' enzo in maar we bedoelen er niks mee..
nu heeft een vriendin van mij dat gelezen en is er tijdens het omkleden bij de gym over begonnen en nu weet bijna iedereen dat! iedereen denkt nu dat we op elkaar zijn en zit allemaal tegen ons te zeiken.. weet iemand hoe ik hier vanaf moet komen?? |
Hoe oud zijn jullie, wat een kinderachtig gedoe zeg bij jullie op school :|
Zeg gewoon dat hij je beste vriend is en dat je daar toch zeker van mag houden enzo...? Overigens is het schatje. |
14.., jaa idd, want tegen mij zegt iedereen apart wel gewoon allemaal dat het kinderachtig is dat ze zeggen dat ik op hem ben maar jaa als de andere er bij zijn dan zeggen ze het allemaal..
jaa dat heb ik al gezegd maar dan zeggen ze allemaal dat het waarschijnlijk meer is enzo.. jaa, sorry |
Ik zou het me niet aantrekken, waarschijnlijk gebeurt er over een week iets waar ze het dan allemaal over gaan hebben...
|
jaa, dat is waarr..
|
Citaat:
Edit: en dat woord tog wat ik hier gebruik is natuurlijk ook weer smstaal |
Edit: oeps verkeerde knop
|
Ik begrijp het niet helemaal, waarom heb je nu ruzie met die vriend? Denkt hij dat je het met opzet hebt rondgebazuind?
|
Inderdaad waarom is dat een reden om ruzie te maken? Zij heeft het rondbazuint. ik zou juist ruziemaken met die vriendin.
|
Citaat:
Edit: en daarbij smsen jullie toch bijna allemaal gratis, of niet? dan maakt de lengte van zo'n bericht toch ook niet uit. En als jullie niet gratis smsen, zou ik een andere provider gaan zoeken. En als het om de snelheid gaat... luiheid! 2e edit: Niet dat het hierom gaat, maar ik erger me er wel aan. Mijn excuses. |
ik snap niet waarom jij en je beste vriend dan ruzie hebben? :confused:
|
Citaat:
Het is natuurlijk heel vervelend als mensen leugens over je verspreiden en jou hiermee continue confronteren. Uiteindelijk zal het wel overgaan en is het echt zo erg dat mensen denken dat je iets hebt met je beste vriend? Hij is tenslotte je beste vriend, ook al is hij niet je vriendje, je zou je niet voor hem moeten schamen. Als je de ruzie op wilt lossen, ga met je beste vriend praten en vertel hem dat je het niets kan schelen wat mensen over jullie zeggen. Vertel hem dat je vrienden wilt blijven en vergeet je niet te verontschuldigen voor het laten zien van een smsje. |
ik zou zeggen, negeer die pesterijen! als je er niets van zegt, houden ze er waarschijnlijk wel mee op. maak intussen duidelijk aan die vriendin van je dat het echt niet zo is. echte vriendinnen vertellen elkaar dat immers...
|
Lach het gewoon weg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |