![]() |
te veel alchol doodelijk
tell me
|
denk t wel... like alcolholvergiftiging ...als je niet snel geholpen word en het is een beetje ernstig volgens mij ben je zo dood..want je lichaam kan de hoeveelheid 'vergif' niet aan en verwerken.
but.. i dont know |
duh, teveel sla ook.
Ik ken verhalen van mensen met hartritmestoornissen enzo en dat ze 3 dagen in een coma liggen door de alcohol. Dan zal het ook wel dodelijk zijn. |
Joh.. :D
|
Alcohol is dodelijk, mits overmatig gebruikt. Net zoals ieder vergif, eigelijk.
|
Leer het eerst maar eens goed schrijven.
|
|
nee joh , fles wodka achteroverslaan en je huppelt vrolijk weg hoor :rolleyes:
|
Alles is in principe dodelijk als je er teveel van neemt :)
|
Citaat:
Ikke ook! :confused: |
Citaat:
|
het intelligentiegehalte ligt vrij hoog bij jou ja. Tuurlijk ga je van overmatig alcoholgebruik dood. Is het niet van de alcohol dan wel aan de gevolgen ervan.
|
:rolleyes:
DUH! Tuurlijk kan je er dood aan gaan. 't is trouwens: (alcohol) dodelijk. :rolleyes: Geweldige opmerking :D: Citaat:
|
Wist je dat nog niet dan king112? Nooit voorlichting gehad of zo? Beetje laat he?
|
teveel alcohol is idd dodelijk, maar in 1 keer kun je nooit zoveel alcohol drinken dat je dood gaat. Want dan raak je voordat je doodgaat (als het goed is dan he, want ik weet het ook niet cker) bewusteloos of in coma ofzow. Wat wel dodelijk kan zijn in 1 keer is als je het via een slangetje drinkt.
Maar je wou het tog nie proberen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ken je het verhaal niet van die student die voor zijn ontgroening een fles jenever op moest drinken? Had ie gedaan, en nu is ie dus dood. (is trouwens geen urban legend ofzo, gewoon waar) |
Van 1 fles genever :D yeah right... Je mag wel al stevig afzuipen voor je er van neergaat hoor!
|
Natuurlijk is teveel alcohol dodelijk...als je maar genoeg drinkt raak je in coma, loop je een onherstelbare hersenbeschadiging op of stik je in je eigen tong...
|
Citaat:
Hij moest een fles jenever opzuipen en normaal kots je het dan uit, maar dat lukte hem niet. Toen kreeg hij een epyleptische aanval en hij is eraan overleden. |
ja als je epileptie hebt akkoord.. :rolleyes:
|
Citaat:
Door die kerel zijn ontgroeningen met drank tegenwoordig verboden. |
Wat een domme stelling. Bij overmatigheid van alles is alles dodelijk, joh!
|
Citaat:
Stomme knor. |
Nee, tuurlijk is het niet waar. :) Het is gewoon goed voor je, net als sportdrankjes, krijg je energie van. :) Helemaal niet schadelijk, ook niet voor je hersens, nee hoor, je blijft 10 jaar langer leven dus dodelijk is het niet. :) Alcoholvergiftiging kun je ook niet oplopen, en je organen gaan ook helemaal niet naar de klote. :) It's all good.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hoort wel vaker van mensen die zich hebben dood gezopen hoor , gebeurt wel vaker.......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |