![]() |
Herkennen jullie...
n lijn in de jongens of meisjes op wie jullie vallen?
hebben zij enkele uiterlijke of innerlijke eigenschappen gemeen? x |
Op zich juist helemaal niks. Tenminste niet dezelfde karaktereigenschappen ofzo. Soms merk ik dat mn vriend wel ns iets zegt over een bepaald onderwerp en dan herken ik het wel een btje maar das dan meer omdat het typisch iets "jongensachtig" is.
Uiterlijk btw ook niet echt iets. |
Bruin haar...
Ietwat verlegen type... Bril (ook al droeg de laatste lenzen en kwam ik er pas achter dat ze die had toen we al een tijdje iets hadden) |
eeehhh de meesten begonnen met een j of een r..... hahaha
maar ok, emmmm donker haar, blauwe ogen, GEEN milimeter kapsel enzo.... exotische typjes ook wel. Verder aardig, vriendelijk, spontaan, en wel een beetje patserig maar toch ook weer niet te. Gewoon een stoere jongen :P |
Ja!! heel erg
tot nu toe heeft 3/4 van de jongens waarmee ik heb gezoend donkerblond haar en blauwe ogen! Verder zijn het een beetje de ballerige types, daar val ik namelijk op! |
ja.. vrije, onafhankelijke tikkie mysterieuze jongens... het type "ik-krijg-geen-hoogte-van-hem" spreekt mij aan...
|
bruin haar, dat ze stoer overkomen maar eigenlijk maar een klein hartje hebben!! :)
|
langer dan ik.
dat was t :S |
Eerst waren het altijd heel extraverte meisjes, ik weet niet waarom. Maar nu ben ik verliefd op een heel stil meisje... O ja, ze waren ook allemaal aardig. Oh damn, da's hemaal nie waar... :o Knap, dat waren ze wel allemaal.
|
Ik heb eigenlijk 2 dingen die ik steeds zie terug komen...
bruin haar, donker, gesloten boek blond haar, verlegen, lief enz 2 opvallende typen in mijn liefdesleven :D |
niet innerlijk wel uiterlijk; dikke lipjes :o en groene oogjes :)
|
ja tot nu toe allemaal van die patsertjes.. :D en allemaal heel lief als je er alleen mee bent maar meer afstandelijk als zijn eigen vrienden erbij zijn *bij mij huidige vriend is dat laatste niet echt*
|
allemaal blond, allemaal dezelfde neus, en allemaal hadden ze van die pretoogjes.
|
totaal niet!
|
Bruine ogen
leuke glimlach en... meestal haar in een staart :confused:. ik weet het het klinkt vaag, maar dat vind ik leuk staan ofzo... |
Nee niet echt, tis per persoon verschillent.
zou wel saai worden anders |
ze hadden allemaal lichte ogen en stekeltjes :D
allemaal stoer, maar klein hartje ;) en een gave om zeer irritant te doen... hahaha, hou ik van! |
Meestal hebben ze een licht-getinte huidskleur, bruin haar en bruine ogen, en een spontane lach.
Van karakter: grappig, lief, eigenwijs, recht door zee, grote mond, klein hartje |
Hmmzz het zijn niet van die enge patsers met scooters en gouden kettingen iig.. en ze zijn niet standaard, ze gaan hun eigen gangetje zonder per se bij de rest te willen horen. Dat is het wel geloof ik..
|
ja ze zijn altijd jonger
*zucht* |
Ze hebben bijna allemaal donker haar en lichte ogen.
|
ze hebben donker haar en zijn stevig.
verder kan ik ff nix bedenken... |
Geloof het nou of niet maar maar alle jongens op wie ik val hebben wel iets gemeen met hun naam :eek: . De eerste twee hadden een klein verschilletje in hun achternaam en de andere twee dezelfde voornaam. De jongen waar ik nu op val heeft gelukkig niets gemeen met een ander z'n naam, mss is dit wel een teken dat hij uniek is :D .
xxx Faith |
Ja, bij mij valt het steeds op dat ze dezelfde uiterlijke kenmerken hebben! En dat ze van innerlijk ook wel wat dezelfde kenmerken hebben!
Zoals altijd sportief, grappemakers, sociaal, ... Uiterlijk, meestal donker haarkleur, donkere ogen, tamelijk groot, .. dat zijn zomaar een paar directe kenmerken die ze bijna steeds gemeen hebben! Strange hé? |
uiterlijke eigenschappen niet,
innerlijke eigenschappen wel een beetje.. tot nu zijn het heel verschillende jongens geweest eigenlijk, maar allemaal wel een aantal dezelfde innerlijke kenmerken.. |
Ja, fonkelende oogjes.. :)
|
Totaal verschillend ;
zowel qua innerlijk als qua uiterlijk!! :rolleyes: |
Ik lijk steeds te vallen voor jongens met bruin haar en bruine ogen. Ze hebben ook altijd iets mysterieus over zich, iets ondoorgrondelijks. Dit soort types trekken me blijkbaar aan.
|
jongens waar ik geen hoogte van kan krijgen! Jongens die heel onduidelijk zijn over wat ze nu willen! Dat trekt me aan (ook al wil ik het niet) omdat ik dan meer moeite voor ze moet doen.
Verder hebben ze vaak iets mysterieus.... uiterlijk hebben ze eigenlijk niks gemeen.... |
:eek: Ongehoord, een topic zonder quotes!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee...
|
Citaat:
|
Eerst wel, viel ik op donker. Mijn huidige vriend heeft blond haar en blauwe ogen dus de lijn is doorbroken haha.
Hoewel... de meeste jongens die ik nu 'knap' vind toch nog altijd donker haar/ogen hebben dus.. misschien is m'n vriend een toevalstreffer ofzo haha! Innerlijk zijn ze allemaal heel verschillend, van extreem emotioneel tot niet aan 't huilen te krijgen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |