![]() |
eenzaam...
uhm..
ik ben nathan en nu al 2 jaar zonder vriendin of iets degelijks :bloos: ik voel me nogal eenzaam en ik heb behoefte aan liefde en "jeweetwel" maar ik kan echt niemand vinden, ze zeggen wel '' liefde moet je niet zoeken, de liefde komt naar jou toe'' ik merk er niets van :'( iedereen loopt in een boog om me heen :( (behalve me vrienden dan enzo) kan iemand me helpen met een vriendin zoeken.. en tips geven hoe ik me lust kan temmen :bloos: alvast bedankt |
tjah je hoeft niet altijd een vriendin te hebben, en je over ''je weet wel'' :P je kan ook gewoon mastruberen
|
Citaat:
|
tjah heb ik ook :)
|
voor dit soort dingen is de wallen uitgevonden maar omdat jullie nog wat te jong zijn daarvoor:
ga eens rondkijken wat er is en liefde moet je niet zoeken maar dat betekent niet dat je niet rond mag kijken of er niet iets loopt. verder wens ik je suc6 |
Jezus joch, stel je niet aan, je bent 14. Als je over 10 jaar nog niemand hebt mag je komen zeiken, eerder niet.
|
Citaat:
zou ik deze topic maar verwijderen? |
Al twee jaar geen relatie. Jeetje jongen, ik denk dat je nu een zeer eenzame dood sterft. :rolleyes:
En over welk soort 'jeweetwel' hebben we het hier? |
Citaat:
me pa is er nooit.. ik heb niemand anders om me liefde aan te geven.. het klinkt nogal sneu maar ik voel me er erg *** over veel ervaring in relaties heb ik ook niet.. |
Citaat:
maja alles komt vanzelf en over liefde moet je niet gaan haasten |
maar kunnen jullie dan wel tips geven hoe ik een meisje moet scoren :bloos:
|
hier zijn moeilijk persoonlijke tips voor te geven omdat elke meid, elke situatie, elke leeftijd verschillend is
kijk eens rond in je klas, bij jou thuis, op je sport of hobby en kijk bij wie je de vlinders krijgt. stap eens op haat af en begin een gesprek, als je haar weer ziet begin dan weer een gesprek maakt niet uit waarover. als je denkt een ''klik'' te hebben vraag haar dan eens mee uit om haar beter te leren kennen. ga eens samen na school naar de snakbar ofzo, dat is al voldoende |
Gewoon jezelf zijn en stap een keer naar ze toe, of je doet het ander en je vraag heel droog zullen we neuken?;)
|
ik zal het morge op school proberen
ik vertel morge het resultaat wel :P |
veel succes
|
Ik denk dat dit topic meer kans van slagen heeft op L&R, dus daar gooi ik het naartoe.
|
O dus in groep 8 had je je laatste skatje? Tjezus, wat ben jij een onpopulair jong.
|
Citaat:
trouwens.. het is uit gegaan omdat we allebei naar een andere school gingen.. wat ik onzin vind want we konden elkaar opzoeken:facepalm: en ik vind het niet leuk dat je me onpopulair jong noemt.. wat kan ik er aan doen dat ik dat ben :'( |
Sorry ik kan niet helpen dat dit op mijn lachspieren werkt.
Zoek het woord sarcasme even op in het woordenboek :rolleyes: |
kijk gewoon op school, in de stad, in de kroeg of waar je dan ook naar toe gaat, op straat is de weg vragen aan een random meisje en daar een verhaal omheen lullen de beste manier om een gesprek te starten
|
hoi niels
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het wachten begint pas als t rukken verveelt (: |
sta 2 uur voor de spiegel jezelf perfect te maken, ga naar de stad, zoek leuke meiden uit, kijk goed of ze geen vriendje bij zich hebben (:
kijk ze gewoon eens aan, kijk wat hun reactie is, heb je dr een slecht gevoel bij, dan zoek je maar een volgende groep meisjes x] kijken en lachen ze naar je terug? schrijf op een servetje: 'jij bent de mooiste van je groepje 06-en dan je nummer' of zoiets dergelijks x] moet je mr lef voor hebben fzo x] |
1
|
Dit gevoel van eenzaamheid had ik ook, ik wilde iemand hebben die er altijd voor me was en alles aan kon vertellen en van kon houden, bij wie ik mijn hart kon luchten en mezelf zijn. Ik had iemand nodig om op te leunen.
Ik denk toch dat je het gevoel van eenzaamheid bij jezelf moet oplossen. Je moet eerst van jezelf houden om van een ander te houden. En qua seks: daar zou ik toch mee wachten, als je binnenkort een vriendin hebt is ze er niet blij mee als je haar meteen bespringt. Zo ja: gebruik een condoom! |
Wat sneeuwzwart zegt :) Je moet echt eerst van jezelf houden, voordat je van een ander kan houden. En wees ook blij met wat je wél hebt, je gaat naar school, hebt daar vrienden. Probeer daar ook gewoon lol mee te hebben! Dan komt een vriendin vanzelf wel een keer, echt;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtf, 14? Waar gaat de wereld heen?
|
16, scheelt ook maar 2 jaar hoor!
|
wtf 14 jaar! Veels te jong om je te binden! Kalverliefde heet dat! Ga andere dingen doen, no worries ;) T komt allemaal vanzelf.
|
en wat als hij over een jaar dood is? er is geen betere tijd dan nu. altijd.
|
Ik wilde iets zeggen over jeweetwel en dat daar helemaal geen liefde bij aan te pas hoeft te komen, maar toen las ik verder en zag ik dat je 14 was.
In dat geval... doe nog maar een jaartje of wat oorlogje spelen en de rest komt vanzelf wel. |
Citaat:
Blijf gewoon jezelf, je gaat vanzelf wel weer nieuwe mensen ontmoeten, ga eerst maar eens groeien, uitvinden welke opleiding en alles je wil gaan doen.. Is belangrijker dan een vriendinnetje 'omdat het moet'. |
Citaat:
ik wil Drama docent worden:D ik ga naar de toneel academie in r'dam als ik klaar ben met school.. over 2 jaartje dus :cool: |
heey!
ik ken dat gevoel... voor mij is het ook al 4 jaar geleden, en dat omdat ik het zielig vond om nee te zeggen:P en ik weet ik ben pas 14;) en wat de ouders en familie betreft; mijn ouders zijn ook altijd druk, nauwelijks tijd voor mij, mijn oma zegt altijd dat ik te dik ben, wat trouwens helemaal niet zo is, vind ik dan en dat zeggen andere ook;) en mijn andere oma ligt op sterven.... ik snap dus helemaal hoe je je voeld. misschien moet je eens proberen die 'liefde' aan je vrienden te geven, ik bedoel dat je zeg maar gewoon veel leuke dingen met hen gaat doen... misschien is dat een idee;) en idd, dat het op je af moet komen zegt niet dat je niet rond mag kijken;) maar veel succes ermee! Xx |
Misschien is het wel een probleem die we allemaal hebben of hebben gehad?
|
Citaat:
|
waarschijnlijk wil je gwoon meer aandacht, en de zachte bolle wangetjes van een vrouwtje strelen.
HOOP IK |
Een van mijn beste vrienden is 24 en heeft nog nooit een vriendin gehad. Zeur niet, je bent veertien.
|
Citaat:
|
Ik vind dat je je eenzaamheid in de relatie met je ouders niet kunt uiten in het zoeken van een vriendin.
Je hebt namelijk niet alle controle over het 'scoren van een meisje', en wel over je gevoel van eenzaamheid. Werk dat gevoel weg, praat met mensen, lees boeken en wordt gelukkig. Als je iets wilt veranderen waar je geen controle over hebt zul je pijn krijgen. Werk eerst aan jezelf! |
hier das een goeie:O
|
klopt. iemand nog meer tips?
|
Gozer, ik zit al 15 jaar zonder vriendin. En dat komt niet omdat ik er als een lelijk mormel bij zit en het saaiste persoon op aarde ben. Wat de meeste mensen hier zeiden, ga rustig kijken op je school. Kijk is naar wat meisjes waarbij jij interesse voelt, dat kan bijvoorbeeld door haar uiterlijk komen, of omdat ze terug kijkt en lacht etc.
En als je iemand gevonden hebt, pak die kans! Als je niks durft te doen, dan zou er ook niets gebeuren, wat natuurlijk heel erg zonde is. En ik ben zo een paar keer de fout in gegaan, en ik weet dat ik dat nu niet meer doe. ;) En nog iets. Ga veel met je vrienden om, vrienden zijn ook een vorm van 'liefde', je bent niet verliefd op ze, maar ze kunnen je wel steunen en lachen gieren brullen etc. Bij echte vrienden kun je je dingen kwijt. En goed mee praten en ga zo maar door. |
hier das een goeie:O
|
jonge.. blijf gewoon jezelf.. flirt eens afentoe..
tsjah. sommige zijn gewoon lelijk.. maar ik denk niet dat jij er zo een bent ga niet in de toekomst leven.. leef gewoon in het nu.. ga op een sport waarin je bij meisjes in contact komt.. en BTW je bent 14 kom op zeg.. jij kan wel aan iemand komen.. onthoud dingen van meisjes die je leuk vindt en ga er later op in..! zouden ze ckr leuk vinden,, toon ook interesse.. je hebt trouwens nog genoeg jaren te gaan.. je hormonen komen nu opgang en ja dan heb je direct het gevoel dat je 'het' moet doen.. maargoed.. je bent 14 en de meeste jongens en meisjes zijn dan nog niet eens ontmaagd laat staan meerdere partners 'het'mee gedaan te hebben. als je iemand hebt gaat het op jouw leeftijd niet eens om de seks.. (uitzonderingen natuurlijk) maar goed > veel succes!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |